sobota 19. února 2011

99Kč

Sice jsem si zakázala nakupovat před Paříží ale nutně jsem potřebovala černou podprsenku a tahle stála 99korun takže musela být moje... Je z Lindexu kde maj zrovna 20% slevu na všechny podprsenky tak to zkoukněte... 

Doufám že vás to moc nepohoršuje...a jestli jo tak taky dobře - aspoň nějaký emoce... Prostě jsem se rozhodla že půjdu s kůži na trh... A chci víc!

Mějte se...

Alice

Podprsenka Lindex, náušnice showroom h&m

28 komentářů:

  1. je super :) nepohoršuje, navíc, máš skvělou postavu!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to teda nepohoršuje. :) Podprda je moc pěkná, zajdu to omrknout do Lindexu. Líbí se mi i Tvé náušničky. Máš krásnou postavičku, kočko! .)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi úplný drobek, Alice! :) A vypadá(š) skvěle.

    OdpovědětVymazat
  4. vaaaaaaau! škoda jen, že já si takovou nemůžu dovolit....

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, přesně takovou potřebuju, díky moc za tip. :)
    + máš super postavu, vážně!

    OdpovědětVymazat
  6. vobec nepohorsuje(ja nahotinky rada :)) a skvela podrsenka

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  7. ja som poverila kamarata v londyne aby mi nejaku kupil :D
    Tu mi jaksi ziadne nie su

    OdpovědětVymazat
  8. krásná podprsenka, krásná Alice:) seš kočka!!! a ty náušnice, ááááách

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné vlasy!


    http://www.sweetladylollipop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. vrrrrrau!
    zítra razim do lindexu, jak to tak vypadá:)

    OdpovědětVymazat
  11. v lindexu maj úplně úúúžasný..
    já si tam vyhlídla jednu černou...a jestli ji tam ještě dneska budou mít,jdu do ní:)
    sekne ti to...

    OdpovědětVymazat
  12. dobrá, dobrá podprda a ty v ní!

    OdpovědětVymazat
  13. ou, teď lituji, že jsem nehambatila v showroomu s vámi.

    OdpovědětVymazat
  14. Ta podprsenka je vážně super! Taky brzy naběhnu do Lindexu :-) A máš skvělou postavu, na těch oblečených fotkách to snad nikdy tolik nevyniklo..super!

    OdpovědětVymazat
  15. nestyď se a UKAŽ KOZY, Alice!
    (a nevěřim, žes tudle snědla fakt ten smaženej květák, vychrtlo jedno:))
    jo a na single mana se koukej podivat, je to fakt dobrý:) ale rači s někym, aby tě na konci moh obejmout a ty ses mu mohla vybrečet na rameno.

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jsi zhubla? Sluí ti to :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta je krásná!! Miluju ty tyhle proddloužené, taky mám takovou retro z lindexu. Máš krásný blog:)

    maja-vonava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. vzhledem k tomu, že tvá prsa jsem viděla pěkně zblízka tak mě nic nepohorší!!! tohle je slabé kafe baby!!:D :D

    OdpovědětVymazat
  19. Slečny, ženy, dámy děkuju vám moc! Jste skělý! ♥
    Agatha - si piš! :D
    Ašu - tak mi je vyfoť! :) a snědla byl skvělej! :D
    Anonymní - no jo :)
    Maja - ty retro jsou prostě supr!
    Oksi ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  20. Když jsem studovala v UL, tak jsem byla v Lindexu pečená vařená! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.