neděle 23. ledna 2011

Krajkový večer....

...plný tance a obžérství :)
Včerejší večer jsem si výborně užilia na mysliveckém bále... Hudba byla skočná alkohol tekl proudem večeře měla tři chody - samá zvěřina samozřejmě :) Nohy mě z nových bot krutě bolely ale držela jsem se moc neskučela a děsně jsem si užívala výšku... Byl to vážně skvělý večer! :)
A zítra! Praha! Uvidím Theresu příjdu o vlasy poobědvám s Olgou potom půjdu za Evičkou a večer strávím se spoustou z vás na meetupu :) No hrozně se těšim! :)
Tak třeba zítra!
Mějte se :)
Alice
Zírám...
Šaty h&m showroom, botky f&f, kabelka po babičce...
S volánem padlým...

Dolů...

Kabelka je babiččina svatební...

Skvělej lustr!
Varování - další fotky nejsou určeny pro milovníky zvířátek!

Kolem půlnoci je ideální čas dát si stejk!
Z jelínka samozřejmě :)
Tombola byla plná zvířátek! Ale zase jsme nic nevyhráli sakra! Zato pani má skvělou bažantí&kačeří šálku :D
Druhá cena - muflonek... První cena byl divočák...ale fotku nemám...

36 komentářů:

  1. tyhle šaty ti fakt seknou! kočka jsi! a už se těším na tvé nové vlasy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. čo čo ako mrtve zvieratka? :(

    OdpovědětVymazat
  3. hohoo! ty šaty jsou na tobě famózní! :)

    OdpovědětVymazat
  4. A ja že myslivec je dáky intelektuál.. čo len furt myslí.. a pýtam sa Rob a on na to, že myslivec je poľovník.. Ahah, tá moja čeština! takže poľovnícky ples, to vysvetľujú aj tie zvieratá! :) Šatičky spoznávam a opäť mi vyrazili dych! Biele a krajkové čo je absolútne top kombinácia. A ešte k tomu zaujímavý asymetrický prvok.. no čo môžem viac chcieť ! Uži si to zajtra s babami!

    OdpovědětVymazat
  5. A ešte som zabudla.. s priateľom vám to veľmi pristane! Cmúčiky cmuk!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty šaty jsou naprosto úžasný :) Já je chci takýýý!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, Alice, strašně ti to v těch šatech sekne!

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím velmi ten stejk!Hlavně když na mě teď po půlnoci jde hladová ;) Šatičky se mi taky moc líbí, sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  9. Mrtvá zvířatka mám ráda jedině na talíři..:D

    A jsi skvostná!!!!Prostě...ty nohy, ramena, šaty..všechno! ach!

    OdpovědětVymazat
  10. uplne jsi mi pripomnela jeden myslivecky bal u nas na chalupe, kde jsem se lehce omylem nachomytli s celou sirsi rodinou kdysi :)) ned bych si to zopakovala :)) kazdopadne jsi asi musela velmi uzasne zarit v tech sateckach, wow! libi se mi nausnicky i kabelka po babi, ooch :)

    OdpovědětVymazat
  11. LSD stejk

    tyhle saty Ti moc slusi

    OdpovědětVymazat
  12. Do rici, sbírám čelist ze stolu! Ty jsi byla neskutečná kočka!! Možná to hodně lidí zabolí - ale víc a ještě mnohem víc než v Lanvinovi.

    OdpovědětVymazat
  13. Tobě to šíleně moc sluší, u minulého článku jsem kritizovala, teď musím moc moc pochválit.Ale z pohledu na zvířata je mi do breku a vím, že na mysliveckej bál nikdy nepůjdu :-(

    OdpovědětVymazat
  14. Alice klobouk dolů, tohle ti tak strašně moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  15. kočka kočková ! Myslela som, že červené lanvinovky sú najlepšie ale asi nie :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc si to sluší, ty šaty jsou dokonalé. A s tím líbáním naprosto vím o čem mluvíš!
    Ať ti dobře dopadne stříhání, teším se na fotky ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. your dress is gorgeous!
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovědětVymazat
  18. ty šaty jsou PERFEKTNÍ :)
    Jo a s tím líbáním vím přesně o čem mluvíš (nemám asi 160 :D)
    a držim palce u kadeřníka ;)

    OdpovědětVymazat
  19. moc Ti to sluší, nechej si narůst dlouhé vláááásky:)) Tak moc by Ti to slušelo:)

    Verooonička :D

    OdpovědětVymazat
  20. Jseš tak krásná, že bych si tě chtěla vzít!

    OdpovědětVymazat
  21. páááni, jsi nejkrásnější na celém širém světe!
    ty šaty, ty boty, ty nohy v nich..prostě nádhera.

    OdpovědětVymazat
  22. jéé to je škoda, já se třeba těšila, že budeš mít vlásky delší :) že si je necháš dorůst :) a ty šatičky jsou krásný :) na ty botky jsem taky pokoukávala :P a za zvířátka, fujky, na to bych se asi dívat nemohla a pak bych nepozřela ani ten stejk, ikdyž nejsem přímo vegetarián.

    OdpovědětVymazat
  23. že ty jsi fakt hodně zhubla? šaty ti seknou!

    OdpovědětVymazat
  24. Ty tvoje modrý oči to je teda něco! :) PS: Sluší ti nový vlasy...máš u mě fotku ze srazu.

    OdpovědětVymazat
  25. Alica tie nove vlasy su super!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  26. PS: Tak jsem si udelala domaci ukol a pridala jsem si na blog odkaz na ten tvuj :)

    OdpovědětVymazat
  27. Viděla jsem tvoje nový vlasy na blogu Danny Rose, jsou nehorázně úžasný! No a tady ti to taky sluší, samozřejmě :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásná jsi!!! Ty šaty, nádhera! Nehorázně ti to sluší! :) A ta kabelka ach. :)

    OdpovědětVymazat
  29. Jeeej, neber si to ve zlém, ale myslela jse, ze jsi trochu pri tele - podle tech cervenych tylovych satu, ktery se mi sice libi samy o sobe, ale ta puncocha nahore je strasna a jeste to kazdymu dela neforemne-tlustej vrsek a ty mas pritom fakt pekne tvarovanou postavu, hubeny nohy a tyhle bile saty ti strasne slusi.. i novy uces. proste dobry.

    OdpovědětVymazat
  30. czech foreigner, Agnes - týjo děkuju!
    Paulina - nojo na mysliveckém plese to tak chodí... btw myslivec je po slovensky poľovník :)
    Nina, Beátka - dík taky je zbožňuju!
    Evi chápu já taky občas nechytám slovenský slova :) a děkuju moc :)
    Dafné, Blanche - děkuji velice!
    Andulia - heh taky vždycky když brouzdám večer po blozích a vidim někde jídlo tak ho chci! :) a dík!
    Bambi och děkuju moc!
    Simsalabim - myslivecký bály jsou prostě supr :) a děkuju :)
    TeSa - heh sem doufala že si toho někdo všimne :D nevim co to mělo znamenat ale dost mě to pobavilo :) a dík!
    Lindi díks...a je to něco uplně jinýho než Lanvin no :)
    Anonymní 1 - děkuju velmi a radši nechoď no...
    Niko děkuju moc :)
    Zuz, Any, Margaret, Bee - dík dík thanks dík!
    Verooonička - nemám na to trpělivost...a dík!
    Terez - teda se červenám uplně! :*
    Tereza, Dada - moc děkuju! :)
    Bezega - bane vlasy pryč :) a děkuju... mě teda ty zvířata nějak nevaděj no..možná sem necita...
    Klára - no zhubla no ale ne zas tak moc...
    Danny Rose óóó děkuji velice! za pochvalu fotku i odkaz :)
    suzinqa *gwtba* - dík moc!
    Adéla, Dasdusha, Loli - děkuju velice :)
    Anonymní 2 - no jo ony ty vrstvy tylu jsou prostě vysoký...kor na fotkách to může působit divně naživo to je lepší... a teda děkuju protože tvůj názor moc nesdílim kor na ty nohy :D takže dík!

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné šaty :) Ale těch zvířátek je mi líto, ale už jsem absolvovala pár mysliveckých plesů...

    OdpovědětVymazat
  32. jsi úžasná v těch šatech!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.