pondělí 6. prosince 2010

Zima zima tu je...

...snížek poletuje... Velmi infantilní písnička - ještě to pokračuj a je k tomu i taneček :) 

V plánu bylo jet v sobotu do Rokycan a jako už mnoho let ze sebou se zúčastnit mistrovství ČR v bazénové fotografii...těšila jsem se a měli jsme vymyšlený fotky a ták...no jenže nemoc nám to překazila a tak jsme nikam nejeli... Náhradní plán - lyžování - nakonec taky nevyšel... Takže další proflákanej víkend... Už mě to fakt nebaví! Nebaví mě nic nedělat...no chápete to? Mě nejlínějšího člověka na světě nudí vlastní lenost... Ale zároveň se mi nechce nic dělat... Achjo to jsou dilemata!

A tak jsme byli trochu nakupovat - už mám skoro všechny dárky :) Potom mi Drahý nabarvil vlasy a pak jsem si nalakovala nehty... Nuda nuda nuda! Ale!

Dneska asi půjdeme do divadla

Zítra pojedu do Prahy na Fashion Blogger Meet-Up! (Ok u mě je to fashion tak nějak v závorce ale snad mě neukamenujou...) No tam se těším! Zase uvidim svoje oblíbené ženy a další a další :) Akorát teda nevim co na sebe! Tragédie!!! :D A haló haló nechcete se někdo meetnout už dřív? A jít tam společně? Let me know :)

Další plány nemám ale ono se zase něco objeví :) A teď bych měla vstát z postele a dát si něco k jídlu a sehnat někoho kdo mi uvaří kafe...zapomněla jsem si koupit mlíko takže potřebuju aby mě někdo pozval :) Ovšem to vstávání z postele nebude tak jednoduchý - na koleji je zima jak v ruskym filmu a nechce se mi z vyhřátýho pelíšku...

Mějte se krásně a nezmrznětě

Alice

Temný matný lak! Viděla jsem to u Lucy a hrozně se mi to zalíbilo a tak jsem si musela taky jeden pořídit :)

To je on! Hledejte ve Schleckru (či jak se to píše)...

Jsem teď velmi rudovlasá :) (ovšem očekávám že se mi to zase hrozně rychle vymeje...)

Mikuláš mi přinesl nové ptáčkovské náušnice :)

Letí! :) (vždycky až na fotkách si uvědomim jak hrozně jsem pihatá...)

17 komentářů:

  1. jůů..a mě mikuláš donesl "jenom" tunu sladkostí..kruciš,proč se u nas taky nemůže zaměřit na bižuterii?:D

    OdpovědětVymazat
  2. Pihy jsou fájn! Na mě se Mikuláš vyprd. Ale jo vlastně župan jsem dostala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. :) krásné náušničky, to já dostala jako velká holka kinder vajíčka a adventní kalendář :D.

    OdpovědětVymazat
  4. juhůůůůůůůůůůůů fandím tvým vlasům! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jo a tuhle značku znám!! Fakt ji mají v Shleckeru, tak mrknu :) Mám od nich modrej lak. Ale nejraději bych chtěla ten čirý matovací, ale ten sehnat nemůžu :/

    OdpovědětVymazat
  6. Ty máš hodnýho Mikuláše!

    Pihy jsou super, já jsem na ty svoje děsně pyšná :)

    OdpovědětVymazat
  7. jsem v praze ve středu...o den později, ale tajně doufám, že tam ještě budeš, což? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty ptáčky ti fakt hrozně moc závidím!!! Jo a o jakej meet-up vlastně jde? Budu bohužel v Praze až ve čtvrtek...

    OdpovědětVymazat
  9. Matný lak? Hrozně mi to připomělo, když jsem byla "malá", měla sjem zakázáno lakovat si nehty mimo prázdniny. Ale protože jsem chodila do výtvarky, pokaždé jsem si nabarvila nehty jinou temperkou a připadala si hrozně nóbl. Ty barvy vypadaly podobně. Dík za připomenutí příjemného :-)
    Písni mi, mám čas od půl šesté zítra ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. krasny nausnice, me mikulas nedonesl nic :D bych ani nevedela, ze je mikulase, kdybych v nedeli vecer nepotkala na vinohradech jeho bandu s kopou certu :))

    OdpovědětVymazat
  11. Uuu tak jsem ho našla v jiném Schleckeru a nakonec ten top coat, takže o to větší radost! :)

    A já budu v Praze 20. prosince nakonec!

    OdpovědětVymazat
  12. ... a já vždycky chtěla být pihatá, ale ne, nemám ani jednu.

    OdpovědětVymazat
  13. mne sa cervena tiez velmi rychlo vymyla... ale zase niekedy je vymyta farba krajsia ako povodna.. Uvidis.
    A cierny lak som uz velmi dlho na nikom nevidela :)

    OdpovědětVymazat
  14. Cookie - já jsem ho donutila :)
    Lindi - dík! a jsem ráda že jsi sehnala :) no a 20 je to uplně blbé páč 21 mám důležitou zkoušku... achjo to je blbý!
    Bezega - já ještě rafaelo a oříškovou čokoládu takže ve sladkostech taky nestrádám :)
    Cherry děkuju :)
    Evi - byl pod tlakem nic jinýho mu nezbylo :D a pihy - no mám ráda ty menší ale ty větší mě trochu štvou...
    Beátko je mi to líto :(
    Terez - jsou z gate a hrozně laciný :)
    Nika jo jo je zlatej :)
    Oli jo tay mi to připadá jako fixou nebo tak :)
    Katie děkuju :)
    Any já jich mám fakt až moc a né všechny se mi líběj no...
    Berry - to s barvou je fakt no... a lak je skutečnosti spíš fialovější ale to je fuk :)

    OdpovědětVymazat
  15. Haha, ten samý matný lak (i úplně stejný odstín :D!) jsem si koupila taky a strašně se mi nelíbí jak je matný, že to vždycky přelakuju něčím lesklým. Brala jsem to jako dobrý přehmat, ale zas tak to nebolelo, byl ve slevě :-)
    Vlastně je to poprvý v životě, co se mi do ruky dostal matný lak. Přišlo mi, že nějaký měla snad máma mojí kamarádky v roce 92 a pak už jsem to nikde neviděla..:-))

    OdpovědětVymazat
  16. Jitta - to je dobrá story! :) taky jsem ho kupovala ve slevě... a u mě je to taky poprvé - asi módní návrat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.