sobota 1. ledna 2011

2010

Říkala jsem že ten rok 2010 byl pro mě jeden z nejlepších a to je fakt... Pak jsem přemýšlela a řikala jsem si že léto bylo trochu slabší vlastně nuda a nic moc... Jenže! Pak jsem se zamyslela znova (a to už mě začínala bolet hlava :D ) a došlo mi že i to léto bylo skvělý :) 

Tákže pár letních fotek....no uplně jsem zatoužila po létě jak na to koukám :)

Mějte se!

Alice

Byla jsem s Drahým na skvělé dovolené na Moravě :) A byli jsme v Brně!

Potápěla jsem se ve Španělsku a hrozně jsem si to užívala :)

Měla jsem růžový vlasy a dost mě to bavilo :)

Byla jsm poprvé v showroomu h&m a poznala díky tomu spoustu skvělých lidí :)

A nejdražší Matýsek mi nafotil ty nejhezčí fotky :)

A hit loňského léta a vůbec celého roku?



Léto 2010 bylo skvělé! :)

Těším se na další!

15 komentářů:

  1. Na té poslední fotce bych tě skoro nepoznala -- vypadáš tam naprosto dokonale!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka je prostě dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  3. Matýsek je asi super fotograf :) a miluju levandule!!
    Dáda

    OdpovědětVymazat
  4. měla jsi bezva rok! a ta poslední fotka je super!!
    přeju Ti hodně v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty fotky byly vážně žůžo..děsně ti to na nich sekne...Doufám, že při příští návštěvě Brna dáš vědět:)

    OdpovědětVymazat
  6. Blond je lepší,víc ti vyniknou oči a prostě mi to k tobě o trošku víc sedí :) a jinak moc prosím kde si koupila ty kytičkovaný legínky? jsou naprosto skvělý a už je sháním půl roku a, když najdu stojí 800 :/ :). K.Suns

    OdpovědětVymazat
  7. To potápění ti teda závidím! :) Taky bych to chtěla někdy zkusit.
    Pátá fotka je nejkrásnější! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. a jinak platina se mi na tobe libi o dost vic.

    OdpovědětVymazat
  9. Fotka od Matýska je překrásná :) Moc ti to tam sluší!

    OdpovědětVymazat
  10. Ty brďo, proč se mi zase tenhle post nezobrazil ? Grr... Už to chce jen výlet do Ostravy! A doufám, že zase někdy budeš mít ty bílý vlasy :)) byly boží!

    OdpovědětVymazat
  11. Meg a Terez děkuju :)
    Dáda ano to on je :)
    M - děkuju!
    Adi určitě určitě! a díks!
    K.Suns - nojo ale nejde to být pořád blond... a kytičkované jsou punčochy a jsou myslim z h&m ale už je mám dlouho nevím jistě...
    Dasdusha - tak hurá do toho! :)
    Theresa - Matýsek = Matěj Kovalevský... a zase bych chtěla no...
    Kristino děkuju!
    Lindi jo výlet do Ostravy bych si udělala ráda! a já taky doufám!

    OdpovědětVymazat
  12. a kdyžtak - více fotek tady - http://livinginthewonderland.blogspot.com/2010/08/chlubeni.html

    OdpovědětVymazat
  13. Tá posledná fotka!!!! Mamma mia, si tam prenádherná! Ukladám si ju do môjho inspirational foldra. WOW.

    OdpovědětVymazat
  14. Evi děkuju! vážim si toho!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.