úterý 21. prosince 2010

Showroom H&M + Linda

= dokonalé odpoledne!

Linda mi fakt chyběla do výčtu blogerek který mám děsně ráda a který jsem už poznala i v real wordu... Chtěla jsem to napravit už dávno ale protože jsme každá z jinýho konce republiky nebylo to zrovna nejjednodušší... Nakonec nám to ulehčily Káťa a Káťa když pozvaly Lindu do showroomu a ta už se nemohla vymlouvat a musela přijet... Nejdřív to chvíli vypadalo že se i přesto nesejdeme protože já měla druhý den ráno (tzn dnes) zkoušku ale pak jsem si řekla že nebudu najednou dělat vzornou studentku a prostě za tou Lindičkou pojedu :) Ale jí jsem to zatajila - a stálo to za to - měli jste vidět ten překvapenej výraz v jejích očích! :) 

No a potom jsme seděli pily čaj a kávu a bavily jsme se o všem možnym... A řeknu vám ona je tak milá a přirozená a vtipná i normálně :) A je snad ještě hezčí a ty nový vlasy jí fakt slušej! Následovalo přebírání krásnejch hadříků a naše ruce se plnily ramínkama... Potom zkoušení a jásání nad tim jak nám to sluší :) 

Když jsme uspokojily svoje touhy ještě jsme chvíli poseděly a povídaly a protože v showromu čas hrozně letí jak trefně poznamenala Káťa tak už jsme musely jít... Ověšený taškama (já teda nejvíc páč jsem táhla ještě věci do Ústí a bez pomoci holek bych si ani nezavázala boty) jsme došly na hlavák a tam už se naše cesty rozdělily... Hrozně moc doufám že to nebylo naposledy co jsme se viděly protože ta holka je boží! :)

A moc děkuju Kátě a Kátě za zprostředkování setkání a za předježíška :)

Musím se pořád usmívat a už mě to asi tenhle týden nepustí :)

Mějte se krásně!

Alice

Pées: Tu zkoušku jsem udělala na jedna! :)

Prostě jako ve snu :)

Tenhle krasavec už mi visí ve skříni :)

Šaty co maj nejlepší ramena...

Body je pro mě rozhodně nejlepší věc týhle zimy...

Prostě nádherný sako...

Linda a Andy a radost :)

Sluší!

Povídáme...

Šťastné to ženy :)

10 komentářů:

  1. Ty brďo! Ty jsi mě úplně dojala. Lehce popotahuju :D A naposled to tedy nebylo určitě! Příště si to z Ostravy dáme i s Beátkou! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju, sprtko :)) tak jo, seznam se rozrusta.. body - snad se do nej jeste vejdu, az ho objevim, sacko si jen osaham, je nadherne, ale uz staci, linda v brylich je skvela .))

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji k jedničce jsi šikula! a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Toho krasavce a body mám taktéž :) A ta slečna s ofinou mě vyděsila, na první ranní pohled bez brýlí jsem si skoro myslela, že to jsem já :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  5. jooo! tak sis to nakonec pěkně užila:)) na ten blogerskej srazík nejspíš nedorazím, fňuk, tak kdybychom se už neviděly - vše nej do novýho roku a bohatýho ježíška!!!:P

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju ke zkoušce a přeju krásný Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  7. Beátko kdybys tam byla taky byla bych ještě šťastnější!
    Lindi dyť ty mě taky :) a těšim se!
    Simsalabim - děkuju :)
    coookies - díks!
    czech foreigner - děkuju a děkuju :)
    Eva Lili - krasavec bude jarní blogový hit! :)
    Anet děkuju :)
    Foly :)
    Terez - děkuju moc :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.