neděle 27. února 2011

Poslední ples...

Letos jsem plesala opravdu dost a zakončila jsem to asi nejlepším plesem :) Šlo o ples naší filosofické fakulty a opravdu jsme si to užili... Hodně se tančilo hodně se pilo výborně jsem se bavila :)

Na sobě jsem měla šaty který mám už asi tak pět let... Když jsem si je kupovala byly mi akorát jenže pak jsem krapet nabrala a šaty tak byly pět let opuštěný ve skříni... Když jsem se rozhodovala co na ples tak jsem si na ně vzpomněla a juchůů ony mi zase jsou! No radost :)

A vůbec tenhle víkend byl náročný - včera jsem měla třídní sraz... Ale o tom později :)

Zítra ráno jdu k zubaři... Tfuj!

Mějte se krásně!

Alice

Blbý je že nemám žádný samostatný fotky... Tákže vám ukážu pár svých skvělých kamarádů :)

Nádhernej lustr...

Ha jediná fotka jenom mě :)

Ano samozřejmě - můj výstřih byl jedno z hlavních témat večera :D

Jediná stojící fotka...

Chtěla jsem normální fotku se svejma úžasnejma klukama....

.....ale nějak se to zvrhlo... :D

15 komentářů:

  1. souhlasím s ašu:))
    je fakt žes plesovala ostošet:) závidím ti..

    OdpovědětVymazat
  2. krásná čiči:) Já zbožňuju tvoje vlasy

    maja-vonava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. myslím, že začínám toužit po těch šatech!!!

    OdpovědětVymazat
  4. modra ti sekne! taky bych si este zaplesala tyjo, ja letos vencila saty jenom dvakrat;)

    OdpovědětVymazat
  5. :D :D V těch šatech jsi roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty jsou krásné, ale škoda, že nejsou vidět celé.)) jinak ti, ale moc sluší.))

    OdpovědětVymazat
  7. ty šaty jsou super! tyrkysový a ještě puntíkovaný- mňam a mňam :D

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou opravdu zajímavý... A je vidět, že jste si na plese užívali:)

    OdpovědětVymazat
  9. Jak maj všichni chlapi velikánskou HLAVU! :)))) Moc ti to sluší, jako prouteček. Fakt šik!

    OdpovědětVymazat
  10. Aličko, ty máš krásnou postavu jako! :-) Děláš proto něco speciálního?? Potřebuju 5kg dolů :-((( Opravdu ti to teď hodně sluší!

    Suzanne

    OdpovědětVymazat
  11. nedivím se, že výstřih byl hlavním tématem večera...taky z něj nemůžu spustit oči :D
    ty šaty mají kráásnou barvu!

    OdpovědětVymazat
  12. Ašu díííík! :*
    coookies - díky! a proč ty jsi neplesala? honem honem ještě něco stihneš určitě! :)
    Maja - děkuju moc :)
    Oksi - to máš blbý ty už neseženeš :P :D
    Soví mládě - tak lepší než nic :) a ona je to spíš zelená ale i tak dík :)
    Vee - díky!
    Lindičko děkuji :)
    Anonymní - děkuju... nojo neměla sem fotografa!
    Arašídka - díky moc :)
    Daydreamer - to teda jo! :D
    suzinqa - rozhodně! :D
    Anonymní - nebo já mám malou? :D a děkuju!
    Suzanne - děkuju moc! dělám pro to to že se dost kontroluju v jídle nepřejídám se a necpu se zbytečnostma...a protože dřív sem tohle dělala hodně to že jsem přestala jde vidět :) asi tak no...
    Terez - no jo je to magnet! :D a děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.