čtvrtek 3. března 2011

Mercedez Benz

Dneska byl nějakej divnej den... vstávala jsem dřív než jsem musela, nemohla jsem dělat co jsem chtěla, přejedla jsem se, ze spaní ve vlaku mě bolí za krkem, je mi zima, musela jsem uklízet a ještě navíc jsem utrácela v drogerii...

Znáte to - jdu si koupit jednu jedinou věc kterou potřebuju jenže! Do cesty se postaví stojan se spoustou barevnejch pěknejch věcí a je to! Už si nesu ke kase rtěnku (ačkoli rtěnky vlastně nosim děsně málo kdy - nervuje mě to  - ale to chci už fakt změnit!) a stíny :) 

No ale divnej den pokračoval do celkem fájn večera :) S Alenkou jsme domlouvaly věci ohledně Paříže - nevim co na sebe!!! Potom jsem prohrála v kostkách a poslouchali jsme super hudbu... A pak jsem se rozhodla že se vám vyfotim a něco napíšu :) Klasika...

Tak dobrou noc! A jestli znáte nějakej trik na to jak nebýt nervózní s namalovanými rty tak ho uvítám! 

Alice

Janis prostě žeru...

Na jaro to vidim růžově :)

Pink...

11 komentářů:

  1. woo, ta je skvělá
    drží pořádně?

    p.s.: pošleš mi z paříže pohled?
    : )

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ta je nejvíc ňuňu. A ehm taky jsem včera strávila dobu u stojanu NYC :D

    OdpovědětVymazat
  3. Alice ja te uz chci zase u sebe!!grrrrrrrr

    OdpovědětVymazat
  4. moc pekna barvicka:) jinak bych taky rada vedela jak se necitit nervozne se rtenkou...;)

    OdpovědětVymazat
  5. A přitom ti tak seknou. Sakra, Alice, s tím musíš něco udělat.

    P.S. Co dělají ty čárky v prvním odstavci?

    OdpovědětVymazat
  6. Boo - drží fest!
    Ivanka - děkuju :)
    Lindi když ono to prostě jinak nejde viď! kor když je to ták levný! co jsi vybrala?
    suzinqa - ale furt to neni ta ideální moje vysněná! hledám dál!
    Oksi neboj všechno bude! ♥
    Terezsia - dík! a nikdo neporadí!
    Agnes děkuji velice :) a ty čárky tam nějak automaticky naskákaly potvory! musim si dávat bacha nebo mě pohltěj! a baví mě že sis všimla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Janis je skvela!!! A Tva rtenka take, libi se mi ruzove na jaro :P

    OdpovědětVymazat
  8. Nadio to jsem ráda že někdo souhlasí s Janis! :) díky!

    OdpovědětVymazat
  9. sluší ti to! když mě chytá nerv ze rtěnky, tak se namaluju rtěnkou a přetřu velkou vrstvou lesku - mam pak pocit, že mam vlastně jenom lesk a to je "normální" :) u mě to docela zabírá, pak přejdu k tomu, že lesk začnu vynechávat a zvyknu si nosit jenom rtěnku. ale po čase ten zvyk vymizí a musim znova.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.