pondělí 31. ledna 2011

Řetězovka....

Blogovým světěm se šíří novej mor! A mám ho i já! Ale je to potěšující :) Tákže děkuju moc Lindičce!

Teď musim napsat 7 věcí, které o mě nevíte a 5 dalších bloggerů který budou muset pokračovat v řetězování :)

1) Za měsíc pojedu s drahou Alenkou na pár dní do Paříže! (fotka Paris by Matěj)

2) Nevěřim v symetrii - zásadně nosim různý náušnice a různý ponožky... 

3) Abych byla aktuální - pozítří mám zkoušku z archeologie a měla bych se hrozně moc učit né vymejšlet řetězovky... 

4) Toužim po dalšim (v pořadí čtvrtym) tetování...

5) Jednou jsem si pustila Matrix osumkrát za sebou a snědla jsem u toho balíček superkyselejch bonparů... Omlouvá mě že jsem byla nemocná?

6) Skoro neposlouchám hudbu... (Teda mám ráda hudbu ale nejde mi přehrávat na noťasu a nemám přehrávač takže neni jak...)

7) Miluju blogísky, blogískování a vůbec všechno okolo a jsem hrozně ráda za všechno co se díky blogu událo a hlavně jsem nejvíc ráda že jsem díky tomu potkala skvělý lidi! :) (a to vůbec neni překvapivý ale což...)

A teď pět vyvolených! (Měli být recently discovered ti moji jsou tak trochu...) (A vůbec 5 je málo teď mi připadá že někoho vynechávám a je mi těch vynechanejch líto...)

1) Zuzka protože má krásný vlasy :)

2) Suzinqa protože má nejúžasnější tetování!

3) Alenka protože já mám prostě ráda a jedu s ní do Paříže!

4) Olga protože je zkrátka úžasná...

5) Theresa protože má rozkošnej hlas :)

Tak asi tak drazí!

Jdu pokračovat v učení se archeologické poznávání středověkých vesnic je tááák zábavé! 

Alice

13 komentářů:

  1. u ponožek ti rozumím (jenomže já to mám z důvodu, že nikdy nemůžu najít 2 stejné!) a náušnice.. ty menší ano ;)
    A se sedmičkou souhlasíím :)

    OdpovědětVymazat
  2. A já až teď pochopila o co v těch 7 mi věcech jde, tedy hlavně to, že je to retezovka

    OdpovědětVymazat
  3. tak musis taky odpocivat, aby ti to tam lip lezlo..jinak mas paradni vlasy a to hodne, to jen tak btw.

    OdpovědětVymazat
  4. Bee u mě je to povýšeno na životní filosofii :)
    Oksi tak jeď! :)
    Terezko to jsem ráda :)
    Dasdusha - být to naopak taky bych záviděla! :)
    suzinqa - neni zač :)
    Klára - gratuluju! :D
    evzena - souhlas :D a díky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten Matrix uplne chapu :)
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  6. jj - no to mám radost že tom nejsem sama! :)

    OdpovědětVymazat
  7. vezmi mě sebou do Francie :D a řetězák je super, zase se dozvíme něco nového :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky nosím často každou ponožku jinou, ale ne schválně :D

    OdpovědětVymazat
  9. A to musim jako taky teď vymyslet? to bude cajk, mě nikdo nezná ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.