středa 19. ledna 2011

Hrátky...

Trochu jsem si tady s tím pohrála tak doufám že se vám to líbí :) Chtěla bych umět takový ty triky a mít to tady trochu zajímavější a odlišný no jenže ty triky neumim a na jejich učení jsem příliš líná a navíc nešikovná... Takže takhle :)

Největší novinkou je seznam mejch oblíbenejch blogísků a k tomu bych se ráda trochu vyjádřila... Všechny tyhle blogy mám pořád otevřený jako kartu v opeře (miluju operu milujete taky operu?) a všechny je furt čekuju a aktualizuju... Drtivou většinu z nich čtu od prvního příspěvku...ta dlouhodobost a sledování vývoje mě hrozně baví :) Kazí mi to jenom Eva Lili jenže ta blogískuje už fakt děsně dlouho a prostě jsem ještě neměla čas se vším prokousat...ale třeba i na to dojde :) Dost osob z mého seznamu jsem už měla tu radost potkat i naživo - a ty který ne moc potkat chci :) Haló Bambi a Beátko to je na vás! :) (Jenom u Bucka a Wolf(ky) asi nemám šanci...škoda!)  

Co tím chci říct? Mám vás ráda! Vaše blogy jsou pro mě každý den potěšení a strašně mě baví... Baví mě vaše fotky nápady texty bavíte mě vy! Koukejte psát a fotit a tvořit páč já hltám každý slovo a každej obrázek :) A moc vám za to všechno děkuju! :) 

Jinak - čtu samozřejmě mnohem víc blogů a bavěj mě i jiný... Ovšem tohle je fakt top :) Přiznávám se že moc nesleduju zahraniční blogy jenom občas nakouknu - je to takovej jinej svět plnej krásnejch obrázků... 

Tak asi tak :)

Alice

Pées - tohle všechno je důsledek prokrastinace!

Miluju (500) Days of Summer! (a ne nemá to žádnou souvislost s textem...)

:D

16 komentářů:

  1. 500 days of Summer je naprosto Úžaúžaúžaúžaúža sný.

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád všude o 500 days of summer čtu. Asi je načase se na to taky podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. Za prvé - to záhlaví se mi moc líbí! Ptáčkové, nic mi k tobě nesedí více.

    Za druhé - moc děkuju, udělala jsi mi hroznou radost až jsi mě dojala (což je možná tím, že jsem se zrovna probudila, to jsem vždycky trochu mimo).

    A za třetí - doufám, že se zase uvidíme co nejdříve! :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne si si to tu vydizajnovala, Alic! Tá lastovička v záhlaví je fakt skvelá!

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkně sis s tím pohrála! a 500 dní se Summer je naprosto boží film. Kdo nezná ať okamžitě skoukne! Brzo se uzdrav!
    taky Pées: Zbožňuju tvůj blog:)))
    K.Suns

    OdpovědětVymazat
  6. * zkouknout :) Suns

    OdpovědětVymazat
  7. Oranžové zvoňáky?! WOW, to znie viac než lákavo! Sa mi na tebe veľmi páči tvoja farebnosť (minule modrý pančuch a košieľka.. som odpadla, keď som ťa videla!!), hravosť a veselosť! Ten oranžový vlas ti pôjde úplne najviac! Kedy ideš?

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to sa na teba teším úplne najviac! Gud lak, kráska. Objímam!

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Alice, ty přemilá a překrásná palice (což teda nezní moc hezky, ale já to myslím hezky!)

    Děkuji a těšímse na Tebe - protože zkouškové brzy končí a zase bude pohoda a čas! ( a ten parohatý ptáček je velmi kjůůůt)

    OdpovědětVymazat
  10. :-) tonbo uctivo dakuje a tisko sa tesi! :-*

    OdpovědětVymazat
  11. Alice, ty jsi zlato! a doufám, že to setkání proběhne brzy :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásné to tu máš! a já se vždy těším na tvé články :)takže víc a víc prokrastinace :))))

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, moc se mi tu líbí! Jé a já sem tam taky;) Jé to mam ale radost!!

    OdpovědětVymazat
  14. V pondělí jsem dostala volno z práce, děkuju, děkuju moc a těším se :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Bee - to teda :)
    Blanche - no honem!
    Lindi nemáš zač a já děkuju tobě! a taky doufám!
    Evi děkuju! taky se těším!
    K.Suns - děkuju moc :)
    Bambi chápu to hezky a děkuju :) a cítím v tom příslib - ozvi se až budeš třeba mít cestu do Prahy, což? :)
    tonbogirl - není zač! :)
    Beátko já taky!
    czech foreigner - mi teda přeješ pěkný věci! :D a děkuju!
    Alenko :*
    Oli nemůžu se tě dočkat!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Máš to tu fajn!:) Paní ptáčková prostě..
    a Summer je nejlepší..a Autumn (snad jsem to napsala dobře:D) je krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.