pátek 14. ledna 2011

Closer...

Srnečci zblízka a také další věci ze showroomu h&m...

Mám náladu nanic kvůli škole kde když se učitel rozhodne tak to může bejt hodně hodně zlý...a kvůli hnusnýmu počasí protože má přece sněžit a pršet...a protože můj Drahý stoná a mě taky neni nejlíp... Ale mám botky se srnečkama tak je obejmu a bude mi líp...

A dneska večer jdu na koncert Václava Koubka mého oblíbeného písničkáře... Znáte ho? Postarší pán s harmonikou co vlastně moc neumí zpívat a vypadá že je pořád pořádně nalitej... Ale jeho písničky chytnou za srdce...no s touhle náladou to vidim že ten koncert pěkně obrečim... 

A co vás chytá za srdce a čí hudba vás spolehlivě rozpláče?

Mějte se...

Alice

Samé krásné vzory...

Opravdu jsou to líbající se srnečci :)

Detail princeznovských šatů...miluju je!!! Více někdy příště...

12 komentářů:

  1. Pusu, drahá Alice :-* a obejmutí taktéž posílám.

    Mě vždycky rozbrečí Na hotelu v Olomouci.. a taktéž hodně písní Nohavicy.

    Ty vzory vypadají opravdu lákavě :) a na šaty se těším, až uvidím blíže!

    OdpovědětVymazat
  2. ááách ty srnečci<3 a ty princeznovské šaty:) snažím se ti je nezávidět...úspěšnost neveliká:D užij si koncert:)

    OdpovědětVymazat
  3. me celkem spolehlive Nohavica a pak podle nalady ruzne reggae songy obcas... s tou skolouje to teda bida, stejne jako s pocasim, grgrgr. srnecci sou teda famozni!! krasne detaily vsechny!
    uzdravte se oba brzy a uzij si koncert!

    OdpovědětVymazat
  4. Mně spolehlivě rozbrečí Lou Rhodes. Doufám, že bude brzo líp!

    OdpovědětVymazat
  5. jelínci jsou úžasní!Mně rozbrečí David Bowie....já miluji jeho hlas!

    OdpovědětVymazat
  6. tie vzory su uchvancancujuce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Už se těším až vyfotíš celé princeznovské šaty :))) Nechceš mi je půjčit na ples?:D

    OdpovědětVymazat
  8. tak ty boty jsou geniální :)
    a šaty chci vidět celý, hrozně se mi líbí tyhle krajkový látky..

    OdpovědětVymazat
  9. jee, to jsou krásné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Lindi děkuju! Na hotelu v Olomouci je úžasná...
    Petra díks :)
    Simsalabim - jo Nohavica na mě taky funguje...a děkuju za milá slova!
    Blanche - díky za typ!
    czech foreigner - dík! a David je bůh to je jasný!
    Freshion - děkuju!
    suzinqa *gwtba* - děkuju!
    Dafné - dočkáš se :) a nedám nedám jenom moje! :)
    Eva Lili ♥
    Indie kid - děkuju! taky miluju krajky :)
    Bee - děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.