úterý 22. března 2011

Bledulky...

Je jaro a je to krása! 

Je teplo svítí slunce nebe modrý no nádhera... Hrozně mě to nabíjí pozitivní energií a nejradši bych pořád seděla někde venku a radovala se :) 

V neděli sice takhle krásně nebylo ale přesto jsme šli s Drahým a s Barunkou (to je boxer) na procházku... Všimla jsem si nenápadný informační cedule a díky tomu jsme se dostali na uplně nádherný místo... Louka kde pramení několik potůčků ale hlavně tam kvete až 50000 bledulí! Přišli jsme zrovna ve správnou chvíli... Bledulky byly všude a já akorát pobíhala s foťákem a uplně mě ta krása dostávala... Kéž bych to uměla líp zachytit na fotkách! Pohádkový místo...

Dostává vás jaro? Mě fakt jo :)

Mějte se :)

Alice

Princezna líbezná...

Bylo jich opravdu opravdu hodně...


7 komentářů:

  1. jaro je tu!!!!!!! hurá hurá hurá!!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherný!! Já tam chci!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera :) taky se cítím se sluníčkem a teplem hned pozitivněji a nabuzele

    OdpovědětVymazat
  4. ked vidim ako uz kvitnu sniežienky viem že prichadza jar a vzdy ma to zahreje pri srdiecku :)


    http://www.mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju moc :)
    Lidi tak přijeď! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.