sobota 29. ledna 2011

Takové to domácí focení...

...jsme provozovali ve čtvrtek večer... Přišel Matěj s foťákem (koukněte mu na fb  - teda nevim jestli tohle bude fungovat ale můžete si ho vyhledat - Matěj z Rychnova - má tam spoustu krásy :) ) trochu jsme koukali na Hříšný tanec ale hlavně jsme chodili po bytě a hledali vhodný světlo a já se usmívla no a nebo zase ne... 

Spíš nechám mluvit fotky... Doufám že se vám budou líbit! :)

Mějte se!

Alice

Pées - ta barva vlasů je ve sutečnosti trochu jiná - zrzavější - ten foťák si s tim dělá co chce!

Konečně mi jsou vidět obrázky :)


23 komentářů:

  1. oo super fotky!
    škoda že si si nedla bledoružove vlasy oo to by bolo!

    OdpovědětVymazat
  2. waau,ali,to je krásný....mates je skvělej fotograf.)
    a ty vlasy se mi hroozně líbí.. jak střih,tak lushácká barva:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já navrhuju, aby k setkání Matěj + Alice + foťák docházelo častěji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Alicka, ten vlások je fakt krásny! Najlepšie čo som na tebe zatiaľ videla. Strih, farba.. úplne geniálne! A koľko vydrží vlastne tá henna na vlase? Ako často sa to musí aplikovať?

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, takova krasa! (jo a zrzavy vlasy se obecne blbe foti, z toho si nic nedelej, urcite mas ten nejkrasnejsi odstin co si dokazu predstavit!)

    OdpovědětVymazat
  6. je to doobré:) růžová mi přišla dost nevýrazná..toto je přirozené a moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. ty vlasy jsou super, nejlepší co jsem tady na blogu na tobě viiděla, moc ti to sluší
    jana

    OdpovědětVymazat
  8. Kočka seš! Ty vlasy se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  9. tedy paráda, na t ěch posledních pár fotkách mi tím pohledem připomínáš terunu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. super vlasy a ty obrázky jsou hrozně pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  11. vlasy úža !!!! asi nejlepší co si kdy měla , tedy co jsem viděla na blogu :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak za prvé žeriem tvoje obrázky!! za druhé posledné tri fotky sú veľmi dobré

    OdpovědětVymazat
  13. krásne fotky !a to srdiečko a hviezdička sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  14. jee ty obrazky jsou hezounke :) myslim ty na krku i ty matejovy fotky :) uces je fakt pecka, vcetne barvy! a extra bod za ty nausnice, jedna mala jedna dlouha, libiii :))

    OdpovědětVymazat
  15. do teď jsem tě chtěla vidět fakt hodně...ale teď tě prostě potřebuji vidět úplně mega!!! super to je! a zrzky ruuullllezzz!!! :D

    OdpovědětVymazat
  16. krásný fotky..ale trošku mě mrzí, že je z tebe zrzka. Růžová Alice se mi tuze líbila

    OdpovědětVymazat
  17. takto sa mi tie vlasy konecne veeelmi lubia! yay yay!! ta predposledna fotka je ako z wonderlandu...castejsie poprosim ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Pauline - díky! chci vlasy nechat odpočívat proto návrat k přírodě :)
    coookies - děkuju moc jsi zlatíčko! :)
    Lindi to bych si taky přála ale neni to s nim jednoduchý :D
    Evi děkuju moc :) a já vlastně nevim uvidim jak to bude fungovat a poinformuju :)
    The Pale A, Julia, Jana, Meg - děkuju velice!
    Cherry - ó děkuju to je pocta :) (ačkoliv mi to nepříjde...)
    Péťa, Bezega, Foly, Nina - děkuju moc! :)
    Simsalabim - děkuju moc :) a náušnice to je taková moje specialita nosim to tak už dlóuho :)
    Eva Lili, robertatherimbaud - díky moc!
    czech foreigner - všechno bude! jednoho krásnýho dne! :)
    Bee, Danny Rose - děkuju! :)
    Tereza Š. - dík! doufám že si zvykneš i na Alici zrzavou palici :)
    Freshion - tak to mě těší! :) děkuju!
    Oli díky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.