pátek 28. ledna 2011

Patlání bahnem...

...aneb barvení henou... (A když řikám bahnem jsem slušná :D )

Podlehla jsem blogískovému tlaku a koupila si Lush henu a spokojenost největší :) Krásně voní! Celou dobu jsem nechápala jak hromada divnejch zelenejch voňavejch bylinek může něco udělat s barvu mejch vlasů... Abych se přiznala vlastně jsem tomu nevěřila... Hloupá hloupá já! :D

Nyní fotky!

Voňavý balíček... Koupila jem si červenou verzi heny - Caca Rouge...

Vypadá to jako velká ošklivá bylinková čokoláda...

Na moje krátké vlasy stačila jedna kostička... 

Nakrájeno na kousíčky... No to fakt nevypadá jako barva na vlasy :D

Rozpuštěný v horký vodě už to je fakt totální bahno...

Zabalený v potravinový fólii pro zrzavější efekt...

Barvil mě můj Drahý... Poprvé si nestěžoval na smrad a pálení očí protože hena fakt krásně voní... Mě zase bylo moc příjemný jak mi to hřeje hlavu... Ovšem nanášení bylo složitější - teda Drahý si stěžoval... Konzistence bahna a rychlý zasychání dělalo trochu problémy a kousky blátíčka lítaly všude možně... Neumim si představit že bych si napatlanou hlavu nedala do fólie (což by se mělo dělat pro hnědější efekt) protože by ze mě všude opadávaly kousky... Nechala jsem si to na hlavě víc než hodinu a půl a celou dobu jsem se totálně nervovala protože to vypadalo zeleně! No fakt jsem měla strach že budu mít zelený vlasy... (Fotka s bleskem zkresluje...)

Smývání bylo v pohodě a nutno říct že mi vypadalo mnohem míň vlasů než obvykle - to je ale spíš tim že ty nejzničenější mám už ostříhaný... Potom jsem to honem rychle vysušila bych viděla výslednou barvu... 

A? Zrzavá zrzavá zrzavá! Opravdu se to stalo a mám zrzavý vlasy přesně jak jsem si přála :) Konečně! A já těm bylinkám nevěřila :) 

Jenom vzorek výsledný barvy...

Jsem vlasově šťastná! Juchů! :)

Více fotek mě vlasů a tak vůbec zítra... 

Máte-li nějaký otázky ohledně heny a barvení - nebo čehokoliv jinýho - Formspring je to pro vás :)

Mějte se!

Alice

29 komentářů:

  1. Mám chuť být zrzka! Obzvlášť po tom, co jsem včera viděla dvě nejkrásnější na světě .. být tam ještě ty tak umřu!

    OdpovědětVymazat
  2. Uááá, tyjo, tak se stav a musim tě vidět;)

    OdpovědětVymazat
  3. ty voe to vypada super!!!
    v akych sa da kupit farbach? lebo ja som blond a vsetky svetlejsie farby su u mna automaticky zelena :D

    OdpovědětVymazat
  4. chci tě vidět celou!!! (a nejlépe naživo:)

    OdpovědětVymazat
  5. wooooow paráda!
    P.S. po straně máš ÚŽASNÉ věci (hlavně dokonalé boty, LOVE FOREVER a Penis!!!! :DDDD)

    OdpovědětVymazat
  6. me se libi ze jsi vlasove stastna :) to je perfektni souslovi :) tesim se na kompletni foto!!! pekne nas teda napinas! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zlato, něco pro tebe mám..maliččkého, ale třeba se ti to bude líbit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se těším na další fotky. Já jsem tu hennu nechala působit asi 5 hodin a bez fólie, ale bylo léto a uschlo to tak dokonale že všechno z vlasů umýt bylo peklo.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si vlasy teda nebarvím (dřív jsem párkrát zkusila ty šampony na pět umytí, který mi vždycky držely minimálně měsíc, přestože si vlasy myju každý den :D), ale s tou henou jsi mě dostala :) Taky by mě zajímala celková fotka ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Už se těším až sem dáš fotku celé hlavy, ale i ten kousek vypadá fakt pěkně :-) A neštípe ta henna do hlavy? Mě totiž vždy štípe tetování hennou, tak jestli je to u barvení podobné...

    OdpovědětVymazat
  11. ta kasicka v te misticce pripomina tekuty exkrementy, ale vysledek stoji za to!

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mela hennu na hlave vzdycky celej den. Pod igelitakem, koupaci cepici a rucnikem. Ono se to prave ma zabalit aby to vubec barvilo, kdyz ti to zaschne tak to nema takovej ucinek. A potom bacha az zas budes prechazet na chemicky barvy, kadernici to nesnasej. Nevim co je na tom pravdy, ale pry se to s hennou nesnese a klidne ti muzou vlasy vypadat :-D

    OdpovědětVymazat
  13. nevím, co je formspring, tak se ptám tady :D kolik to prosím stojí?

    OdpovědětVymazat
  14. a mimochodem ta barva je famózní! už se těším, až tě uvidím v plné kráse :)

    OdpovědětVymazat
  15. Lindi ale smrt na přezrzkovanost by byla krásná uznej :) a už mi to nepřipomínej hrozně mě to mrzí!
    Alenko ty se stav!
    suzinqa *gwtba* - dík :) zelená sem se fakt bála! maj černou, kaštanovou, hnědou červenou...
    czech foreigner - já tebe taky!!!
    Bee - díky moc :)
    Simsalabim - nemůžu si všechno vystřílet najedou :)
    Oli :*
    Blanche tos musela bejt dobrej bahňák :D
    Meg všechno bude :)
    michelllesss blog - vůbec neštípe :) hezky hřeje a krásně voní :)
    The Pale A. - ty seš pakouš já se snažim bejt slušná a řikat bahno a ty to takhle prokecneš :D
    Anonymní - n to ně trochu strašíš! ale jsem tak šťastná že to ještě dlouho nechci měnit :)
    Beátko to je takovej otázkovač :) odkaz je vpravo nad archivem a můžes se mě tam ptát na blbostě až budeš opitá :D no nebo i na to co tě fakt zajímá střízlavá :) stojí to 349kč což je dost ale zase ten kusanec vydrží na hodně barvení... a dík!

    OdpovědětVymazat
  16. :D páni, tak to smekám, já henně taky moc nevěřila, ale měla jsem bezbarvou a ta mi krásně vyživovala vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Bezega - nojo prostě jsem se rozhodla to zkusit a vyšlo to nejlíp jak mohlo :) já si zase moc neumum představit tu bezbarvou...to funguje jako maska?

    OdpovědětVymazat
  18. Hezky pěkně. Zpívají ti, doufám, písničky o zrzečkách :).

    OdpovědětVymazat
  19. Jo henna a chemicke barvy se doopravdy nesnesou, nikdo Ti nezaruci jaky to bude mit vysledek. VLasy TI nevypadaji, ale barva chytne na hennu uplne jinak nez odrosty.
    Jak clovek zacne s hennou musi se nechat uplne odrust.
    Stara znama a smutna pravda, prot si clovek musi heneni dostatecne rozmyslet, ale myslim ze jsem to sem u z nekde psala...k Nice taky.
    na dlouhevlůasy.cz je toho o henne mnoho

    OdpovědětVymazat
  20. Agnes díks :) a tatínek mi říká veverko :)
    Tesa - no tyjo to jsem nevěděla... ale ono to nějak dopadne a hodlám si to takhle nechat ještě hódně dlouho...tzn budu to řešit až to bude aktuální :) a dík!

    OdpovědětVymazat
  21. to je ale barvička:) henu z lushe sem eště nezkoušela, vždycky kupuju nějakou v DMku a ta teda rozhodně nevoní:D tak dík za tip;)

    OdpovědětVymazat
  22. Wow, paráda:)Taky se chystám na hennu a teď už vím, že z Lushe:)

    OdpovědětVymazat
  23. Soví Mládě - já jsem po blogové masáži podlehla lushi a rozhodně nelituju :)
    Luczynka - děkuju :) jdi do toho!

    OdpovědětVymazat
  24. Ad k tématu henna a chemické barvy. Já se barvila hennou tak 4x, pak mě to přestalo bavit a přesedlala jsem na chemické barvy z drogerie a i na melírech jsem byla a pohoda, vlasy zelený nemám :-) Ale asi to je případ od případu.

    OdpovědětVymazat
  25. Blanche dík to mě uklidňuje! uvidim no...

    OdpovědětVymazat
  26. Alice vypadá to fakt nádherně!! A jestli se můžu vyjádřit k tématu, tak souhlasím s Blanche..já si barvila vlasy hennou z DMka a pak z Lushe asi 3 roky, pak přesedlala na Garnier a teď zas hennu z Lushe a nikdy jsem žádný problém neměla .)

    OdpovědětVymazat
  27. Chci se zeptat, pridavala jsi neco do henny? Sleduju caca rouge a nechci cervene odstiny, mam pridat citron? Mas krasny odstin a netusim, jakou barvu mely tvoje vlasy pred tim, nez jsi pouzila tuhle hennu, na tom taky hodne zalezi...dekujiiii:) Krasneeee....

    OdpovědětVymazat
  28. no nic jsem do toho nepřidávala ale popravdě už ani sama nevim co jsem měla předtim na hlavě - přece jenom je to dva roky... asi takovou hnědkavou no... ale dík :)

    OdpovědětVymazat
  29. Proč jsem tenhle článek nenašla před půlhodinou :D Za prvé jsem vypatlala skoro celou kostku :D A nechápu, jak to může někomu vonět, barvila jsem si hlavu kdečím, ale u tohoto procesu jsem se málem pozvracela. Když už jsem plýtvala (polovinu jsem vyhodila, bylo toho zbytečně moc) a pořád nevím, čím uklidnit žaludek, tak alespoň doufám, že budu také spokojená s výsledkem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.