úterý 1. února 2011

Spring is coming....

....a já vůbec nejsem ready! Sice bych se měla hrozně moc učit ale prostě si musim dát trochu pauzu... A protože moje složka "Needs na jaro"  je už pěkně tučná trochu si tady ulevim... :) 

Takže...

1) Nutně potřebuju kabelku/tašku! Musí být velká ale zase né tak abych se v ní uplně ztratila... Musí mít velký ucho na rameno a ouška pro nošení v ruce jsou výhodou... Žádný přehaný zdobení maximálně nějaký cvočky... Něco jako tyhle kousky...

U týhle se mi moc líbí barva a velikost... (topshop)

Tahle je prostě úžasná! Ta barva! (asos)

Krásně klasická... (topshop)

U týhle jediný by mi nevadilo výrazný zdobení - protože jsou to ptáčci! Ach... (h&m) (fotka ukradená Lindě)

2) Obyčejný jednoduchý tílka/trika... Pořád mám pocit že nemám žádný! 

Jednoduchost jednobarvenost příjemný materiál = příjemné plus... (topshop)

Cokoliv jedoduchého ale zároveň krajkatého mě bere... (topshop)

Na jaro se potřebuju zásobit průsvitností! (topshop)

Hrozně se mi líbí body! A mám jenom jedno no chápete? Hrůza! To musim napravit! (asos)

3) Sukně! Uvědomila jsem si že vlastně nosim pořád jenom jednu sukni (jsem nanic blogerka...) a velmi velmi mě to tíží! Potřebuju tulipánovitou sukni - zajímavosti jsou plus! (modcloth.com)

Potřebuju jednoduchou černou sukni s nějakou zajímavostí... (modcloth.com)

A taky jednoduchou ale barevně výraznou sukni... A ty srdíčkový kapsy sou super :) (modcloth.com)

Pak taky něžná nápaditá sukně by se mi hodila... (h&m)

4) Nějaký ten svrchník... Letos beru na milost trenčkoty... Nikdy se mi moc nelíbily ale všechno se mění a já po nějakém toužím... 

Úžasný (nevim jak to nazvat) přehoz... Jo opravdu mě berou ptáčci... (topshop)

Tak tenhle mě fakt dostal... Ta barevnost je úžasná!!! (modcloth.com)

Jarní pelerína ve výrazné barvě? Ano ano ano chci a moc! (modcloth.com)

Klasika... Hrozně se mi líbí široký sukňovitý spodek... (modcloth.com)

Tenhle je úžasný... Sukňovitý spodek dotažený k dokonalosti... (modcloth.com)

A ještě... Botky který nazuju a nesundám až bude svítit sluníčko a já se budu procházet mezi sedmikráskama...

Moje vytoužené dřeváčky... (h&m)

Tak asi tak! Aby nedošlo k omylu - tohle neni nákupní seznam a fakt si teď neobejdu všechny eshopy abych si všechny ty věci objednala... (To by se stalo v ideálním světě kde mám neomezený finance...) Je to spíš inspirace... A taky utřídění myšlenek... Příště až se budu probírat trikama tak si třeba uvědomim že fakt nepotřebuju další s nápisem bo obrázkem ale naopak potřebuju nějaký uplně jednoduchý... Nebo třeba kdyby jste viděli něco podobnýho (a lacinýho) tak mi dejte vědět! Děkuju! :)

A jaké jsou vaše největší potřeby na jaro?

A teď zpátky k učení... Držte mi zítra palce! Budu to děsně potřebovat... 

Mějte se!

Alice

Pées: Oficiálně děkuju anonymu který mi připoměl obchod modcloth.com ! Zčekněte - kráááásný věci!

Ještě já - zničená ze zkoušek a učení cítící se jako vězeň toužící po svobodě!

27 komentářů:

  1. Držím palce! Když budeš ty mně :D Taky potřebuju.

    A sakra dobrej seznam. Jsem pro sukně, rozhodně! Ty potřebuješ sukně a já zase šaty - sukní plno, šatů málo :) a ty tulipánový mám nejraději.

    Nechápu, že se nám všem ta ptáčková kabelka tak líbí, ale proč ji proboha nikdo nemáme? :D

    Ty dřeváky - v showroomu jsem je viděla v bílý a holky říkaly, že budou i červený, ale já si to neuměla představit a myslela jsem, že by se mi líbily třeba jen hnědý, ale teď když je vidím - miluju je!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nové vlásky ti moc sluší!
    Pěkný seznam. Snad vše seženeš. :)
    Já rozhodně potřebuji novou sukni nebo nejlépe sukně. :D Ty co máš na seznamu vypadají moc pěkně, brala bych je všechny. :)

    OdpovědětVymazat
  3. držím palce krásko! jinak mně se líbí ta první taška, ten mega barevný kabát a růžová sukně se srdíčky!!! uh!!! a jdu mít dál blbou náladu!

    OdpovědětVymazat
  4. Budu ti držet palce, ale ty mi je drž zítra taky ;-)
    Seznamy ani "přací listy" si radši nedělám, protože jsem se právě zruinovala nákupem botiček... ale nelituji.

    OdpovědětVymazat
  5. ten barevenej!!! a srdíčkovatá sukně! musím si pořídit taky něco barevně ulítlýho, díky za tip :o)

    OdpovědětVymazat
  6. taky chystam jarni wishlist!! a zakladni a prvni bod je JARO! zdravim z minus8 a smogu, taky se citim jako vezen doma!! at ti to ve skole hezky odsejpa preju :)

    OdpovědětVymazat
  7. inšpiratívny zoznam :)
    Páči sa mi prvá taška, a presne taký sukňový trenčkot, ibaže červený, som si nedávno kúpila v SH - neodolala som tomu krásne sa točiacemu spodku :)

    OdpovědětVymazat
  8. Žádný "hodný blogger" se k tomu nemá, tak "zlý anonym" poradí, že "logo s houbičkama" bude nejspíš http://www.modcloth.com/

    OdpovědětVymazat
  9. nadherne sukne, super vyber!
    Zvu te zucastnit se KENZO GIVEAWAY na mem blogu:) www.styleandlavender.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Čím větší taška, tím víc bordelu v ní! Ten ptačí přehoz z Topshopu je úžasnej, děsně bych chtěla nějakej takovej přehoz ala kimono. Taky pořád přemýšlím o strašně úchylných a strašně drahých botách...

    OdpovědětVymazat
  11. Pauline - teď už jí jenom sehnat! a díky!
    Lindi díky, budu! s tou kabelkou to je jako divný no :D a dřeváčky miluju já!
    Dasdusha - děkuju moc :) já bych je tay chtěla všechny no...a ještě pár navíc :)
    Oksi děkuju :) ten barevnej je nejlepší musim nějakej takovej najít tady! zahajuju oficiální pátrání!
    Any děkuju a budu! a jsem zvědavá na botky!
    Ája - jaro si to žádá! :)
    Simsalabim - tak to se těšim na ten tvůj :) a tady je sice krásně ale jsem vězeň školy takže taky nanic :( a dík!
    Iva - děkuju! a prosím tě co je SH? červený by se mi líbil!
    Anonymní - heh teda takhle to rozškatulkovat... děkuju moc hodný anonyme! :)
    Julia - děkuju!

    OdpovědětVymazat
  12. Terez - to souhlasim :D jo kimono to je právnej výraz! a jaký boty? žeru úchylný boty! :)

    OdpovědětVymazat
  13. A já si říkala, jak musím šetřit!! Néééééé, kabelku už mám na cestě, body okukuju v každém obchodě a zatím stále odolávám, myslím, že příště už neodolám... A ty kabáty! A ptačí "přehoz"! A všecičko:( áchjooo :D a taky ještě nutně potřebuju spousty kosmetických věciček:( :D

    OdpovědětVymazat
  14. Áno, Alice! Mám se učit a myslím na stejné "věci" jako ty...:D

    A víš co? Pelerínka, jarní kabátek, béžová dlouhá sukně, bílé tílko a ty dřeváky z H&M!!! To k životu potřebuju já...

    A ještě tohle (slinty slint...)
    https://www.unitednude.com/shop/products/the-classics/lo-res/un/lo-res-un-grey-185


    K tomu dobré jídlo, trocha té fyzické lásky..a můžu spokojeně zemřít:D

    OdpovědětVymazat
  15. Pées: jsi krásná jako hvězda jasná....a žádnou chybu nemáš (jak klasicky pokračuje ta báseň:D)

    OdpovědětVymazat
  16. Azazela - prostě to neni snadný a všude je tolik nástrah! chápu!
    Bambi - děkuju krasavice :) naprosto chpu! a ty boty ty sou teda hodně luxusní! pecka! a v tý červený! no wáů!

    OdpovědětVymazat
  17. aach, taky už potřebuju konec zkouškovýho, ale stejně zbytky elánu utrácím na brouzdání po Asosu :D

    btw, miluju to černý, průsvitný triko s dlouhýma rukávama a taky tu první tulipánovou sukni..akorát bych v ní měla zadek jako valach (odzkoušeno).

    A jsi krásná i školou umučená!

    OdpovědětVymazat
  18. ja ked zacnem rozmyslat, ze co potrebujem, tak sa budem musiet obesit :D

    OdpovědětVymazat
  19. já potřebuju obrovskou koženou kabelu, do které se vejde celý můj svět

    OdpovědětVymazat
  20. Terez - naprosto chápu! a děkuju :)
    Iva - no je vidět že zkouškový mi sežralo i poslední zbytky mozku! sem pako! díky :D
    suzinqa - sem si právě musela ulevit tady jinak bych se zadusila vlastníma slinama jak to všechno prohlížim :D

    OdpovědětVymazat
  21. boo - jenom abys pak neměla problém se zádama! btw - jsem ráda že zase bloguješ! :)

    OdpovědětVymazat
  22. No moj zoznam c chcem na jar je tez dost tucny :D a myslim ze z neho tiez nebudemmat vsetko kedze milionar niesom kiez by :P noo a z ucenia som aj ja furt zniceny takze sme sme dvaja :D a dokonale prirovnanie k vaznovi :P

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasný seznam :-) Taky potřebuji na jaro spoustu věcí, hlavně nový sukně a ty z tvého seznamu se mi líbí všechny :-)

    OdpovědětVymazat
  24. tie sukne vyzeraju dobre ;)

    mozes navstivit moj blog ;)

    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. DKFS - nojo kéž by! a s tim učením nás určitě je daleko víc :D
    Michelka, Fashion Smiley - děkuju moc! sukně jsou zásadní! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.