středa 2. února 2011

Happy!!!

Ano ano jsem velmi šťástná! Udělala jsem zkoušku z archeologie :) Dokonce za jedna! To je ta když člověk umí jedinou věc a právě na tu je tázán... 

Další věc co mi udělala velkou radost je že počet pravidelných čtenářů je 100! Děkuju moc vám všem! Moc to pro mě znamená :) Teda to každý čtenář či jen náhodný návštěvník... Bez vás by to nešlo... Děkuju!

Nejradši bych vás všechny pozvala na kafe a seznámila bych se  váma osobně... To si zatim plnim jenom po částech...

A zítra se musim vrhnout na další školní povinnosti...

Mějte se báječně! A hodně štěstí to je u zkoušek fákt důležitý :)

Alice

Chtěla jsem usměvavou fotku ale tady se tvářim trochu divně...nonic :)

Btw to je další ze série fotek ze sobotního plesu - již zítra víc! :)

12 komentářů:

  1. Jé, gratuluju, slečno odbornice Alice:) A fotky z plesu...rychle, rychle!

    OdpovědětVymazat
  2. jé, taky gratuluju:D a mě můžeš klidně poznat osobně na nějaké z randa akcí:D sledovat tvoje deníčkování je super;)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha! :D To je asi jako u mých 200 -- "Lindi, proč jsi u toho teda smutná?"

    A ty jsi tady něco jako "Fakt 100? Hihi" ..

    Gratuluju kočko. K oběma úspěchům! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratz, Alic.. aj ku skúške aj ku followerom.)

    OdpovědětVymazat
  5. haha, jsem četla z arachnofobie a pobavila samu sebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc jste zlatý! :)
    Péťo však se uvidíme toho 11. hrozně se těšim :)
    Lindi tos vystihla :D
    Boo - tak z arachnofobie bych měla 1*** v tom sem fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
  7. gratulace ke zkoušce, taky mám historii a znám, jaká je to úleva to dát ;o) a ještě jsem ti nenapsala, ale ten nový účes ti vážně sedne!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.