pondělí 14. února 2011

Black Swan

Jsem absolutně okouzlena... Rozhodně to rovnou řadim mezi jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděla... Po všech stránkách úžasný! Musíte vidět! A radim vám dobře - jděte na to do kina stojí to za to!

A muck muck vám všem - když máme toho Valentýna :D 

♥♥♥

Alice

A jestli Natálka nedostane Oskara tak nemaj rozum!

11 komentářů:

  1. přesně... úžasný film.. trochu psycho.. vlastně hodně psycho.. ale úžasný!!

    OdpovědětVymazat
  2. jo,bylo to naprosto úúúžasný!! já si to teda stáhla,ale i tak jsem byla prostě okouzelná..

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se na ten film těším, chtěli jsme jít už v pátek, ale bylo beznadějně vyprodáno

    OdpovědětVymazat
  4. aach, uz to chcem vidiet konecne! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já pořád pořádně nevim, co si o tom myslet.. asi si to budu muset pustit znova a rozhodnout se. každopádně mila i natálka sou obě přenádherný, tim si sem jistá už teď:)
    a nestyď se a taky prsa ukaž!

    OdpovědětVymazat
  6. hmmmm tak mne sa ten film pacil ale do Top sa urcite nezaradi :)

    OdpovědětVymazat
  7. velmi sa na to tesim ! az budem mat kam dat deti, hned vyrazame do kina!

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  8. hrozně je obdivuju ( natalii a milu) jak na ty role dřely. natalie prej skoro nepotřebovala dublérku, kromě nějakých delších scén. fakt klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  9. děkuju za názory!
    Ašu - ukážu!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.