sobota 1. ledna 2011

Tak jsme to oslavili...

...a to tak že pořádně :) Už jsem zažila mnohem divočejší silvouše a šla jsem spát dřív než bych čekala ale bylo to fajn :) 

Následuje KOD neboli Krátká Obrazová Dokumentace :)

A co u vás byla to divočina? 

O předsevzetích a přáních do nového roku později...

Alice

Česnekové jednohubky klasika všech oslav...

Šunčička....

Připíjení....

Měla jsem na sobě šaty z showroomu h&m a svetr (páč mi byla zima)....

Prej "Vem si do ruky to jabko a podívej se sem..." = vyjetá fotka s jabkem :D

Tak teda šťastnej novej! :)

10 komentářů:

  1. Ta fotka s jabkem! :D A odhalené rameno k tomu :D dělali si s tebou, co chtěli! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nechi tě urazit, ale máš vlasy v katastrofálním stavu jak jsi je odbarvovala, od poloviny délek máš vlasy totálně zničené a nevypadá to dobře. Používáš nějaké masky? Tohle snad nezachrání ani Gestil wonder.

    OdpovědětVymazat
  3. Lindi přesně tak odhalila jsi to :D btw už jsem ti řikala že miluju tvoje komentáře? :)
    Anonymní vůbec mě to neuráží naopak vim že je to pravda a hodlám s tim fakt už něco dělat...brzo tu bude članek s žádostí o pomoc při rozhodování se co s vlasama :) asi to všechno nepěkný budu muset ostříhat... nějaký nápady? (to myslim vážně kdyžtak piš na mejl :) )

    OdpovědětVymazat
  4. Já nechápu, že vám nevadí, že to, co nosíte, vlastní tolik lidí. Většina autorek fashion blogů nosí hlavně oblečení z H&M, ale to si pak nechte ty řeči o tom, jak chcete být originální.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní - "Snažím se být jiná i když jsem průměrná..." to mám napsáno vpravo nahoře a tak to beru... a h&m jsem měla vždycky ráda a ůbec ať si nosí kdochcecochce ne? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty vlasy nejsou az takovy brutus-spis si dat oddych od chem.barveni nebo prejit na prelivy, treba Casting od Loreal, vim ze mas rada divocinu, ale je pravda ze by jsi taky mohla skoncit s kratkymi vlasy :-/ diky tomu stalemu barveni/odbarvovani

    OdpovědětVymazat
  7. TeSa - jo jo ono všechno má i druhou stránku :) co si myslíš o obarvení hennou? no a popravdě teď o krátkých vlasech uvažuju protože tohle mě štve...

    OdpovědětVymazat
  8. Jóóó.... Hlasuju pro "postřižiny". :D A klidně zase v barvě žvejky.

    Všechno nejlepší do nového roku.

    A piš dál. Prosím.

    Z.

    OdpovědětVymazat
  9. Že moje komentáře miluješ, jsi mi ještě neříkala, ale můžeš to opakovat častěji :D Líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  10. Z. postřižiny v barvě žvejky je přesně to co mě láká! :) a psát budu neboj!
    Lindi je to pravda pravdoucí protože jsou vždycky ták milé a ještě i vtipné! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.