pátek 11. března 2011

Paris je t'aime.... Den druhý...

Druhý den byl taky skvělý! :) Více keců s obrázkama!

Vyrazily jsme do Les Halles - povedlo se mám dokonce se ztratit a nevěděly jsme kudy ven :D A musely jsme si koupit makarónky samozřejmě :)

Já jsem si ze všeho nejvíc chtěla v Paříži koupit boty... Vysoký ale choditelný a na platformě anebo dřeváčkový... A vite co? NIC! A dost mě to štve!  Tyhle byly  fakt dobrý ale nahoře mi byly mizerně volný... No a ani Alenka si žádný nekoupila... Hrůza! Musim hledat dál!

Outfit pro dnešní den aneb konečně jsem si koupila šátek tak možná nezmrznu :) Bundička, šaty a taška showroom h&m šátek New Look...

Když jsme vybloudily šly jsme k Centre Pompidou a Alenka dlouhoruce fotila... 

Pak jsme zapadly do Le Marais kde je to prostě úžasný... A tam pak do nejbožejšího sekáče kde bylo hrozně moc lidí neskutečně moc hadrů a fakt málo místa... A taky maličký patro kam Alenka lezla zkoumat tašky a potom ještě podzemí kam se šlo po parádních točitejch schodech... A koupila jsem si tam skvělou letní sukni :)

Cestou směrem k Louvru jsem trochu stíhala slečnu s barevnejma nohama aby Alenka mohla udělat tuhle fotku která mě fakt baví :)

Pak jsme to stočily do Palais Royal kde je skvělý nádvoří s děsně vtipnejma sloupama...

Tak tam jsme si docela užívaly a skákaly a blbnuly a ták :D

Můj oblíbenej sloup :D

myspace graphic is done on Gickr.com
 
pimp myspace with Gickr
Ještě hejblátka :) No fakt jsme se vyblbyly :D

A potom jsme šly k Louvru a já měla uplně pyramidu mezi nohama :D

Taková jedna atmosférická s Paulem... Už se stmívalo...

Geg na závěr aneb horkej vzduch a výborně mi stojej vlasy :D

Btw - doufám že vám nevadí že můj (resp můj a Alenky) pařížskej report je plnej fotek nás a neni to o památkách a ták... Ale my jsme se těm pamtkám skoro vyhejbaly a spíš jsme si užívaly pohodu a uličky a obchody a tak... No teda jistě že mám i plno fotek těch krásnej pařížskejch domů ale nechci sem dávat domy žejo na to jsem moc sebestředn a radši vám ukážu sebe :D

Mějte se skvěle a těšte se na den třetí!

Alice

9 komentářů:

  1. ...to vyzerá na skvelý výlet! A jasné, že nevadí, ak to nie je o pamiatkach, tie nájdeme v každom bedekri - vlastné zážitky sú naj! Juj, už sa neviem dočkať, až tam tiež zase budem. Paris pour toujours!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to je super, já letím do Paříže příští měsíc a právě taky mám v plánu spíš nakupovat než chodit po památkách, protože už jsem je všechny viděla a spíš chci zažít ten nefalšovaný francouzský život a nebýt moc jako turista. :-) A strašně mě ty fotky inspirujou, aspoň budu vědět, kam zajít. :-) Určitě jste si to užily. :-) Těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat
  3. nedávej sem domy,dávej sem sebe:P
    supr je to..

    OdpovědětVymazat
  4. ja myslim, ze fotky mesta si muze kazdy vyguglovat, a vase fotky jsoou mnohem lepsiii :))) super jste si to uzily, vypadate uzasne :)

    OdpovědětVymazat
  5. suzinqa - díky :)
    Iva - jsem ráda že máš stejný názor :) děkuju!
    Terez - to jsem moc ráda! dík! :)
    Evžena - velice - Alenka&Alice!
    Coookies - jistě madam! :) dík!
    Simsalabim - děkuju moc! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.