čtvrtek 27. ledna 2011

Wanna know?

Založila jsem si Formspring! Už chvíli jsem o tom uvažovala a příjde mi to vtipný a zábavný takže tradááá je to tady :) Konkrétně vpravo určené k rozkliknutí... Takže hurá do toho ptejte se :) (Tak teď jsem fakt zvědavá jestli se vůbec někdo na něco zeptá a na co :) ) 

Btw - dneska večer na nově Hříšný tanec! Koukejte se všichni koukat :) Já ten film tak miluju! A prostě nejlepší nejlepší songy :) Mám chuť tančit! Otravný zkouškový chyběj mi úterní taneční večírky...

A teď mi Drahý jde obarvit vlasy! Doufám že tu henu zvládnem... Nebojte všechno zdokumentuju :)

Mějte se krásně a ptejte se :)

Alice

Nejlepší prostě!

pics weheartit.com

9 komentářů:

  1. Hriešny tanec som akurát kukala asi pred týždňom, milujem ho!!! asi najvydarenejší film, na aký si spomínam..

    a na vlasy som zvedavá ;D veľa šťastia!

    OdpovědětVymazat
  2. "bejby nebude sedet v koute!" naj hlaska! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. alice má vlasy k lásce určené...mucinky opilá beáta stíhá všechny registrované blogery v zemi

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se na henna výsledek!! A Hříšný tanec je hříšně nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nemůžu se dočkat tvých nových vlasů!!!

    OdpovědětVymazat
  6. biancaprincipessa - jasně :)
    carmabelle - taky ho mám hodně vysoko na seznamu nej :) a dík!
    tonbogirl - jednoznačně! :)
    Beáta - ty seš ňuník! :)
    Linda, suzinqa *gwtba* - Jo! :)
    czech foreigner - juch už je to! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ach, na hříšný tanec se musím brzy podívat,!!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.