čtvrtek 6. ledna 2011

Pomoc!!!

Potřebuju nutně a akutně vaši pomoc! Mám velmi silnou vlasovou depresi - to znamená že jsem totálně nespokojená se tim co mám na palici a nutně potřebuju změnu... Ale problém je že nevim co s tim... Tákže máte příležitost rozhodnout jak se nechám okudlat... Berte to třeba jako soutěž :)

V současnosti mám takovej střih/nestřih a vlasy mám docela zničený od barvení (což je jeden z důvodů proč musej pryč...)... Ale jinak mám vlasů docela dost mám je rovný jak hřebiky a přirozená barva je taková ta hnědá/šedá česká klasika...

Spoléhám na vaši pomoc! Blogová scéna je přece plná lidí co se v tom vyznaj! Tak hurá do mě! Posílejte i odkazy na obrázky - čím konkrétněji tím lépe! Já se fakt nedokážu sama rozhodnout co si počít nebo co by mi slušelo...

Moje vstupní požadavky jsou velmi jednoduché - nesmí to bejt nuda! Chci nějakou divočinu ale znáte to - takovou tu divočinu pro všední den - nemůžu každý ráno hodinu blbnout s kulmou :) A pomožte mi rozhodnout i o barvě - odmítám hnědou jinak beru cokoliv... Uvažuju o černý nebo zrzavý...

Pro ilustraci přidávám pár obrázků toho co se mi líbí...

A teď je to na vás!

Alice

Klasickej Vicky blobík...

Když já prostě nevim jestli bych s timhle na hlavě nevypadala jako vůl případně jako chlap...

Tohle se mi moc líbí!!!

Klasika ale taky dobrá...

A kdybych na to měla koule a byla tak krásná jako ona vzala bych to strojkem na trojku :)

Edit - teď mi došlo že všechny obrázky (až na Rihannu (uf musela jsem si najít jak se to píše!)) jsou blond... Ovšem já nechci blond... Teda chci miluju blond a líbí se mi nejvíc ale moje vlasy to nezvládaj a já je nechci dál masakrovat... Tákže - jiné nápady? :)

32 komentářů:

  1. Jsem jednoznačně pro Pixie Geldof, i ta barva je dobrá;-)

    OdpovědětVymazat
  2. já bych šla do bílé :) a do druhého obrázku, sestřihu

    OdpovědětVymazat
  3. Třetí odspoda - yes! A bojím se, jestli by ti ta černá ještě více neuškodila .. a neumím si tě v ní představit. Ale tomuhle rozumím jak koza petrželi. Být tebou, hlavně se dám do rukou dobrého kadeřníka .. kdyby to nebylo tak daleko, vezmu tě k Lišákovi :D

    Jinak jak jsem psala o článek nebo dva níž, líbila se mi na tobě ta bílá barva nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro třetí odspoda! Bezpochyb! Včetně barvy (i když peroxid k ozdravení vlasů zrovna moc nepřispěje)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonym - jo Pixie je dobrá... ale nevim ta krátká ofika jak by to vypadalo s mým tvarem obličeje...
    Bezega - nojo jenže to asi nepůjde...
    Lindi já černou nikdy neměla proto mě láká :) a problém je právě v tom že dobrého kadeřníka nemám ani neznám... proto žádám o pomoc vás!
    Pet - no právě...

    OdpovědětVymazat
  6. Jee mě by se na tobě nejvíc líbilo druhý od vrchu a druhý od spodku!

    OdpovědětVymazat
  7. Jednoznačne blond alebo ryšavá (=po vašom zrzavá). Ale možno skôr tá blond. A možno nie taká tá peroxidová a popolavá, ale skôr zlatistá. Hmm a strih.. určite prestrihať, zbaviť sa zničených koncov, ale aký strih konkrétne, to si netrúfam povedať. To ti zrejme bude musieť odporučiť vlasová stylistka.) Každopádne keep us updated, chcem to vidieť! Teším sa a dúfam, že sa vidíme o 2 týždne tam kde minule.)

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem pro ZRZ!!! :) myslím, že ti bude fakt slušet!

    OdpovědětVymazat
  9. Ali pro tebe určitě černou né.Jseš střeštěná holka takže pořádný bláznivý účes k tobě prostě půjde :)Vím, že peroxid je opravdu hnus, ale jsem pro blond nebo kaštanově hnědou až do tmavě červena. Střih- Zkrátit o 5cm,prostříhat vrchní vrstvu, a jednu stranu kratší o min. 10cm. Vést dolů od ofinkové patky až ke krku. Neumím vysvětlovat snad to pochopíš!! :D úplně to na tobě vidím :)) K.Suns

    OdpovědětVymazat
  10. Asi by Ti sedela Pixie...

    Cernou urcite neee! Budes v ni strasne tvrda

    OdpovědětVymazat
  11. mě se líbí Pixie :) a jestli by si šla do zrz tak bych doporučovala hennu, protože ta vlasům narozdíl od chemický barvy neublíží ba naopak.ale nekupovat tu v DM, ale spíš nějakou kvalitnější třeba z Lushe.
    s pozdravem Lenka :))

    OdpovědětVymazat
  12. Mě by se na tobě líbila taková tmavě hnědá něco jako čokoládová, černá úplně ne. A ta zrzavá by ti taky seděla nebo nějaká do červena. A sestřih je podle mě nejhezčí ten třetí odspoda. Nebo klasický bobík ala Victorie, tím se nic nezkazí. :)

    OdpovědětVymazat
  13. já bych se na tvém místě hlavně ostříhala pořádně, protože vlasy máš opravdu zničené a nevypadá to pěkně (mluvím hlavně o koncích), pak bych si je nechala dorůst a pak teprve něco vymýšlela...a taky bych brzdila s těma barvama, protože sama vidíš, co to dokáže s vlasama udělat :-(

    a jinak rozhodně Pixie :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Alice přijeď a já tě za ním vemu :D

    OdpovědětVymazat
  15. jsem pro extrémní blond- aneb skoro bílou, teď v zimě to budeš vypadat jako ledová královna...wau...a účes? co takhle nějaká vlasová kreace Agyness Deyn?

    OdpovědětVymazat
  16. 2. obrázek...sexy rozcuch a rajcovní blond! :)

    OdpovědětVymazat
  17. necetla jsem predchozi prispevky nicmene ti dam radu :-) Striha mne kadernice Tatiana Jancova ze salonu Portrait by Michal Zapomel v Praze na Soukenicke ulici. Je bozska a nedam na ni dopustit. Myslim, ze urcite poradi nejvice co by ti sluselo.
    Nicmene urcite bych nesla do kratsich vlasu nez je mikado. Libilo by se mi na tobe takove to rovne sesekle k brade. A jinak mela bys jit do blond, kdyz zacnes pouzivat kvalitni kosmetiku a masky, vlasy se spravi. Ja mam co vykladat mam silny cerny pigment a po stahnuti jsem mela mega chemlon.

    OdpovědětVymazat
  18. Adi a Beátka - no jo jenže to druhý si moc neumim představit jak vlastně vypadá normálně a takhle do ksichtu bych to asi furt nenosila...
    Evi - vlasovou stylistku právě hledám :) a uvidíme se těšim se! :)
    cf - uvidíme uvidíme!
    K.Suns - dík :) myslíš trochu jako ta Rihanna?
    TeSa - dík za vyjádření!
    Lenka - máš s tou zrzatou z lushe zkušenosti? já mám právě obavu jak by to chytlo na ty moje vlasy...ale uvažuju o ní!
    Dasdusha - děkuju... blobík je klasika no právěže asi až moc klasika na mě...
    Anonym - nojo jenže to je časovej plán tak na rok a já potřebuju vyřešit co s tim teď... takže další hlas pro Pixie? :)
    Lindi - jen co vymyslej teleport budu u tebe každej den! :)
    Petra - no jo Agyness je úžasná jenže - mám já na to ksicht? toť oč tu běží!
    Theresa - no třeba tvůj účes považuju za dokonalej! skoro jsem sem chtěla dát tvojí fotku! mohu-li mít blbou otázku - kolik tam tak stojí ostříhání? no a asi kratší než mikádo to nakonec bude muset být protože ty hnusný vlasy prostě musej pryč a těch je hodně...
    díky všem! jen dál! :)

    OdpovědětVymazat
  19. účes Rihanny nebo ten nad ní, ty jsou boží a nejvíc se mi na tobě líbí blond, taková ta až bílá.
    Andy

    OdpovědětVymazat
  20. přímo s lush hennou nemám zkušenosti, používám čistou egyptskou hennu, ale na tu z lushe jsou taky dobrý reference.a měla by ti chytnout i když samozřejmě neni tam 100% jistota.je dobrý zkusit si předem na pramenu jak chytá.kdyžtak doporučuju kouknout sem-
    http://dlouhevlasy.cz/phpbb/viewtopic.php?t=883&postdays=0&postorder=asc&start=750

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  21. Ali chtěla bych ti poslat jednu fotku mé kamarádky jak jsem to myslela. můžeš mi na můj mail napsat? odešlu ti fotku a ještě něco napíšu :) Kamous.Suns@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sice tě neznám, ale tvůj blog sleduji už nějakou dobu (a moc se mi líbí) a osobně si myslím, že by ti nejvíc slušel ten účes, co má na fotce Rihanna i ve stejné barvě anebo třeba v červené...:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Jee moc dekuji za pochvalu :-) Mnoo pokud bys chtela muzu ti domluvit strihani u Tanicky doma, to by te stalo 500 (kdyz budes chtit napis mi mail theresamatejicna@gmail.com ) JInak primo v salonu te ostrihani bude stat 1200 :-)
    Ja se tak tesim az zmenis uces! Jsem na tebe moooc zvedava a jinak za svou kadernici dam klidne i svuj zivot, je dokonala vsak mrkni na stranky salonu http://www.salonportrait.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. a ted jsem si tu neco procetla a hlavne prosim, prosim nechod do cerne! Cele bys to posrala :-D Mas nadherny panenkovsky oblicejik, jsi idealni typ na blond/mrkvickovou zrz :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Já bych šla do blond :) a líbí se mi sestřih Rihanny :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem pro třetí odspoda :) fakt skvělý a navíc mi to k tobě jde. Barvu klidně nějaku do zrz, černou určitě ne..

    OdpovědětVymazat
  27. urcite spis do blond, ta ruzova byla divna a delala takovej prasatkovskej oblicej (nic ve zlym), asi za to moh i strih, i ten sestrih aktualni je zvlastni a nedela zadnej tvar obliceje, spis se s nim rozchazi, takze chapu tvy pocity... proste neco zmekcujiciho jako azurit:-) ja taky musim jit k kaadernici, ktery se nebojim.
    moc ti to ale slusi na tech blondatych fotkach s levanduli ci co to tam je, proste ty romanticke co fotil nejaky fotograf-kamarad asi... vševhny brvy kromě henny ničí vlasy, cerna a blond asi nejvic, poradila bych se s nejakou dobrou kadernici.

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Alice, já jsem dokonce projela i tvé fotky z léta nebo jara, když jsi sem dávala své různé účesy a barvy a dospěla jsem k závěru, že ti nejlíp k barvě pleti šla taková ta zlatovlasá (blond s lehounkým nádechem do zrzava nebo co to bylo). Přidám se taky k odpůrcům černé, skoro na nikom ta chemická černá nevypadá pěkně, je to takové laciné. Stejně tak se nepřimlouvám za různé odstíny červené, eventuelně jiné barvy s červenými odlesky, máš světlou pleť a podle mně by ti víc slušely odstíny do zrzava, když už odlesky.... I studená blond by ti podle mě slušela, ale chápu, že by bylo fajn dát si s odbarvováním načas pauzu.
    Sama jsem taky zastáncem henny, stejně jako ty jsem v mládí vyzkoušela celou paletu barev a nakonec zakotvila u přirozené hnědé henny, která mi háže na světle zrzavé odlesky a jsem naprosto spokojená. Kvalita vlasů se s chemickými barvami nedá srovnat!
    No a na závěr obligátní - hlavně aby ty ses v tom cítila dobře, že :)
    Držím palce a jsem zvědavá na výsledek.

    OdpovědětVymazat
  29. ahooj prosim porad mi ako dat tu malu ikonku hore do lišty na blog.. vobec nechpaem tym html a head a neviem :(

    OdpovědětVymazat
  30. Andy díky!
    Lenko díky za rady!
    Michelllesss blog děkuju za typ i za přízeň!
    Theresa - máš mejl :)
    Mirabelle - děkuju!
    Andriis3k - Pixie vyhrává :) dík!
    Anonymní nojono... pro mě je teď největší problém najít dobrou kadeřnici - nikomu nevěřim...
    monyk - děkuju za zájem i rady :) taky jsem zvědavá jak to dopadne :)
    mimi and klaudi - koukněte na http://silvidesign.blogspot.com/ tam je přesnej návod :)

    OdpovědětVymazat
  31. Kadeřnice: Anička. Nedám na ni dopustit.
    Barva: Spíš světlá, blond až bíla. Vypadáš v ní mnohem zářivější.
    Sestřih: Hlavně ať ti jemně rámuje obličej, takže ne hranatou ofinu ale spíš volnější, nebo patku a sluší ti, když je ti vidět šíje, takže vystříhanej krk. Takže trochu míň uhlazená Victorie, případně Rihanna. V účesu Pixie budeš kulička;)
    Takže tady je odkaz a zkus to s řidší ofinou jakoby ke straně:
    http://www.bollyfirst.com/image-library/port/376/a/agyness-deyn-valentino-awi-3.jpg

    OdpovědětVymazat
  32. A co takhle hodně výrazně zrzavo-kaštanovou (ne červenou) a střih jak nosívala Twiggy?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.