sobota 26. března 2011

Boty: Sny vs. realita

Sháním boty! A trápí mě to! Prolejzám solestruck.com což je taková forma sebetrýznění protože tam je k vidění spousta nádhery jenomže můj rozpočet je velmi omezen takže si prostě nic neobjednám... Ačkoliv za měsíc mám narozeniny... No pojďte se chvíli kochat se mnou potom příjde přechod k realitě...


Tak to jsou moje vysněné kousky... Všechny jsou shodou okolností JC :) Všechny jsou taky dost výrazný nejen tvarem ale i barvou... A všiměte si - platforma nebo velkej hranatej podpatek - aaa to chci! 

A nebo taky tyhle! H&M ve spoluprácí se Swedish Hasbeens a překrásný dřeváčky... Ale nějak mi uniklo kde a kdy se budou prodávat...

No a teď zpět do reality!

Prošla jsem všechny možný obchody s botama... A nikde nic! Když platformy tak omotaný "provazem" a to se mi hrozně nelíbí... Hranatý podpatky jsem neobjevila nikde! Uplně to ve mě vyvolávlo pocit zoufalství... Jo - líbily se mi boty v Topshopu... Tam se mi líběj snad vždycky a nikdy si je nekoupim protože cenově se řaděj spíš mezi ty snové... Jo já vim že je to blbý ale jsem fakt socka a nemám na to... 

Jediný místo kde se mi něco líbilo je h&m... Ale jelikož jsem velmi nejistá žádám vás o pomoc... Jak to vidíte vy?

Boty č1. - Sandálky - moc hezká barva (maj je i černý a hnědý) jenže problém - mám úzkou nohu a trochu mi proklouzává těma páskama vepředu... Ale na jaro a léto by se tak hodily... No ale - nejsou jenom né-tak-hezkou náhradou za ty dřeváčky který by se mi líbily mnohem víc? 

Já celá v kabelkovém zátiší :)

Boty č2. - Klasika... Už dlouho po nich koukám a opravdu se mi líběj... Jenže - nejsou moc na léto a já potřebuju nějaký použitelný i na léto... A taky jsou prostě jenom černý... Ale jsou fakt pohodlný dobře se v nich chodí a jsou fakt hezký... Hmm...

Boty č3. - Páskovky... No tahle jsou taky fájn... Ale taky jsou mi ty pásky trochu volný a navíc zase ta nudná černá...

Tak to vidíte - jsem zoufalá! Nevim který si pořídit! Poraďte! Blbý je že žádný z nich nejsou přesně to co bych chtěla... Sákriš! 

Taky znáte botový dilemata? Hrůza...

Mějte se!

Alice


19 komentářů:

  1. Ty první jsou úžasný! Vůbec jsem si jich v Háemku nevšimla a dneska na ně musím kouknout, i když se teda bojím, že do Ostravy něco takového nedorazí ani náhodou! A upřímně ani jedny z těch dvou černých mi k tobě nesedí, byť jsou hezké oboje. Možná je to tou černou barvou, ty jsi přeci jen živel a tohle je nuda trochu! Takže pokud ústupek tak jedině v podobě těch prvních!

    A co Baťa? Baťa letos nemá dřeváky? Zdá se mi, že jsem něco zahlédla ve výlohách.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych brala ty růžový z hamka :). A máme stejné kalhoty.

    OdpovědětVymazat
  3. jednoznačně ty první! jsou moc hezké!
    jana

    OdpovědětVymazat
  4. ty ruzove jsou pekne, vlastne vsechny jsou pekne, brala bych vsechny...ale nejvic se snazim sehnat ty druhe, ty jsou taky z h&m? a za kolik?

    OdpovědětVymazat
  5. ty první! Myslim, že jsou úžasný a na jaro i lěto..Líbí se mi i dvojka..tu bych ale brala na zimu.:) Můžu se zeptat v kterym hm jsi byla? ty jabelky vypadaj doobře :D

    OdpovědětVymazat
  6. taak tie prvé sakra môžem ! .)

    OdpovědětVymazat
  7. ruzove :)) jestli chces videt moje botni dilemata, koukni na muj blog, mam aktualne podobny problem :)) a nelibi se ti v HM jeste takove latkove se zavazovanim kolem kotniku? maji tusim i ty koralove a dalsi barvy.. ac jo, nezavidim ti vybirat takhle :( hlavne at jsi pak spokojena preju :)

    OdpovědětVymazat
  8. libi se mi prvni a druhe, ty treti moc ne a jsem an tom stejne jako ty!!!uh!!!

    OdpovědětVymazat
  9. no jeffrey je proste nejlepsi... lovim ted ruzove foy ruzne po netu a nemuzu najit... ach... kdybys je pri svem hledani nekde videla ve velkych velikostech, dej vedet... a co se tyka kupovani nahrad, to znam... ale nikdy nejsem tak spokojena, jako bych byla a tak si koupim dalsi, dalsi a nakonec me to stoji stejne jako jedny drahe a dokonale...

    OdpovědětVymazat
  10. Kočico, JC je sice fajn, ale víme..:D

    Líbí se mi ty růžové z HM, celkově tyhle dřeváčky jsou moc hezké, ale dostanou je asi jen "vyvolené" blogerky. A podobné jako jsou ty poslední páskové mám doma, ale kožené a celkově, zdá se mi, hezčí. Objednávala jsem si je minulé léto na Asosu a maj je tam znova, koukni sem:

    http://www.asos.com/Asos/Asos-Randal-Buckle-Wedges/Prod/pgeproduct.aspx?iid=950667&cid=4172&Rf-200=4&sh=0&pge=6&pgesize=20&sort=3&clr=Black

    ...a na topshopu jsem se dívala a nic moc. teda líbí se mi něco, né žené, ale..:D

    OdpovědětVymazat
  11. ty druhé JC jsou to die for!
    ale z těch "reálných" bych brala asi ty poslední, ptž se mi tenhle styl moc líbí a ty první vypadají trochu lacině.

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem asi pro ty černý páskový:)

    OdpovědětVymazat
  13. Já si zkoušela ty druhý a mě jo ale tobě víc slušej ty první, růžový;)

    OdpovědětVymazat
  14. Ach jo, Ty jsi tak nehezká a ještě si pořídíš tak nesoudný sestřih, to je fakt smutný. Kdybys zůstala u těch dlouhých bílých, měla bys šanci vypadat trochu k světu, ale takhle působíš i v těch nejdražších hadrech (o vkusu radši nemluvě) jako baculatá vesnická nána.
    Terezka

    OdpovědětVymazat
  15. teda doufam, ze ten komentar Terezky anonymky je jen sarkasmus...

    OdpovědětVymazat
  16. Baculatá? WTF?:D Zrovna jsem si říkala, že máš krásnou postavičku, když jsem se dívala na tyhle fotky:-) A jinak - dvojky si nekupuj. Jsou krásné, taky jsem jim neodolala, taky jsem se mi zdály v obchodě superpohodlné.. no bohužel, zjistila jsem, že jsou spíš na parádu než na běhání po městě:-)Teď si nejsem jistá, ale zdá se mi, že je má i Verča z myrasperrylife, a někde psala, že z nich bolí nožky... takže za mě ty první!!
    Agnees

    OdpovědětVymazat
  17. V žádném případě sarkasmus, naprosto vážně a upřímně a snažila jsem se to napsat co nejmírněji. Stojím si za tím.

    Terezka

    OdpovědětVymazat
  18. Lindi držim palce ať tobě to výjde :) Baťa nevim a hlavně nechci - tak blbý zkušenosti že už si tam nic nekoupim...
    Zoloe, Jana - díky!
    Terezsia - jojo taky h&m jsou za 899 všechny...
    ivanKA:) - dík! je to v Liberci...
    TeSa, Zuz - nojo...že já vás neposlouchám!
    Simsalabim - díky moc :) a teda zavozovací jsem neviděla...
    Oksi - děs!
    Moly - no přesně tak!
    Bambi - ony právě ty růžový nejsou dřeváčky ale spíš plasťáčky což je trochu kazí...
    Terez, Luczynka - dík!
    Alenka - nojo Alenka má vždycky pravdu!
    Terezka - stuj si za čim chceš já si taky stojim za svejma vlasama stylem názorama - a pravo nahoře máš křížek kterym zmizim z tvýho života a ty z mýho...
    Terezsia - děkuju :)
    Agnees - no jo sem vesnickej tlusťoch s tim se nedá nic dělat :D a moc díky za koment i když přišel moc pozdě a já trubka si je koupila...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.