neděle 13. února 2011

Další ples...

Rozhodla jsem se ignorovat nemoc a vyrazila jsem aspoň na jeden ples... Měla jsem sice na tenhle víkend v plánu dva ale jsem ráda že jsem zvládla jeden... Bylo to skvělé! Opravdu hodně jsme tancovali - hudba byla super :) Akorát jsem zapomněla nabít foťák takže se s vámi podělím jenom o pár cvaků z domova... A je to velká škoda protože Alence a Míše to moc slušelo a všechny jsme byly (náhodou) sladěný do červenočerna :) 

Dneska večer jdeme do kina na Černou labuť tak jsem teda fakt zvědavá! A zítra mi začíná semestr!

Doufám že se máte skvěle!

Alice

Za záclonkou...

Klobouček a šaty jsou z showroomu h&m...

Pak jsem měla ještě srdíčkatý punčouchy a červný botky...

:)

18 komentářů:

  1. jee, škodaa, ráda bych viděla ty šaty celé... :( ale super klobouček ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto je dokonalé farebné kombo! Modré oči, červený rúž, ohnivé vlasy a červené náušnice s klobúčikom.. hrozne ti to na týchto fotkách pristane! Asi najlepšie tvoje portrétovky čo som zatiaľ videla! Fakt že WOW!!

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu perfektní :)). Jinak Black Swan jsem si musela pustit 3x, a stále v tom nemám jasno! :D Takže jestli to opravdu pochopíš se vším všudy, pochlub se! :)) K.Suns

    OdpovědětVymazat
  4. super, fakt moc hezky)) ja byla na plese naposled na mym maturitnim, to uz je nejaka chvile a od ty doby bych furt na nejakej sla, ale furt se nedari, asi budu muset znova na stredni))

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi jak panenka, vážně rozkošný :*

    OdpovědětVymazat
  6. to by bylo super valentýnský
    dala sis pre-valentýnský outfit
    a koukám, že máš stejnou úchylku jak já - hezký nový fotky = profilovka na fb
    : )

    OdpovědětVymazat
  7. klobouček + rtěnka = luxusní!
    užij si kino, sem zvědavá c na to budeš řikat:)

    OdpovědětVymazat
  8. tie tvoje oči ! A klobúčik ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Alice, jsi jako z filmu Alice in Wonderland ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to slušelo! Pohádkové! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.