úterý 29. března 2011

Hurt...

Omlouvám se za pauzu ale nějak se mi nedaří... Všechno mě štve nic se mi nechce... Škola chlapy blog... Kdyby nebylo venku ták krásně asi bych se uplně utopila v slzách a pitomý sebelítosti...

Myslela jsem si že mě zachráněj boty... Ale jsem trubka netrpělivá a navíc vás neposlouchám když mi dobře radíte a komentář od Agnes přišel moc pozdě (přesto za něj moc děkuju!) takže jsem si koupila ty druhý... No a včera jsem v nich celej večer trpěla jako zvíře! Žirafa konkrétně... No takže teď mám krásný boty vhodný akorát tak na výstavku a to na dobrý náladě moc nepřidá...  

A teď si vezmu šaty s největšim výstřihem a všechny tyhle hnusný chmury si vytancuju z hlavy! 

Mějte se...

Alice

Když mě se ták líběj...

A taky bych si měla ostříhat nehty a hezky si je nalakovat! :)


A tohle mi zní už od včera v hlavě...

12 komentářů:

  1. botky jsou krásné... držím palce, ať je líp, lakování nehtů zvedá náladu;)

    OdpovědětVymazat
  2. sou super!!!! a chmury pryc!!!! hm... lakovani nehtu jako antidepresivni prostredek??? no,rozhodne lacinejsi nez me antidepresivum - koupila jsem si letenky do parize!

    OdpovědětVymazat
  3. ja som mala tiež takýto problém. A keby si skúsila dať do nich vložku do topánok? mne to pomohlo

    OdpovědětVymazat
  4. topánky vyzerajú perfektne...(pre krásu sa trpí :/ )

    OdpovědětVymazat
  5. Dobře ti tak! Já už si je zkoušela dvakrát, jenže moje finanční krize mi dovolila jen jedny boty a to zcela praktické bez podpatku. Takže ty tvoje tě bolí, protože je nemůžu mít já! A sem zlá a sem;)

    OdpovědětVymazat
  6. Boty mám taky!!! Šílený v nich chodit! Hlavně, že v obchodě mi to tak nepřišlo. boože boože boože. Už bych si je nekoupila:D jsou to boty možná tak do auta. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Péťa - děkuju moc :)
    Lindi já chci skutečné ňufání! :*
    Evi Lili - to se mi vůbec nelíbí...
    Moly - aaa hned bych jela zase!
    Foly - nezkoušela ale zkusim děkuju za radu!
    Ivanka - to je ták otravný pravidlo!
    Oksi - já chci opravdovou! kdy? kde?
    Alenko! ty zloune!!!
    Suzi - to je můj supr zvyk - když depka tak pořádně přiživovaná songama jako je tahle... a dík!
    Hanah - přesně!

    OdpovědětVymazat
  8. taky je mam a taky v nich trpim://
    a nehtíky nalakuj,barvičky jsou to krásné!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.