středa 23. února 2011

Party hard...

Pařim tančim a vysedávám v hospodě a to v tolik že nestíhám pořádně blogískovat! Teda teda jsem zlobivá blogerína! :D Blbý je že sebou většinou neberu foťák... Dřív jsem to dělala ale teď se o něj tak bojim že ho nechávám doma no a pak pro vás nic nemám... Ale štve mě to protože včera zrovna by mohlo vzniknout tolik zajímavejch fotek! Včerejší párty se fakt povedla :) Vyhrála jsem v šipkách skvěle jsem si zatančila přitáhla jsem na kolej asi ve čtyři... No paráda :)

A co vy a páááárty? Užíváte si? :) 

Užívejte si!

Alice

Včera jsem byla černá... Top h&m showroom, sukně h&m...

Punčošky Lindex, botky co už se nemůžou dočkat jara a chození venku Vivienne Westwood for Melissa...

Pírko h&m showroom...

Ve 4.00 ráno...nový punčochy roztržený! Fňuk!

20 komentářů:

  1. Milujem kombo celá čierna + červené botky! Všetko mega cool, len to ramienko od podprdy mi tam kapáneček vadí,.. ale Alicke sa dá odpustiť všetko.)

    OdpovědětVymazat
  2. suzinqa - však já vim :) jsou skvělý!
    Evinko díks... ovšem ramínko neni od podprdy je součástí topu :) měla jsem samozřejmě bezramínkatou :) (vlastně dokonce korzet!)

    OdpovědětVymazat
  3. vrr,kočka!! ten top je úžasnej.. mám hrozně ráda takový asymetrický věci :)

    OdpovědětVymazat
  4. Párty outfity jsou tvoje parketa! Vždycky nějaký skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  5. Ááá tak ty jsi balila na ten korzet? No mě bys sbalila :D to víš! :D

    OdpovědětVymazat
  6. ooch tady ti to tolik slusi! Ty boticky jsou uzasnee

    OdpovědětVymazat
  7. úžasné boty aj top !tá červená sa k tomu skvele hodí :)

    OdpovědětVymazat
  8. líbí se mi slovo blogerína.
    a mam ty stejný naušnice, jenom hnědý:)

    OdpovědětVymazat
  9. ach jak jsi krásná! i s roztrženou punčoškou!

    OdpovědětVymazat
  10. to triko je uplně bezva ;)
    a ty punčošky.. fnuk!

    OdpovědětVymazat
  11. kukám odhora, vlasy fajn, šaty dobrééé, silónky chutné a tie červené botky sú len čerešnička na torte

    OdpovědětVymazat
  12. perfektné vlasy!:) ..a celý outfit na jedničku, pančušky máme rovnaké :)

    OdpovědětVymazat
  13. jaj tááák, v tom prípade.. DOKONALÉ!!

    OdpovědětVymazat
  14. škoda, že se ty punčošky roztrhly..:( jsou moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  15. Máš skvělý sestřih, to především!
    Dále mě víc než dost zaujaly bílé naušničky a srdíčkované punčochy.
    Pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ty BOTY! Perfektní, hrozně ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. Coookies - já právě taky! :)
    Any - óó děkuji! :)
    Lindi - přesně tak! všem sem ho musela ukazovat a ták :D
    Therez - děkuju :)
    Nina - červený boty to je moje úchylka :)
    Soví Mládě - mě taky :)
    Oksi - muck! :)
    Bee - no! a děkuju :)
    Foly - to jsem ráda! dík!
    Dee - díky!
    Evi - děkuji velice :)
    Vee - děkuju!
    Suzanne - miluju je :) a dík!

    OdpovědětVymazat
  18. nesnáším silonky, zvlášť tenhle typ hezké a vzorované, VŽDYCKY vydrží maximálně dvě nošení a přitom bývají tak 4x dražší než ty obyčejné. proto vivat neprůhledným punčochám, ale zas je to většinou jen jednobarevné.

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní - jojo je to děs! jenom mě těší že tyhle byly ve slevě za 49kč...teď mě štve že jsem nebrala rovnou dvoje!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.