neděle 30. ledna 2011

Šálalála...

Bylo to velmi náročný a dlouhotrvající... Předcházelo tomu několik hádek trocha hysterie trocha rezignace... Ale výsledek za to stojí :) O co jde? O mou novou šálu!

Vyprosila jsem si u potencionální tchyně vlnu a myslela jsem si jak jednoduché bude popsat babičce jakou šálu si přeju - tedy velkou kruhovou k obtočení několikrát... Babi pletla a pletla až to uplně popletla a výsledem byl úzkej dlouhej límec uplněnanic... Takže úkol přešel na mamču který musela všechno vypárat a začít znova... Tahle anabáze samozřejmě trvala děsně dlouho a mezitim začaly slevy a několikrát jsem byla silně v pokušení si prostě nějakou šálu koupit... Ale vytrvala jsem! 

A minulý týden ano ano konečně mi byla předána hotová šála! Značka MBM (Made by Mum) kvalita a hřejivost zaručena :) Je obrovská dá se použít i jako čepice krásně hřeje prostě je všestranně skvělá! 

Co vy na to?

Mějte se a zahřívejte se!

Alice

(A kdyby něco ptejte se :) )

Zachumlaná...

Psychoruce!

Šálalálalí! :)

19 komentářů:

  1. Že ji miluju! Já taky chtěla zaúkolovat babi, jenomže já se nezvládla přehoupnout přes tu fázi - sežeň vlnu :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. líbí! a ještě k tomu ty tvé vlasy!!!uh!!!

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle vlasy ti sluší mnohem víc.)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ona, šampióna? Je ještě lepší, než jsem si ji představovala!

    OdpovědětVymazat
  5. Je úžasná! Skrz všechny ty ostatní na obtočení děsně fouká, tahle vypadá téměř nedobytně

    OdpovědětVymazat
  6. myslím, že čekání se rozhodně vyplatilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. sala mbm je bozi, ale ja nemuzu z toho tvyho ucesu. fakt ti to tak strasne slusi tyjo!

    OdpovědětVymazat
  8. že tě miluju, jsi oficiálně přijatá do kufru

    OdpovědětVymazat
  9. páni hned bych si jednu nechala taky uplést... strášně ti to sluše! opravdu skvělý, vlasy, kabátek, očka, šálka.. no prostě všechno :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak ta je skvelejšia ako ktorákoľvek obchodová ! :) a tie tvoje vlasy. Z tých nemôžem !

    OdpovědětVymazat
  11. krasla salicka...MBM znacka je nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  12. KrásnáJá jsem dostala od babičky,takže MBG :D,k narozeninám!Je vínová,je dlouhá a má bambule! A nechtěj vědět co na ni říkají moji spolužáci :D!

    OdpovědětVymazat
  13. ja sa nedokážem vynadívať na tieto tvoje mega-super-úžasné vlasy! ;D

    OdpovědětVymazat
  14. wow, this is very nice! like your haircolour and cut a lot!!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Lindi to byl pro mě taky boj takže chápu :D a dík!
    czech foreigner děkuju moc :)
    bžubža - dík taky si myslim :)
    Oli ano a děkuju :)
    Terez je uplně nedobytná žádnej vítr nemá šanci :)
    Bezega - souhlas :)
    Teruna - děkuju moc tyjo!
    Agnes - žjůůů dík! ehm ale našla jsem si náhradu - jedu do Paříže! :)
    Cherry - nechej :) a děkuju moc!
    Zuz - taky si myslim! a dík já zase nemůžu z těch tvejch!
    Terezsia - děkuju :)
    B.B.B. - taky dobrá značka :) a na mě v týhle megašále taky koukaj divně ale což peču na ně a je mi teplo :)
    suzinqa *gwtba*, carmabelle - děkuju moc :)
    SABINNA and DAVID - thank you! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Joll - děkuju jsem ráda že se líbí :)

    OdpovědětVymazat
  17. zboznujem Tvoj uces!

    xoxo

    www.lemdem.blogspot.com
    www.mykreativci.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.