pátek 18. února 2011

Únava...

První týden letního semestru byl opravdu náročný... A to nemyslim školu :D Asi jsem vypadla z rytmu! Takže mi vysedávání každej večer na Hnátě a následné tančení dávalo docela zabrat... Jsem totálně unavená a  tenhle víkend bude těžce relaxační... Uvažuju o napuštění vany a vyzkoušení dárku z Lushe....možná nalákám i Drahého :)

Přidávám jen pár cvaků věcí ze showroomu h&m - už se nemůžu dočkat jara kdy to všechno plně využiju! A ještě jednou díky K&K :)

A co vy jaký plánujete víkend? Relax nebo akce?

Mějte se...

Alice

Šatičky s pejskama :)

Mám silnou slabost pro krajku...

Šátek...

Nejlepší jarní kalhoty :)

17 komentářů:

  1. jee, ty pejsci!
    Taky jsem nějaká uplně vyžvejklá..

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů šaty s pejskama? Tak to je luxus!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tie hafanovské šatičky vyzerajú fakt skvele! Zrelaxuj sa, oddýchni, nechaj sa obskakovať a rozmaznávať.) A pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kalhoty jsou perfektní :) A kraječka, yay!

    OdpovědětVymazat
  5. Pejsci jsou..pejsci! Kdyby Ti je náhodou někdo ukradl, na mě to nesváděj:D Jinak já plánuju péct, oslavovat druhovy narozeniny a dělat věci do školy...už z prvního týdne mám asi osm úkolů...ať žije naše škola pro blázny:D

    OdpovědětVymazat
  6. šatičky jsou užasný :)) ...

    OdpovědětVymazat
  7. Taky plánuji relaxační víkend! A zrovna včera jsem si dala vanu s Lushem co jsem výhrala. :)
    Jinak super kousky oblečení. Ty šatičky s pejskama jsou úžásné! :)
    Sleduji Tě. .)

    OdpovědětVymazat
  8. najkrajšie psíkovské šaty )

    OdpovědětVymazat
  9. pejsi cou super teda, nunu uz se tesim jak ti slusi :) a vikend bude RELAX, nebo uz je, uf, konecne :))

    OdpovědětVymazat
  10. děkuju krasavice :) postupně vám to všechno ukážu na sobě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.