pondělí 14. března 2011

Paris je t'aime.... Den čtvrtý...

A je tady konec naší pařížské krasojízdy - den čtvrtý a tím pádem poslední... Teda řeknu vám bylo to skvělý úžasný a parádní - především díky skvělý plánovačce Alence :)  Děkuju Mášenko! ♥

Navštívily jsem ovocný bar kde jsem měla asi nejlepší ovocný nápoj svýho života :) Stálo to sice víc než bych dala v Čechách za oběd ale stál to za to! :)

Pokračovaly jsme do Le Marais (= fakt boží čtvrť!) do obchodu Merci... Fakt dobrý místo! Maj tam skoro všechno - skvělý oblečení a boty (zamilovala jsem se do dřeváků ovšem cena kolem 200E mi to zkazila...) vychytávky do domácnosti, krásný nádobí, skvělý látky a taky je tam kavárna a restaurace... Taky máme vtipnou příhodu - probírám se oblečenim když se ke mě přitočí Alenka - "Nevíš něco o tom že by Marion Cotillard byla těhotná? Protože támhle je a je těhotná!" No nevěděla jsem tak koukám na ukázanou osobu no a nějak jí nepoznávám... Nenalíčená nedbale oblečená nenačesaná... Fakt jsem si nebyla jistá... No ale Alenka jo... Bohužel ani jedna z nás neměla odvahu za ní jít a požádat jí o podpis nebo o fotku... Takže sorry z Merci tu máte jenom mě a ne Marion :) 

Procházely jsme se a nakukovaly do skvělejch vintage obchůdků který ovšem byly nad naše finanční možnosti... Můj světlý outfit s Alenčinou skvělou buřinkou :)

Pak jsme - tentokrát už záměrně - šly do Tuilerií kde se konala jedna z posledních přehlídek a to Elie Saab... A tentokrát jsme nepotkaly Scotta ale zato Face Huntera  Yvana Rodica! :) Ale ani tentokrát jsem neměla tolik odvahy jako třeba Kristýna  abych za nim šla... A řekněte mi někdo kdo je ta slečna se skvělou taškou protože je mi hrozně povědomá!

Ta okolo které se utvořil největší dav dravých fotografů je opět neznámá zrzka z předchozího postu... Koukejte na ty boty!!!

Úžasný pár!

Tenhle se mi moc líbil! ("Alenko dělej vyfoť mi ho!")

Skvělý vlasy!

Ano ano božská Karlie Kloss! :) Ale všimněte si - i nadpozemské modelky mají problémy jako my smrtelníci - má oko na punčoše :D

Slečna ze Skříně pro dva :)

Opět se krapet pochlubim - fotila si mě stejná slečna co mi den předtim řikala že vypadám londýnsky :) Tenhle den mi řekla že vypadam uplně jinak a ptala se mě jestli jsem nějaká fashion editorka :D No tak jsem jí řekla že to teda nejsem ale že jsem tak trochu fashion blogerína - a bylo mi fakt líto že nemám žádnou vizitku... Takže důležitý úkol - zařídit si vizitky! A pozdě mi došlo že jsem se jí zase nezeptala kdo je ona takže netušim jestli bude s těma fotkama něco podnikat...a teď je mi to líto!

No a to je naše poslední fotka s Pařížakou! No hned bych jela znova! :)

Ještě na závěr - dost fotek jsem nefotila já ale Alenka takže jí vzdejte hold :)

Mějte se kráááásně já pádim do školy...

Alice

17 komentářů:

  1. Ach jooo!!!! A ja jedu do Barcelony! Proc to delam? Proc nevyrazim v obdobi fashion weeku do Parize? Rekne mi to nekdo???? Vypada to vsechno skvele a tvuj clanek je opet bezvadny! Jako bych tam byla!

    OdpovědětVymazat
  2. ten párik je najlepšííí! skvelé fotky

    OdpovědětVymazat
  3. chci yvana. sakra. chci s nim fotku nejviic

    OdpovědětVymazat
  4. padam na zadek, jste uzasne!! skvele zazitky :) a merci bych jednou strasne rada navstivila, cetla sem o tom uz vickrat.. ach jo :))

    OdpovědětVymazat
  5. super ulovky, mademoiselles! chvalim alenku a hned by som sa do Tuileries vratila :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alice je t´aime!!!
    Taky děkuju Dášo, asi bys měla zkouknout levný letenky, kdy pojedem zas;)
    A koukej jak nám všichni závidí. Já vim, že neni hezký se z toho radovat ale to je mě fuk, děsně si v tom hovim;)

    OdpovědětVymazat
  7. Avånt Garde - vyraž taky :)
    Oksi - yes! žeru je!
    Moly - děkuju :) ale Barca je taky nádherná!
    Véčko - jo jsou skvělý :) chválu si doufám přečetla Alenka :)
    Boo - tsss kdyby fotku! :D
    Simsalabim - díky moc :) a v Marci by se ti fákt moc líbilo!
    Coookies - díks :)
    Mariko díky Alenka si to doufam přečetla :) a chápu taky bych hned zase jela!
    Suzi - já tobě zase furt Vídeň! :)
    Mášenko ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky a postřehy! Příště neváhej - odvážnemu štěstí přeje.:-)

    OdpovědětVymazat
  9. božee, v dobrom závidím! .))

    OdpovědětVymazat
  10. překrásné fotky, musel to být super výlet :))

    fashion-and-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Ta zrzavá slečna z tohoto i minulého postu je Fan Bingbing
    http://community.livejournal.com/aiyatheydidnt/636486.html
    Fotky jsou skvělé, vypadá to, že výlet stál za to:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.