čtvrtek 10. února 2011

Music...

Jako né že bych chtěla zavádět nějakou novou řetízkovku ale u Terky mě zaujal její seznam deseti nej songů a protože o hudbě jsem tady ještě moc nehovořila řekla jsem si - Je čas! - a jdu na to :) 

Má to i další důvod - jsem nemocná... Ano už zase... Takže víkendové plesání asi nebude... Ležení v posteli mě táááák otravuje!!!

Takže já a hudba? Nedávno jsem sem psala že nic moc neposlouchám ale to je spíš z technickejch důvodů protože mám hudbu ráda... Prošla jsem si genezí Šmoulové - Znouzecnost - garážové punkové skupiny - Nirvana - jazz - Prodigy - až po dnešní posluchání téměř všeho... V klubu si nejradši zatancuju na Black Eyed Peas (btw lidi černookej hrášek? opravdu??? vysvětlete mi to někdo jo? :D ) nebo Davida Guettu... Doma si pustim Marinu and The Diamonds Mobyho nebo třeba Simona a Garfunkela... Rádio poslouchám jedině Českej rozhlas... Nemůžu se dočkat léta a Chemical Brothers... Mám hrozně dobrou pamět na texty takže do teď zvládám celý písničky těch garážovejch punkáčů ale taky třeba Beatles nebo Nohavici... Sakriš jásem asi fakt trochu divná :)

Ale teda už... Moje desítka srdcovek... 

1) Aerosmith - I don't wanna miss a thing protože to je jedna z nejdojemějších písniček vůbec... A řikejte si co chcete já Armageddon miluju a pokaždý u něj brečim... 

2) Paloma Faith - New York protože tahle zpěvuně je výborná!

3) Nirvana - Lithium protože prostě Kurt a všechny ty roky ve vytahanejch svetrech...

4) Urge Overkill - Girl You'll Be a Woman Soon protože Pulp Fiction je skvělej film a tenhle sountrack bylo první cd co jsem dostala od kluka a slyšela jsem ho asi milionkrát... ( to cd mám furt ale už nehraje...) 

5) Alanis Morissette - You Oughta Know protože ten text je perfektně drsnej a navíc Alanis je Bůh :D (Dogma - kdo neviděl tak honem honem!!)

6) Znouzecnost - Banánová republika protože všichni poslouchali Lunetic a já pařila s punkáčema! A to v člověku zůstane! 

7) U2 - With or without you protože Bono je úžasnej a tahle je taky dost vysko na seznamu dojáků a jednou jsem při ní probrečela celou noc... (Odkaz vede na tu nejdokonalejší koncertní verzi - Live in Boston)

8) Hana Hegerová - Lásko prokletá protože Jacques Brel a jeho Ne Me Quitte Pas je sice taky dost dobrý ale Hana je Paní Zpěvačka a prostě jí zbožňuju... (A od Brela mám stejně radši Amsterdam)

9) Karel Kryl protože toho miluju už od dětství a na celej život... (Odkaz je na píseň Lásko ale mohl by být na cokoliv...)

10) Lily Allen - Not Fair protože si u toho vždycky musim trochu tancovat a navíc ten text je prostě děsně vtipnej :D

Takže takový je můj průřez... Je to fakt dost nesourodý ale to jsem prostě já :)

A na závěr můj v součastnosti nejmilovanější hit.... Jo Enrique Iglesias! To mi prostě vždycky zvedne náladu :)


A co vy? Máte odvahu na to se dobrovolně zařetězovat??? Jestli ne tak se podělte aspoň tady co máte rádi :)

Mějte se!

Alice

13 komentářů:

  1. to bych nevěřila že se ještě dneska najde někdo kdo si Hanu Hegerovou dá do svojí top 10. Hana je skvěla:)

    OdpovědětVymazat
  2. miluju tě za prvenství aerosmith :D tuhle jsem dokonce narvala mým nebohým spolužákům jako organizátorka plesu na náš nástup a řekla jsem, že když ne tuhle, tak se jim na organizaci vybodnu :D ale pak všichni dojemně plakali a dodnes si jí pouštíme na srazech :D a vzpomínáme

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, tu poslední od Lily taky zbožňuju a ten text prostě nemá chybu. Jinak koukám, že jsme hudebně podobně naladěný!

    OdpovědětVymazat
  4. v dost písničkách se shodujeme ; )

    OdpovědětVymazat
  5. Wtf, kam zmizel komentář z biologického slovníku s vyobrazením tzv. black eyed peas neboli cowpea, když po něm autorka pátrala? Být přichycen při neznalosti je ostuda blogerek, že :oD

    OdpovědětVymazat
  6. Mac - nojo asi sem trochu jiná :)
    Bezega - teda já to myslela jako seznam deseti nej hitů řazení 1-10 je náhodný... a naše třídní píseň je Proklínám u toho taky vždycky brečíme :D
    Terez viď! :)
    Boo - to mě těší!
    suzinqa - Lilinka je prostě skvělá!
    Anonym - taky si řikám wtf?! musel to vymazat sám autor páč já to nebyla - asi to myslel jako vzkaz pro mě... odkaz je: http://news.clas.virginia.edu/biology/images/biology/cowpeas_2009.jpg a díky za informaci :) takže je to druh lustěniny jo? divnej název kapely stejně :D a ještě bwt - tim že se ptám na něco čemu nerozumim asi dávám najevo že to pro mě neni ostuda ne?

    OdpovědětVymazat
  7. teda, ja posledni dobou rada posloucham The Pierces, jsou novy a zaroven moc dobry:)

    OdpovědětVymazat
  8. Některý jsou prostě dobrý, dobrý|!:)

    OdpovědětVymazat
  9. u mě totálně boduješ s hegerovou! hm, že bych taky dala svojí desítku..

    OdpovědětVymazat
  10. Asi sa budem hambit ale nic okrem Lily Allen nepoznam ale ta sa mi velmi paci:)

    OdpovědětVymazat
  11. jé, Marina, tu já zbožňuju..asi se uvidíme na OAF na Chemical brothers .) super článek, super blog, jsem Tvůj nový follower :)

    OdpovědětVymazat
  12. Julia - vyzkoušim!
    Luczynka - pro mě vechny :)
    Arašídová - to mě těší! já jí prostě žeru! a udělej! :)
    biancaprincipessa - máš jedinečnou příležitost poznat! klik a je to :) třeba se ti něco zalíbí...
    M! - děkuju moc :) a uvidíme se nemůžu se dočkat! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.