středa 19. ledna 2011

Shopping...

Nakupování tentokrát trochu jinak :) Drahý vytáhnul foťák v Kauflandu při vybírání sýrů tak sem krapet pózičkovala... 

Vim že jsou teď v podobný situaci uplně všichni ale nedá mi to a taky si postěžuju... Ta škola mě ničíííí! Od pátku vim o eseji na kterou mám týdení limit a co myslíte? No jasně namám ani čárku...o co huř nemám ani načtenou literaturu! Nejradši bych se propleskla! (Na druhou stranu pochopte - Hlavní principy archivní práce...bože! Chápete žejo?) No takže musim začít fungovat! Znáte nějaký dobrý donucovací metody kromě vrcholnýho stresu kdy už ani nemůžete spát? (Ano to je stav ke kterému mířím ale kterému se chci vyhnout...)

Ach kdyby se mi takhle snadno psaly ty seminárky mizerný!

Nojo a co vy kam chodíte nakupovat? (btw my v drtivé většině případů nechodíme do Kaufu ale do místní sámošky...no ale to už nezakecám...) A co škola? Dobrý? :)

Mějte se krásně a hodně síly!

Alice


Košile je h&m, moje jediný kalhoty jsou z h&m showroomu a děsně potřebuju nějakej pásek!

Trojprsten je z h&m showroomu...

No tohle bylo poprvé co jsem si pod košili vzala tílko - čiste ze zateplovacích důvodů - už zase mrzne a to já nosím tílko (mami doufám že si to čteš!) - no a zrovna se fotim...a teď vypadám jako nějak stydlivka... No to nejsem fakt!

A z toho co jsme nakoupili jsem nám vyrobila večeři :) 

23 komentářů:

  1. No já mám Kaufland zarohem,ael stejně většinou zkončím v Žabce:D

    OdpovědětVymazat
  2. Neuvažovala jsi třeba o škole, kde by se seminárky nemusely psát? :) Já jsem na informatice a za celé tři roky po nás nikdo nechtěl ani čárku seminárky.

    OdpovědětVymazat
  3. No škola vysloveně báječný! Jsme na tom asi jako ty :-) Co ty vlastně studuješ, to archivnictví mi zní nebezpečně...
    My chodíme do Globusu, je to po cestě a místních malých italských lahůdek.

    OdpovědětVymazat
  4. Alic, ty beťár!! Máme navlas rovnakú košeľu a presne ten istý prsteň!! No ale tebe modrá pristane o dosť viac.) Keď som bola ešte na škole, môj najväčší motivátor bol deadline. Všetko na poslednú chvíľu.. pár hodín do odovzdania práce? No probs, vtedy sa mi maká najlepšie!

    OdpovědětVymazat
  5. Prstýnek se mi líbí, jenom mám trochu obavu o pohyblivost prstů v něm. Dá se v tom nějak....pracovat rukama? Většinu času používám excesivní gestikulaci a nevím, jestli bych v něm netrpěla pohybovou frustrací.))

    Nakupuju v Tescu, protože ho mám asi 70m od bytu v Brně, doma v horách to jistí pidiobchůdky s blbovinama.

    A děkuju za návštěvu s pochvalou!

    OdpovědětVymazat
  6. My jakožto správní "lůzři, lemry, skrblíci a predátoři" chodíme do lidla..:D kočko!

    OdpovědětVymazat
  7. ten trojprsten! ach můj bože! aaach, ten chci! je vážně nádherný!

    OdpovědětVymazat
  8. Aličko, jsi prostě nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  9. nechcem byť zlá, len sa skús vystrieť, narovnať budeš vyzerať lepšie :) a ne jako stydlivka...
    toto je asi taká malá prvá kritika, ale inak máš perfektný štýl ;)

    OdpovědětVymazat
  10. mě se moc líbí jak jsi zde oblečená!

    OdpovědětVymazat
  11. Trojprsten miluju. A tuhle modrou si na tobě prosím častěji, děsně ti sekne!

    Jinak ty kalhoty potřebují i u mě pásek .. a velmi akutně. V Showroomu ok. Měla jsem je poprvé venku a domů jsem přišla s rozkrokem u kolen. Nekecám. Ještě že jsem měla dlouhý svetr. Hanba by mě jinak fackovala!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ten salátek bych si vážně dala :))) Mňam!

    OdpovědětVymazat
  13. jaa všetko na poslednu chvilu :D
    aa kaufland je super ale mam radšej asi albert :D

    OdpovědětVymazat
  14. inak aj ja verím v jednorožcov!

    OdpovědětVymazat
  15. prsten sem viděla v nějakým časopise už tam sem se do něj zamilovala,, super..:)

    OdpovědětVymazat
  16. Myslím, že každý se mnou bude souhlasit, když napíšu: Jsi moc hezká,zajímavá,máš něco do sebe,sympatická,ten skvělý styl a...(Byla bych tu do rána!)
    Držím palce abys tu školu zvládla! :))
    Pées :): Kaufláč je prostě nejlepší! :D
    K. Sunsováá

    OdpovědětVymazat
  17. Jůůů, jsem taky v tom seznamu!! Velká čest:-) Jinak škola...neumím fungovat pod stresem, takže jsem ten vzácnej typ člověka, co všechno dělá dlouho dopředu, aby to pak nemusel dělat na poslední chvíli, páč by to s těma nervama nezvládl...to vždycky zvládám tak akorát okusování nehtů, ale rozhodně mě to neburcuje k vyšším intelektuálním výkonům, spíš naopak...

    OdpovědětVymazat
  18. Pet - žabka to je dobrý :)
    Michelllesss blog - to i byl!
    Vlasta - :D no tak pro mě už je trochu pozdě to měnit a navíc cokoliv technickýho je mimo moje chápání... :)
    Any - studuju historii...a je to nebezpečný! :D
    Eva - ó díky! a taky to tak mám no...ale štve mě to!
    Zu - pohybovat se v něm dá v pohodě téměř bez omezení :) a nemáš vůbec zač :)
    Bambi - lidl já nerada a navíc má otravnou reklamu - hezká písnička a vždycky znova musim přemejšlet na jakou blbost je to vlastně reklama... :D
    Runko lov v h&m!
    Cherry tyjo děkuju!
    Anonymní - máš uplnou pravdu musim na to víc myslet! a dík!
    czech foreigner - děkuju!
    Lindi díks já tuhle modrou fakt žeru! a s kalhotama taky tak no...
    Dafné - udělej si :)
    Pauline - albert je v pohodě :D
    Veronica - dík :)
    K.Suns - děkuju :)
    Terez no jasně že seš!:) a jako klaním se ti vždycky jsem si přála být schopna dělat věci včas...ale prostě nejsem! děs!

    OdpovědětVymazat
  19. řekla bych že se bude normálně prodávat (nebo už se prodává) tak čekuj h&m a můžeš ho mít :)

    OdpovědětVymazat
  20. Tohle modre se mi velmi libi :)

    OdpovědětVymazat
  21. to mě těší Nadio děkuju! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.