čtvrtek 13. ledna 2011

Líbající se srnečci :)

Včera jsem spolu s nejdražší Evičkou byla v showroomu h&m... Věděla jsem že tam na mě čekají botičky podle popisu s líbajícíma se srnečkama - no vůbec jsem si to nedokázala představit... Před vchodem jsme potkaly Káťu a Káťu a ještě taky krásnou Evu a jejího muže a všichni společně jsme šli vstříc té kráse :) Poseděli jsme, porozprávěli, Evička fotila (já trubka jsem si zapomněla foťák tákže fotky zde jsou rovněž by Eva)... Potom jsme se s Evi kochaly spoustou krásných věcí a dost jsme se bavily při zkoušení....no a nakonec jsme odcházely s taškou plnou pokladů :) Připadám si jako Strýček Skrblík - sedím a prohrabuju se těma hadříkama a trochu nepřítomně se usmívám a mám fakt hroznou radost :) Děkuju Káťo a Káťo! :)

Mějte se!

Alice

Pochoutky...

Ach ano to jsou ony! Zbožňuju je :) Ale koukám že srnečci nejsou moc rozeznatelní...detail dodám...

:)

17 komentářů:

  1. jééé,ty se teda mááš...
    když sem v prosinci ze showroomu přišla,byla sem jak na drogách..furt sem se smála a zkoušela si všechny ty poklady:D
    je to tam jak ráááj!!
    a ty boty jsou suprácký!

    OdpovědětVymazat
  2. Móóc pěkné. Ještě jsem zvědavá na ten detail!

    OdpovědětVymazat
  3. ach ach! och och! krásné botičky!!! zááávidíííím :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím ti hlavně to setkání s příjemnými lidmi.

    OdpovědětVymazat
  5. ooch ty boticky jsou rozkosne! chvalila jsem je uz u Evicky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty boty , no úžasné :) v dobrém ti je závidím

    OdpovědětVymazat
  7. omg uz se nemuzu dockat, az se vsechny ty botky ala miumiu objevi v obchodech, doufam, ze na mne aspon jedny zbydou (zatim mam vybrane ty kytickovane..), tesim se na detailni foto srnek :)

    OdpovědětVymazat
  8. aaa tie su krasne !!!dufam,ze sa raz dostanu aj do nasho H&M :)

    OdpovědětVymazat
  9. Uu, ty boty, to seš prostě ty! Jasná věc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty se máš, to muselo být super. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. To cukroví na první fotce vypadá fakt moc lákavě:-)!!

    OdpovědětVymazat
  12. děkuju moc všem :)
    cookies - tos vyjádřila skvěle! showroom je moje oblíbená droga :D

    OdpovědětVymazat
  13. srnecky nevidim vubec! :( těším se na detailní fotku

    OdpovědětVymazat
  14. tie topánky och ! Ja sa chystám do showroomu 27. po prvý krát. Tak sa teším na to opojenie :)) A chystám sa tam s Lindičkou (možno ti už aj spomínala). Lebo mne spomínala, že ty tam za nami nemôžeš prísť !!! :P

    OdpovědětVymazat
  15. Katie už je tu! :)
    Paramore - opojení je jisté :) a 27 nemůžu no a je mi to moc líto protože bych se ráda viděla znovu s Lindi a taky s tebou! škoda no... užijte si to!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.