čtvrtek 24. února 2011

Angie...

Snažím se květovanejma punčoškama přivolat jaro ale moc to nepomáhá a venku je furt otravnej mráz... Jako já miluju zimu ale zimu na 100% takže hlavně hodně sněhu - no a to neni! Takže mě to štve! A už chci teplo a vysedávání venku na lavičkách a pohodu prostě... To se asi všichni shodnem co? :)

Včera jsem odevzdala přihlášku na Erasmus a když půjde všechno dobře tak v září tadáááá mizim na půl roku studovat do Holandska :) Takže teď doufám že to všechno klapne... Držte palce!

Zítra se chystám na ples naší skvělé fakulty....no to bude taškařice :) S radostí jsem zjistila že jsou mi šaty který mi asi čtyři roky nebyly takže budou mít velkej comeback... Uvidíte v sobotu :)

A co můžu teď poslouchat a sledovat pořád dokola? Angie od Rolling Stones! Skvělej hit prostě...

Mějte se skvěle!

Alice

Květovaný nohy....showroom h&m...

Absolutně nejlepší školní sešit :D

 

Speciální pozornost věnujte Micku Jaggerovi - nejen že je totálně supersexy (a zkuste to popřít!) ale taky je děsně stylovej - vysoký široký kalhoty, vestička + košile a ten klobouk! No super! 

30 komentářů:

  1. Taky vypadá trošku pod parou (Mick, ne ty :)

    OdpovědětVymazat
  2. ne, ale ja nechci abys byla fuc! :-O ooch..
    A jinak doraz k nam do Havirova, mame tady strasne moc snehu hehe

    OdpovědětVymazat
  3. Angie miluju, moje nejoblíbenější písnička od Rolling Stones :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvelej ten sešit.. na šaty jsem zvědavá a Erasmus ti zavidim :))

    maja-vonava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nééé...fňuk!! Ale důvod proč zase jet do Holandska že!!! muck!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty punčošky jsou epické! Takové potřebuju, akutně!
    A s Holandskem držím palce, čím víc bloggerů v mé domovině, tím lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásne pančušky .. aj zošit !:)

    OdpovědětVymazat
  8. miluju stouny
    a tvůj sešit
    a punčochy
    co z toho mi dáš?
    : D

    OdpovědětVymazat
  9. absolútne najlepší školský zošit ! :P

    OdpovědětVymazat
  10. Mick Jagger byl má první láska ;)
    Stále ho miluji!

    OdpovědětVymazat
  11. v utery jsem byla na pohovr na erasmus..cekala hodinu, mluvia s ucitelem pet minut a pak mi rekl, ze budou davat prednost starsim studentum...pac ja jsem jen prvacka :D nice

    a ty puncosky jsou k nakousnuti!

    OdpovědětVymazat
  12. Jé! Už se nemůžu dočkat až budou silonky květovaný ''nohy'' k prodeji! Fakt nádhera.

    OdpovědětVymazat
  13. Holandsko? tak to držím mega palce aby to vyšlo!!

    skvelé silónečky

    OdpovědětVymazat
  14. Držím palce ať Holandsko klapne! Taky bych nejradši příští semestr jela, ale ještě nemám ani jazykové testy a ani hotový prvák, tak se uvidí v létě, jak dopadnu :)

    OdpovědětVymazat
  15. Držím palce s Erasmem!!!:-))) Právě píšu motivační dopis, taky bych ráda v září na půl roku odjela :-) Hlásím se do Paříže a na druhém místě mám Porto v Portugalsku. Holandsko jsme bohužel v nabídce neměli a docela mě to mrzí :-(

    OdpovědětVymazat
  16. já se teď snažím rychle namrskat do hlavy nějaký anglický, gramatický poučky zítra ráno...teda vlastně už dnesa ráno mám přijímací test na Erasmus (Finsko, UK, Porto) tak jsem zvědavá:D

    OdpovědětVymazat
  17. teď lituju, že jsem se nikam nepřihlásila, u nás vezmou na erasmus totiž úplně každýho kdo se přihlásí, protože jsme tady líný a nikam nejezdíme : ) no snad v páťáku : )

    OdpovědětVymazat
  18. drzim palce, pridem ta potom navstivit, ha! :-) a mick je boh! :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. aaa, Mick! Stouni! ANgie! super, super..a hodně štěstí při Erasmu, ale v Ústí máš velkou šasnci, že pojedeš, ne? .))

    OdpovědětVymazat
  20. Zde poprvé a jsem nadšená :) Och, květiny na nohách.. ♥ Studovat v Holandsku (spíše kdekoliv jinde než v ČR) bych si nechala líbit.. takže hodně štígra!

    OdpovědětVymazat
  21. Beátko – ó děkuji!
    Adél - to teda jo no :D
    Suzinqa – díky!
    Carmabelle - :)
    Theres – ale psát budu dál to je jasný :)
    Sumiko – jop moje taky!
    Maja – díky!
    Oksi – jasně musíš přijet na návštěvu!
    Suzanne – díky! A drž!
    Nina – díky!
    Boo – nedam nedam nic seš škudlil! :D
    Zuz – díky!
    Anonym – to moje sice ne ale žeru ho!
    Tereza – jé to je blbý! tak později :)
    Hanah – děkuju :)
    Foly – super drž! :)
    Azazela – tak třeba později :)
    Michelka – jé v Portu teď byla kamarádka a hrozně si to chválila :) tak taky držim palce!
    Mac - tak doufám že dobrý!
    Arašídová – nelituj a přihlaš se! :)
    Tonbogirl – juchů přijeď! :)
    R* - jo šance je dobrá ale zrovna na Holandsko je největší nábuch… tak uvidim no :)
    Dasdusha – díky!
    Sassy – thx!
    Klerris – děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jů a jak si to udělala, že Ti jsou ty šatičky? :)

    OdpovědětVymazat
  23. Angie miluju! a puncosky jsou teda mega!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.