středa 8. prosince 2010

So nice to meet you...

Včera jsem si udělala jenom takový krátký výlet do Prahy... Rachel Kanarowski z časopisu InStyle totiž pořádala Fashion Blogger Meet-Up a já jsem na to byla děsně zvědavá :) Teda já vim že nejsem žádnej fashion bloger ale řekla jsem si že to zkusim...a snad mě nevyhoděj :D Nevyhodily! 

Sraz se konal ve Starbucks což teda neni uplně můj papírovej kelímek kafe no ale čaj za 60korun je fakt zážitek...teda spíš šokující než gurmánskej... No nic... S Evičkou jsem probloudily do podzemí kavárny kde už seděla usměvavá skupinka stylových lidí ke které jsme se hned přidaly :) Rachel nabízela výborný sušenky a mufiny (ten mi přišel extra vhod ve vlaku) a konverzace příjemně plynula... Bylo to opravdu zajímavé a inspirující... Někdy mi můj život připadá ale hrozně nudnej! Chtěla bych toho tolik vyzkoušet zažít prožít vidět... (Asi musim začít tak že vstanu z postele...) 

Mám svoje sny a měla bych na nich začít pracovat... Asi si letos dám velmi významný novoroční předsevzetí! A Ježíškovi napíšu o kázeň a pevnou vůli...

No ale zpátky ke srazu... Některé slečny jsem viděla poprvé a jsem za to fakt ráda - třeba Eva  je hrozně zajímavej člověk a navíc měla moje vytoužený pudlíkový sako na který jsem musela celou dobu závistivě koukat... A jak už to tak bývá v příjemné společnosti trochu jsem ztratila přehled o čase a vyrazila jsem pozdě na vlak... Takže mi o minutu ujel! Sakra a pak že Český dráhy jsou zpožděný... Od umrznutí/přepadaní/zabití/okradení na Hlavnim nádraží mě zachránila nejdražší Evička... Šly jsme si sednout na chvilu do Lucerny kde jsem si teda dala to kafe - moc dobrý :) Evička se pochlubila fakt dobrejma fotkama (těšte se!) já jsem nemohla přestat koukat na Matěje Stropnickýho (Viléme!) a pak už byl zase čas jít na vlak... Tentokrát jsem to stihla :)

Ve vlaku jsem velmi prozíravě poprosila paní v kupé aby mě vzbudily v Ústí kdybych náhodou usnula - no ještě že tak páč po chvíli jsem o sobě nevěděla :) Ovšem nešla jsem jako hodná holka pokračovat ve spánku na kolej...zapadla jsem do vš a tančila skoro do čtyr :) No a teď tak nějak vstávám... A jdu si užít další noc :)

A co vy noční tvorové? Nebo jste snad denní zvěř? A čtete InStyle?

Děkuju moc Rachel! A vůbec vám všem... Bylo to skvělé!

Mějte se krásně :)

Alice

Rachel

Nočního tvora noční tvor...

fotky jsem uloupila Evičce - zapomněla jsem si nabít foťák...klasika! Děkuju Evi!

8 komentářů:

  1. Alicka, ty si cestovala až z Ústí? WOW, tak to sa cení ešte viac! Keď nabudúce budeš v Prahe, ozvi sa, dáme drinčík a aj to sako požičiam:) Neviem či bolo v predaji aj v ČR, ja ho mám z H&M z NYC.. Keď som videla tú horčicovú farbu a pudlíkov, hneď som ho musela mať.)
    It was nice to meet you.. objímam!

    OdpovědětVymazat
  2. ještěže tě vzbudily!:)) a ten čaj, jo, máš pravdu... ve stáru si dávám jedině kafe! a vidíš, my tam seděly až do zavíračky - nějakej prodavač tam na nás potom vybafnul, už oblečenej v bundě, že zavíraj:D až na to ošklivý počasí to byl krááásnej večer. a já se musim přiznat, že sem se "probruslila" přes letenskej park až domů. hrozně mně klouzaly boty a já si tak připadala jako malej harant:D. ale ani jednou jsem se nenatáhla!!!:P snad se uvidíme na tý besídce, už se na vás na všechny moc těšim.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Noční vzkaz nočnímu tvorovi
    aanemáš ten svetr náhodou z bonprix? uvažuju o jeho zakoupení
    díky a.

    OdpovědětVymazat
  4. jó, Matěje jsem zažila ještě v škole, je roztomilej :)
    a pudlíkový sako mě taky dostalo, a to jen z fotek :D
    a karamelový latte v lucerně je skvělý :)
    a kde jste se dověděly o srazu? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mluví Rachel česky nebo jste s ní mluvily anglicky?

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymous: I speak English mostly. :-)

    Alice, this was so much fun to read! Glad you enjoyed it and certainly I'd love to see you at the next "meet up" again! :-) And thank you for the lovely birthday wishes!

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych položila zvídavý dotaz, odkud je ta sova. Dost na tyhle zvířata trpím (ve všech možných podobách) a sbírám je.

    Tuhle ještě nemám!

    OdpovědětVymazat
  8. Eva - já si právě myslim že v čr ani nebylo ale viděla jsem ho různě na ntu a zbožňuju ho! :) a z Ústí do Prahy je to laem hodinku takže v pohodě :)
    Anet to je vtipný :) a besídka určitě taky se těšim!
    a. - svetřík je z c&a ale mám ho už fakt dlouho...
    @ - teda Matěje na škole ti závidim :) o srazu jsem se dozvěděla z události na fb...
    Anonym - Rachel mě předběhla :) takže anglicky...
    Rachel - can´t wait for another one! :)
    Zu - sova je z Gatu ale kupoala jsem jí už na jaře...ale teď tam maj jinou taky pěknou :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.