sobota 15. ledna 2011

Nože nutí melouny se smát...

Včerejší koncert Václava Koubka byl úžasný... Byla jsem sice v celém sále rozhodně nejmladší ale to mi vůbec nevadilo... Koubek je úžasnej člověk... Hraje na harmoniku písničky vyřvává dělá legrační zvuky a ksichtí se u toho a vypráví úžasný příhody kterejm chcete věřit... U jeho písní se smějete ale nakonec máte v očích slzy protože to má hloubku a poselství... A přitom je to takový hospodský... Jo je to prostě hospodskej harmonikář a vypravěč... A mám ty jeho příběhy fakt ráda... Neni to zdaleka pro každýho...přesto doporučuju... A zpívám si že k ránu nikdy neměl bys být sám a že těm co krok počítaj hvězdy nepadaj...

A co vy a takové to české písničkářství? Máte nějakého oblíbence kterého třeba nikdo nezná? A zná někdo z vás Koubka?

Mějte se krásně...

Alice

Harmonika je prostě úžasnej nástroj...

Před koncertem...

Velmi šedesátkové šaty - h&m showroom :)

Natěšená na příchod Mistra :)

Vykládá o koprové omáčce :)

8 komentářů:

  1. Máš naprosto skvělou barvu punčoch a šaty jsem si zaměnila se sukní a trikem, ale jako šaty se mi to teda líbí mnohem víc :) a Koubka neznám, a asi se seznámím

    OdpovědětVymazat
  2. :) neznám, ale je moc dobře, že ho někdo zná a má ho rád, protože jsem zastáncem toho, že pravá česká muzika by neměla zaniknout a my se nemůžeme neustále ládovat popíkem z MTV :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koubek je můj oblíbenec, jednou jsem byla i na koncertě, v Telči, a byl to skvělej zážitek. Mám ráda i Radůzu, to je trochu podobný, jenom melodičtější, některý folkový písničkáře (Žalman, Redl, Henychová, Nohavica), i alternativnější věci jako Navarová, Jablkoň, Bittová... Celkově mám české písničkáře ráda, každý z nich je originál, není to líbivě komerční, dávají do toho sami sebe...

    OdpovědětVymazat
  4. úplně všechno nejlepší k sváátku!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, toho znám! hodně sme ho doma poslouchali:)
    někteří motýli nevědí... lálalá.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky. Máš parádní punčochy!
    Vše NEJ k včerejšímu svátku! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Lindi děkuju a Koubka vyzkoušej :)
    Bezega - tak u mě popík z mtv fakt nehrozní :D
    night sun - jo Radůzu zbožňuju a Navarovou a Bittovou mám táky ráda...právě ta osobitost mě baví...
    Vee - šaty! :D
    Coookies - děkuju moc! :*
    Ašu jé to mě těší! :)
    Dadusha - děkuju za pochvalu a děkuju za přání! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.