úterý 25. ledna 2011

Úžasný pondělí...

Na tohle pondělí jsem se těšila už pořádně dlouho… Všechno jsem si naplánovla a – světe div se! – všechno skvěle klaplo :) Ráno jsem přijel do Prahy a srazila se s Terez jejím Kaštánkem a jejich psíkem Maximem a vydali jsme se nechat mě ostříhat… Cestou jsme sice trochu bloudili ale ty dva (s Maximem tři :) )  jsou tak zábavný že mi to ani nepřišlo :) Došli jsme ke slečně kadeřnici Tatianě a já jsem byla krapet vynervovaná a nervózní... Ale všechno to ze mě spadlo Táňa byla uplně skvělá a všechno to skvěle vymyslela a ještě líp ostříhala... Mám z toho hroznou radost :) Konečně jsem zase spokojená se svým účesem! :) Tadááá tu je fotka! Teda zrovna na týhle vypadám jak trubka ale fotila jsem hlavně ostatní... Ale řekla bych že mě najdete na jiných blozích...ale o tom až za chvíli :)

Po ostříhání jsem se sešla s Olgou :) Já tu holku prostě žeru! Šly jsme poobědvat posedět a popovídat do Havelské koruny což je česká jídelna přímo v centru... Jídlo je český levný a hlavně fakt dobrý... Dala jsem si výbornou čočku s vejcem...no to je sice děsně neblogískový a nefotogenický jídlo ale já mám čočku fakt ráda :) 

Pak jsem se chvilku věnovala prohlížení věcí v obchodech a přidávala jsem věci na seznam To bych si ták přála... Zašla jsem poprvé v životě do Lushe a koupila si hennu... No mám trochu obavu ale taky jsem zvědavá a doufám že to bude fungovat... Každopádně - voní hezky :)

Dalším skvělým bodem dne bylo setkání s Evičkou se kterou jsem strávila super čas před večerem... Dokonce jsem díky ní dostala kafovej bonbón  - a já miluju kafový bonbóny! :) No a potom jsme se krapet vyšňořily Evička si vzala kolem krku jezevce a já overall (v tý věci jsou bežné lidské potřeby velmi otravné...) a šly jsme vstříc blogískovému večeru :)

Druhý sraz výkvětu blogového světa a Rachel z InStylu se opět odehrával ve Starbucks (což mě opět nepotěšilo) ovšem tentokrát nás bylo opravdu hrózně moc :) Bavili jsme se hlavně o tom jak vylepšovat naše blogy a o fashionweeku... Uplně bych chtěla někam jet a všechno to vidět! A moc ráda jsem vás všechny viděla! Stejně mě vždycky dostane když někdo najednou vyskočí z monitoru a je stejně tak krásnej a okouzlující i naživo... A hrozně ráda si k vám přiřezuju hlasy :) Třeba Terezka mě uplně zaskočila! :) A teď jsi jdu důkladně prostudovat czechoriginalfashion.cz protože jsem včera mluvila s jeho kapitánkou a zdá se to být skvělá žena :) 

Děkuju moc všem především Rachel že to všechno nachystala! Těším se a další kolo :) A přístě odhodím tud a půjdu za každym a budu se bavit se všema! (I s Daniou i když je tak krásná že se vedle ní cítím nemožně i s Pavlínou i když je tak éterická že si připadám k unudění přízemní...)

Mějte se všichni krásně!

Alice

Bylo nás vážně hodně :) Ardiana, Rhubarb, The Pale A, Víťa...

Anetka blogerka která vykřikuje že jí nesmim fotit :D

Terez s rozhodně největšim světlem :)

A tentokrát s největším úsměvem a s Kristýnou...

Hezky v řadě Martina, Pavlína, Kristýna, Terezka a Lucy...

Víťa...

Olgy krásný chuňáče :)

Evka, Rachel, Martina a Evička...

Víťa&Rachel krásně pózující :)

Olga Prostěnádherá :)

A už čáů! :D

26 komentářů:

  1. ta poslední fotka je nejvíc :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Tereza je skvělá :D čočka mňam! a ty jsi kočka, těším se až budeš mít na hlavě tu hennu :)

    OdpovědětVymazat
  3. ráda jsem tě zase viděla!!
    A ten účes je úžasný, určitě napiš, až vyzkoušíš tu henu :)

    OdpovědětVymazat
  4. jo! promiň, ale na víc se asi nezmůžu :)

    OdpovědětVymazat
  5. BOZE ja na vsech fotkach z teto akce vypadam jako kokotko :-D:-D

    OdpovědětVymazat
  6. a já se ten večer jenom koukala na nudný filmy:(
    muselo to byt skvělý.. a ten účes ti šíleně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. wow ty vlásky jsou super...jsem zvědavá až přijde i nová barva..zase jsi dostála názvu svého blogu, fakt mi přijde, že žiješ ve wonderlandu;)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkně napsané:) zase jiný pohled a to je super :) Jsi příjemná :)

    OdpovědětVymazat
  9. ty ses ostrihana na opata! sakra ja te nenavidim! takhle jsem vzdycky chtela byt ostrihana a kdyz jsem byla, tak se mi to stejnak vlnilo a nevypadalo to hezky. strasne ti to slusi.)

    OdpovědětVymazat
  10. závist, musela to být pohodička a zábava a tolik krásných lidí se stejným zájmem :) škoda, že nemám blog o módě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super změna!! A jakou máš hennu???

    OdpovědětVymazat
  12. Poslední vážně vede a Olga prostěkrásná je jasná!

    Těším se, až tu hennu aplikuješ!

    OdpovědětVymazat
  13. aach, já závidím, taky bych chtěla všechny vidět naživo :) a nový vlasy vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. jéé ty si ešte krajšie ako na krátko :) a o hene chcem teda počuť !

    OdpovědětVymazat
  15. alica alica, no krasne! a tereza super fejs :)

    OdpovědětVymazat
  16. Olga vyzerala faKT bombovo..ale to vlastne vy všetci

    OdpovědětVymazat
  17. Oli viď :)
    czech foreigner - jo to je! já se taky těšim snad už dnes!
    Lucy i já tebe :) a napíšu nafotim všechno bude :)
    Beátko ok! :)
    Terez vypadáš božsky protože jsi božská a nezkoušej se se mnou hádat :D
    coookies - achjo to je škoda že jsi zdaleka ráda bych tě viděla! a koukej koukat na lepší filmy!
    Péťa - děkuju moc jsi milá :)
    Len - děkuju taky mě ty různý pohledy bavěj :)
    Terunko na opata to je výbornej výraz! :D děkuju moc :)
    Bezega heh to já vlastně taky ne já se vtírám :D
    Niko mám červenou tak sem fakt zvědavá! a dík!
    Lindi já taky děsně moc :)
    Terez - jo je to fakt fajn :) dík!
    Zuz děkuju :) bude velký henna článek neboj :)
    suzinqa *gwtba* - děkuju moc :) a Terez je fakt boží :)
    Foly díky :) a však ty taky!

    OdpovědětVymazat
  18. vlásky se mi moc nelíbí (ale to celkově krátké vlasy takže to není tebou:))...ale je supr že už není stopy po těch zničených koncích, za tohle dávám plus!

    OdpovědětVymazat
  19. wow! to je pecka!! toľko fshionistas som videla pokope... ani neviem kedy :D krásne. a tá posledná fotka je superná!! :-))

    http://zorikep.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělý, teď jsem k tomu všemu ještě dostala chuť na šišky s mákem!

    OdpovědětVymazat
  21. No priste to musime naprosto povinne napravit, radim dobre!

    OdpovědětVymazat
  22. Super článek!
    Nejvíce si mě navnadila tou čočkou s vajíčkem. Upřímně, nikdy by mne nenapadlo jít do restaurace a objednat si čočku s vejcem, ovšem vlastně proč ne? Doma ji nevaříme, protože jsem snad jediná z rodiny, komu chutná. Myslím, že až se někdy s někým budu rozhodovat, kam jít na oběd, půjdeme do pravé české restaurace na čočku s vejcem. Díky tobě! :-)

    P.S. Na mém blogu probíhá GIVEAWAY, tak budu ráda, když se zúčastníš.

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní nojo aby šly pryč konce musely logicky nastat krátký vlasy :) achjo proč nevymyslej nějaký kouzelný vlasy co by byly hned dlouhý? :)
    Zora - díky bylo to fajn :)
    Zu dej si! dobrou chuť!
    The Pale A. rozhodně!
    Adéla - děkuju :) ona je to spíš jídelna než restaurace...nevěděla sem co si dát a viděla sem tam u někoho na talíři čočku a musela sem jí mít taky takže chápu :)

    OdpovědětVymazat
  24. vlasy super, jsi odvážná! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Katie děkuju :) mě to zas tak odvážný nepříjde umim si představit i větší divočinu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.