neděle 20. března 2011

Králíčci...

Dneska byl krásnej den! Byli jsme s Drahým na procházce a došli jsme na kouzelný místo...ale to později :)

Odpoledne jsme jeli k mojí milovaný babičce... Řídila jsem! A při další procházce jsem trochu pózičkovala a Drahý mě pro vás vyfotil :) Chci se totiž pochlubit novym tričkem...uplně ho zbožňuju a děsně se mi hodí žejo! A asi začínám bejt fakt úchylná na zvířátkovský (pozor to je něco uplně jinýho než zvířecí...) motivy - mám overall s ptáčkama, šaty s pejskama, triko s králíčkama...a asi nutně potřebuju víc věcí s ptáčkama :) 

Btw - mám víkend Chrise O'Dowda... Včera Piráti na vlnách dneska Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase - oboje fakt doporučuju pobavíte se :)

Co vy a zvířátka? :)

Mějte se!

Alice

Jop fotek trochu víc...když mě se líběj :)

Kabátek, šátek a sukně showroom h&m, boty Baťa, punčochy f&f...

Svetr se super záplatama je z Lindexu :)

Králíčci! h&m :)

:)

Mi vyskákali až na záda :)

Bahno!

29 komentářů:

  1. kralicci!!!!! kralicci z HMka! Zadny blby ptaci, ale roztomily kralicci!!! konecne neco pro me! jdu si pro ne!!!! super! (kdyby bylo fotek jeste vic, taky by mi to nevadilo :o))

    OdpovědětVymazat
  2. ty máš králíčky já mám koníčky půjdeme spolu ven?

    OdpovědětVymazat
  3. páni, nevěděla jsem že máš tetování a tak krásné :)

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko jsem viděla už v tolika postech, že si ho snad opravdu koupím :D Chci, chci!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné fotky. Sluší ti to. A ten králičkový top je kouzelný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. FAQ About Time Travel je vážně super film :)
    Králíčci jsou boží!

    OdpovědětVymazat
  7. Aličko ty jsi tak hubeňoučká tď! A šíleně ti to všechno sluší. Ty punčochy v kombinaci se sukní jsou vrrrau a to tričko zase děsně roztomilý! :)

    OdpovědětVymazat
  8. zvířátková moc nejsem..ale tobě to nejvíc sedí..

    ta tu sukni bych brala všema deseti.. děsně moc se mi líbí:)

    OdpovědětVymazat
  9. Králíčci jsou super, ale nejlepší jsou ty punčochy! Ty chci!!!

    OdpovědětVymazat
  10. v zare nebo mangu se chystaji zase kocicky

    OdpovědětVymazat
  11. Chachá..:D Včera nám to teda myslelo podobně. Bílého králíka na rameni sice nemám, ale to tričko jo..:D A včera jsem si ho taky oblíkla.

    OdpovědětVymazat
  12. fúúha- každý kúsok oblečenia je skvelý..len ja by som to inak skombinovala:)

    OdpovědětVymazat
  13. tyhle králíčky mám taky :D. A senzační punčochy. Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  14. hrozně se mi líbí kombinace sukně, punčoch a svetru.hlavně jak prokukuje kus světlýho místa :D
    ale ten králík na zádech mě trošku děsí

    OdpovědětVymazat
  15. jáááj ty králíky chci! :) a vlastně úplně všecko do máš na sobě, jseš boží!

    OdpovědětVymazat
  16. och och, ty si ale krásna! si sa nám dáko scvrkla, nie? taká malinká, štíhlunká, ňu ňu ňu! Králici ti pristanú, ja mám tiež obsesiu na zvieratká.. viď moje pudlíkovské sako.)

    OdpovědětVymazat
  17. triko je skvelé...taky zverinec mať doma

    OdpovědětVymazat
  18. Suzi - h&m to jistí!
    Avånt Garde - děkuju :)
    Káťo - si pořiď :)
    Lucie - :)
    Moly - já teda miluju i ptáčky :)
    Oksi - rozhodně!!!
    Bezega - jojo miluju tetování :) děkuju :)
    Meg - jo já ho taky už někde viděla:) ber ho!
    Boo - no jejej! :)
    Nina, Dasdusha, Vittoria Ciccone - děkuju moc:)
    LC - to je :) díky!
    Lindi děkuju moc :) takže jsem vrrrrau roztomilá? :)
    coookies - děkuju moc :) tu sukni miluju nosim jí furt!
    Terez - dík! jdi po nich jsou f&f...
    TeSa - kočičky jo? no to chci! :)
    Bambi asi telepatický spojení králíčkomilovnejch duší :)
    Foly - jasně no :) přesto dík! :)
    Zoloe - králíčci jsou hit! dík!
    Tereza - díky! a nené nemůže tě děsit vždiť je ňuňu :)
    Terez - jéé díky moc :)
    Evi to pudlíkový sako je můj největší sen kterej se nikdy nesplní ani mi o něm nemluv! a dík! :)
    Betty - jojo zvířátka to já ráda :)
    Fabienne thx! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím, že jsi momentálně publikovala absolutně nejkrásnější outfit za dobu co sleduji tvůj blog!!! :)
    Krásný, králíci hop hop, žasnu :)

    OdpovědětVymazat
  20. tutu nunuuu to je to zajickove, co jsme kupovaly spolu! wohooh Je bozacke naprosto!! :-*

    OdpovědětVymazat
  21. ta tetovačka je superskaaa
    a máš skvele nohy!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.