pátek 31. prosince 2010

This is the end....


Tak zase končí další rok... Rok 2010 byl jeden z těch nejlepších v mém životě... Stalo se tolik úžasných věcí a tolik nových věcí a tolik nečekaných věcí... Udělala jsem bakaláře, psala si celý rok tenhle blogísek, poznala tolik nových a tak úžasných lidí, zjistila jsem toho hodně o sobě, získala jsem nové netušené možnosti, trochu jsem si ujasnila co vlastně chci.... 

Byl to pro mě opravdu skvělý rok... Mrzí mě že končí... Mám obavu z toho dalšího protože tenhle jen těžko překoná... No a třeba přece ano! :) Jaká je krása netušeného :)

Děkuju Vám za společnost v tomhle roce! I díky Vám byl tak úžasný... Moc pro mě znamenáte...

Zase se potkáme v příštím roce :) Tak ať je šťastnej a lepší než bude! :)

Užijte si dnešní párty :)

Alice


12 komentářů:

  1. vypadáš krásně! krásný nový rok i tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. vždyt se přece nejmenuješ Alice!

    OdpovědětVymazat
  3. czech foreigner - děkuju :)
    Agnes thank you baby :)
    Joll Burr no a? ty se jmenuješ Joll? :D

    OdpovědětVymazat
  4. na fotke vyzeráš krásne...šťastný nový rok

    OdpovědětVymazat
  5. Šťastný nový rok! Těším se, že se v něm zase sejdeme:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ať je ještě lepší než tento! Pěkný nový rok. Doufám, že se zase někdy potkáme :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi nejlepší! Tak ať ten rok 2011 překoná všechny dosavadní roky :-) To určitě musí vyjít, ne?

    OdpovědětVymazat
  8. "Jaká je krása netušeného" Tohle je perfektní.. Mám chuť napsat si to nad postel :D
    Přeji ti krásný a šťastný nový rok 2011!

    OdpovědětVymazat
  9. Mrs.Betty Bubbles děkuju moc!
    Terez taky se těším!
    Any děkuju a třeba to klapne :)
    carmabelle díks :)
    Blanche děkuju moc :) budem se muset snažit aby to vyšlo!
    Bonnie děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat
  10. už jsem se lekla, že název "this is the end" znamená konec blogu...:) pak se mi ulevilo :):)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.