čtvrtek 30. prosince 2010

Star Trek

Už víte že mám ráda Star Wars... Dnes se s vámi podělím o to že mám ráda i Star Trek :) A to tak že velmi... Mám zkouknutýho celýho Kirka a Picarda a teď se chystáme se na Deep Space Nine (jen co dokoukáme Červenýho trpaslíka)... Mám hrozný dilema jestli mám radši Kirka nebo Picarda a většinou se rozhodnu pro Spocka :) 

A protože na Star Trek koukáme s Drahým a u něj doma je většinou hrozná zima a protože jeho maminka je šička dostali jsme úžasnej dárek k Vánocům :) Z takový tý nejteplejší hebký deky ušitej startrekovskej obleček :) Pro mě něcojako šaty a Drahý má mikinu a kalhoty... A je v tom krásně teplo a jsme totální trekiové :)

A co vy máte rádi Star Trek? Kirk nebo Picard?

Mějte se krásně!

Alice

Má důstojnická uniforma...ještě mi chyběj frčky :)

S Drahým... Kapitán a komandér... (já jsem kapitán to je jasný :D ) 

Pro srovnání já a kapitán Janewayová :)

14 komentářů:

  1. Myslela jsem, že zábavnější fotka, než ta ze včera na fb už nebude, ale ty s drahým mě pobavily ještě více :D jste jedničky! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Úúúžasný... maminka je moc šikovná:)))
    Dáda

    OdpovědětVymazat
  3. Star Trek teda nesnáším, ale vy jste boží! :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. :D týjo brďo,kdybys hrala ve star treku ty,tak bych se na to dokonce i koukala:P

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, vypadáte opravdu důvěryhodně! Moc hezké, moc hezké :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Kapitán Janewayová se může jít klouzat!
    Moc závidím...a nebojím se to přiznat!:)

    OdpovědětVymazat
  7. to je bomba! ja bych taky chtela ST kostym!

    za me teda urcite Picard

    OdpovědětVymazat
  8. No tak to je nářez, nepokrytě závidím! Nejlepší dárek ever!

    OdpovědětVymazat
  9. Lindi jsem moc ráda že tě bavím :)
    Theresa díks :)
    Bezega to jsem ráda :)
    Dada jo to ona je :)
    Sumiko - to teda nechápu :) ale dík!
    czech foreigner - děkujem :)
    coookies ale ony tam jsou úžasné osobnosti i beze mě fákt! :)
    K no materiál je trochu odlišnej ale jinak to je přesně podle obrázku :)
    Katie díks :)
    Andulia :) děkuju!
    TeSa - tak si tay ušij :) a děkujem :)
    Blanche děkujem moc :)

    OdpovědětVymazat
  10. Muhehehe! To je super! Na Festivalu Fantazie by ses teda neztratila! Já osobně teda ujíždím na Battlestar Galactice, sleduješ ji? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.