čtvrtek 3. února 2011

Paráda paráááda...

....mi tady právě hraje v rádiu a asi si to budu zpívat celej den :)

Venku je ošklivo mám spoustu věcí do školy a nemáme doma žádný mandarinky přesto jsem se dneska vzbudila s dobrou náladou a hodlám si jí nechat celý den :) Máte na tom svůj podíl - vždycky mě hrozně potěší vaše komentáře a musim se děsně usmívat :)

Dnes přináším fotky z plesu... Byli jsme plesat u babičky na vesnici a byl to mysliveckej ples (zvířátka si odpustim...) a byla to velká zábava :) S Drahým jsme tančili, s maminkou jsme pomlouvaly oblečení ostatních, s tatím jsme se nasmáli a se ségrou jsem si tu užila jako už dlouho ne... Prostě fajn :)

A co vy plesáte plesáte? Mám pocit že moc né! Nikde žádný plesový fotky! Tak honem šatičky a tančit! :)

Mějte se!

Alice

Jednoduché odění - přece jenom vesnickej ples - spousta lidí (včetně žen!) v džínách žádny velký večerní... Šaty + botičky h&m showroom...

S mým krásným tatínkem - díky němu mám slabost pro muže s holou hlavou a taky pro vousy :) 

Tanec...

Na chodbě...

Ze schodů... (Drahý měl nějakou fotivou náladu :) )

Prostě já no...

Se sestřičkou Madlenkou... Někdy mě sice děsně štve ale stejně jí miluju :) 

Shoes & Stripes :D

25 komentářů:

  1. tyjo ty saty jsou paradni!!! takove nejake bych taky hrozne chtela :) a ty strasne roztomile koukas :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty znám! Když jsem byl naposledy v showroomu, tak ti je Káťa s Káťou dávaly na stranu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Alice...Alice.....to je dokonalé! Ty jsi dokonalá! Jak z šedesátkových filmů...;)

    OdpovědětVymazat
  4. to tricko a boty su super! krasna!
    a farebne pancuchy zereeeem :)

    OdpovědětVymazat
  5. jee moc slusi a ty boticky jsou na tobe uplne nejrozkosnejsi!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi takové zlatíčko, vypadáš opravdu roztomile. Ty boty jsou boží, ale to ty víš! :) A moc se mi libí punočošky, krásná barva.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem plesala v sobotu, jen fotky nějak nelze...ehm...publikovat :D Ale chystám se určitě na další plesy, včetně podobného vesnického (ale stejně je tam sranda!) :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty nové vlásky ti moc sluší :-) Ten ples musel bejt skvělej, já jsem letos ještě na žádným nebyla a když koukám na fotky, tak už mi to plesání začíná chybět, budu to muset napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Alice, ty vlasy jsou super, barva se mi líbí děsně moc, vlasy vypadají normálně zdravě. Krása! Hele chvilku si to tak nech... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. já du plesat zrovna dneska! moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju ke zkoušce! A vážně ti to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jsi teď tááák roztomilá, Aličko! :-* muck tě

    OdpovědětVymazat
  13. aale jooo, na zrzave vlasy uz jsem si zvykla, je to hezky :) a ty boty-aaach!

    btw, sice jsem taky z vesnice, ale ze salu by cloveka v riflich ochranka vynesla v zubech :D

    OdpovědětVymazat
  14. jdu plesat zítra, sice taky do naší SkoremHorníDolní, takže "doufám", že tam zas budou hrát Co jste hasiči nebo Nonstop, já chci žít XD

    OdpovědětVymazat
  15. Teda, novej sestřih ti prospěl, vypadáš strašně mlaďounce.)
    Moc se mi líbí taky ty boty. Připomínají mi kapelu White Stripes, vlastně ale nevím, proč.)

    OdpovědětVymazat
  16. ts ts, ty si tam robila paradu s novymi botickami teda :-)))) a ten zostrih ti velmi slusi, mala beatlesacka :-))

    OdpovědětVymazat
  17. super vesnicanoples, taky bych zasla. jen bych upozorila, ze mi trochu vadi, ze skoro na zadnym blgu blogerky nerozlisujou ji/jí (a skoro zadny carky, ale to si skoro myslim, ze je schvalnost:-) - a ja to pisu z jinyho kompu nez ze svyho, tak se taky omllouvam za nedostatecnou uroven prispvku.
    tak me nekamenujte.

    OdpovědětVymazat
  18. Ty jsi kus, boty jsou kus, proste jen sama plus :}

    OdpovědětVymazat
  19. ááá, veľmi ti to pristane a tie botičky sú úplne ěno ňuňo. sú pohodlné?

    OdpovědětVymazat
  20. Jo, nejradši plesám u nás na vesnici, máme tam takový ty klasický zábavy - dechovka, zelená, obložený studený mísy, tombola, kde hlavní cenou bývá většinou nějaká šílenost, atd., úplně to miluju

    OdpovědětVymazat
  21. Super blog dávám si ho do oblíbených

    OdpovědětVymazat
  22. Zuzi děkuju moc :) a šup do h&m :)
    Víťo ano to jsou ony :)
    carmabelle - děkuju :)
    Bambi - díky! to byl úmysl :)
    suzinqa - já taky! díky!
    Pauline - tyjo přemýšlela jsem jestli zuby znamená slovensky to stejný co česky protože to si teda fakt nemyslim...děkuju moc! :)
    Theres, Dasdusha, Foly - děkuju velmi! :)
    sumiko - chápu taky mám takový fotky :D
    Michelka - určitě to naprav! a dík!
    monyk - děkuju! určitě si to takhle chci nechat :)
    Soví Mládě - doufám že sis to užila!
    Kate+Suzanne - děkuju!
    Lindi muck tě! ♥
    Tereza - já věděla že si zvykneš :) a na tomhle plese teda ani žádná ochranka nebyla...
    Ája - no to je klasika :D
    Zu - doufám že né zase moc mladě :) a díky!
    tonbogirl - malá beatlesačka to se mi moc moc líbí! díky!
    Anonymní - máš pravdu... vim že dělám chyby a omlouvám se za to... budu se víc snažit!
    Oksi ty jsi boží! ♥
    Evi právěže moc ne...jsou mi volný ty pásky musim i to nějak nechat zkrátit nebo tak...
    Terez - přesně tak! :)
    Ivamka - děkuju! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.