sobota 8. ledna 2011

No time...

Klasická nestíhačka aneb začátek zkouškovýho... To je tak když místo pilného studia a průběžné přípravy člověk jenom flámuje... :D Ale co mě to za to stojí a ono se to nějak zvládne :) 

Teď zrovna píšu esej o ženách v Terezíně (kam jedu v pondělí na exkurzi - a možná přijde i pamětnice...)  A už z toho fakt nemůžu... Takže jsem si udělala pauzu a čas na vás a pár obrázků co je u mě nového... 

A ještě - moc děkuju za reakce k předchozímu článku! A kdyby vás napadlo cokoliv dalšího - pište!!! Hlavně mě zajímá jestli máte někdo zkušenost s Lush zrzavou hennou a s tim jak chytá na poničený vlasy... Díks! :)

Hodně síly do studia pokud právě studujete!

Mějte se!

Alice

Moje nové hodinky...od Ježíška :)

Dnešní návštěva Sephory (cestou do knihovny fakt!) kde maj skvělý slevy...A tohle je fakt skvělej krém na ruce!

Totálně dokonalej body scrub... Nádherně voní a zanechává pokožku krásně hebkou (to zní jako z úchylný reklamy ovšem - je to pravda!) :)

A ještě jsem dostala dáreček :)

10 komentářů:

  1. držím palce! mám to úplně stejné! já používám hennu ale dovezenou z afgánistanu, a hodně mi vlasy zlepšila!

    OdpovědětVymazat
  2. same here! tobě taky hodně síly do studia :)

    OdpovědětVymazat
  3. jn, taky, taky...a tenhle rok poprvé, takže fuuuj!

    a ten scrub vypadá už od pohledu skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kréme ze Sephory mám také ráda. :)
    Máš pěkné hodinky.

    OdpovědětVymazat
  5. Držím ti palce při exkurzi. Já nikdy v koncentračním táboře nebyla, vždy, když se mi přiskytla možnost, odmítla jsem ji, protože jsem dostala strach z toho, co tam uvidím. Ale na druhou stranu bych se tam strašně chtěla podívat. Tak snad někdy seberu odvahu... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Můžu se zeptat kolik stál ten první krém na ruce (po slevě)? Díky. Z.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že nejsem jediná, kdo si cestu do knihovny umí zpřijemnit pěkným nákupem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. suškove je strašné obdobie, nestíhama a všetko odkladám na poslednú chvíľu, už nech je to za nami..

    OdpovědětVymazat
  9. czech foreigner - tak to je tajemství tvojí krásné barvy! sakriš nemám teď cestu do Afganistánu zrovna - dá se sehnat i u nás?
    Katie dík! i tobě!
    Terez - a nádherně voní!
    Dasdusha - dík!
    Vee - tak zrovna Terezín neni tak zlej...já teď sbírám síly na Osvětim...
    Z. - myslim že 70korun :)
    Michelllesss - rozhodně! :)
    Bellatrix tak držim palce ať všechno stihneš :)
    Katica - jo ať už je to pryč!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.