sobota 4. prosince 2010

Prostě musim...

Možná jsem naivní ale tak ať... 

Nečekám že se bude cokoliv líbit všem... Ani nic takovýho nechci protože to by potom svět byla pěkná nuda :) Nečekám že snad já se budu líbit všem a to bych teda opradvu nechtěla... Stačí mi že se líbím mému Drahému a hlavně sama sobě... Nečekám že všichni lidi budou mít rádi tenhle můj blogísek a ani to nechci - stačí mi že mě čtou lidi který to baví a třeba jim to i něco dává... Jsem vděčná za všechno co mi blogovní přineslo - je to novej svět a spousta novejch lidí který bych jinak nepoznala a to by byla děsná škoda :)

Mám povolené komentáře a myslim si že umim příjmat kritiku...ale lidi co je to za kritiku napsat - "máš hnusný vlasy" ??? Jak mám příjmout tohle abych prošla? Příjde vám vůbec normální se takhle vyjadřovat? Mě totiž ne... Nechápu to a je mi z toho trochu nanic...

Zloba vztek a nenávistnost jsou věci které mě trápí... Nevadí mi že se někomu nelíběj moje šaty nebo nad moje vlasy....prosím to je každýho věc... Ale proč ta zlost? Proč útočení? Proč posměšky? To mi vadí! A nejenom tady na blogu samozřejmě... Jsou toho plný školy noviny parlament... Proč se k sobě takhle chováme? Jako zvířata...

Nelíbí se mi svět kde jsou na sebe lidi zlý a vmetávaj si do obličeje jedovatosti za účelem ublížit... Nechci to!!! 

Řikejte tomu fňukání nebo naivita nebo nedospělost... Pro mě je to životní filosofie - negace zbolba a agrese i ničemu dobrýmu nikdy nepovede a já se tomu nehodlám podřizovat! Píšu tenhle blog ale hlavně žiju svůj život tak abych se za sebe nemusela stydět... Chci rozdávat dobrou náladu (i když jí vždycky taky nemám samozřejmě) chci rozdávat radost a lásku! Nechci být zlá a nepříjemná nepřináší mi to žádné uspokojení... 

A komu to uspokojení přináší jsou chudáci a je mi jich líto...

Prostě jsem se k tomu musela vyjádřit... Omlouvám se všem svým slušným čtenářům... :)

Alice

Zdůraznění nazávěr - ne opravdu mi nevadí že se vám nelíbí moje šaty nebo moje figura - mě se líbí obojí a to mi nevezmete :) A tohle opravdu není o tom - je to o slušnosti a normálnosti...

23 komentářů:

  1. Mně včera přišlo: máš tlustý stehna :) (vysvětluj mu, že mám sukni proklatě vysoko a to, co považuje za stehna, je zadek). Třeba je to jeden a ten samý anonymní člověk. Nabančíme mu? Alespoň virtuálně...

    Bylo by směšné, kdyby byly všechny komentáře kladné. Co se mi ale podobně jako tobě nelíbí je forma toho komentáře ("máš tlustý stehna"). Neřekla bych ani žížala, kdyby napsal: neměla bys nosit proklatě krátké sukně, zbytečně ti to dělá tlustá stehna. Bára

    Ale jak říkám, pojďme mu nabančit.

    OdpovědětVymazat
  2. je to hnus, ale nenaděláš nic...a nejlepší obrana není v tomto případě útok, ale totální ignorace :)
    A jsem pro nabančení!mě taky někdo psal, že jsem rozmazlená :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ted jsem si to četla a nestačila jsem se divit. Ale nevěřím, že najendou se tu seběhlo tolik primitivních anonymů... Vůbec nic si z toho nedělej, mě třeba kolekce Lanvin zrovna moc nenadchla, ale šaty na tobě vypadají moc pěkně :) Ale to ty vlastně víš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článeček :) moc pěkně si to napsala a tvůj přístup se mi moc líbí, ať už k blogu, urážkám, nebo k celkovému životu. Určitě se nenech takovýmahle lidma zvyklat a nebuď z toho smutná. O to jim jde !! Já tomuhle typu lidí (zlý,arogantní, nenávistní) říkám požírači času a našich životů, tudíž je nejlepší si jich nevšímat a obloukem se jim vyhýbat. Na blogu to jde hůře, ale ignorace postačí. Jednou jsem se snažila na blogu ošklivý komentář okomentovat i já a hned z toho bylo, že špatně přijímám kritiku a že on/ona si přece může napsat co chce, takže od teď no-comment.

    OdpovědětVymazat
  5. Půjdeme jim nabančit v šatičkách :D

    OdpovědětVymazat
  6. mně před pár dnama přišlo něco z čeho vyplynulo že sem "rozmazlenej spratek" ...furt sem na to musela myslet..a pak sem to hodila za hlavu..
    ale i tak mě vytáčej lidi,kteří jsou sprostí a kritizujou,přitom se nedokážou ani podepsat a nebo psát aspoň slušně... každej má nějakej názor a ten by měl umět slušně obhájit..ale co už.. lidi jsou zlí...
    a souhlasim s agnes..můžem jim fakt virtualne nabančit:D akorát nevím jak,čoveče..

    OdpovědětVymazat
  7. lidi sou hnusni... ale nejlepe na to funguje kdo po tobe kamenem, ty po nem chlebem, tj ignorace, nebo usmev.. me se tohle stalo v zivote vickrat, jeste pred blogem, tak vim, jak je to hnusny pocit, kolik myslenek tomu clovek venuje, jak premysli, jestli naaahodou ten zlostny nenavistnik/zavistnik nema pravdu... budte vsechny dal sve, zavdecit se vsem nema smysl, a menit se by byla skoda :)

    OdpovědětVymazat
  8. souhlasím! Mně se líbí jak tvoje postava tak tvé vlasy :)Celkově se mi líbíš ty, jinak bych na tvůj blog nechodila. A nechápu lidi co si své mindráky vybijí na jiných.

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně skvělý článkek Naprosto souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně tak - člověk se má chovat tak, aby se na sebe mohl každý ráno kouknout do zrcadla. Konstruktivní kritika o.k., ale hnusný anonymní výpady? Holt se musíme smířit s tím, že se na internetu objevujou i lidi, kterým bych za normálních okolností (tedy v reálném světě) šlápla na hlavu

    OdpovědětVymazat
  11. draha, imho nema cenu zavdavat posmesnikum dalsi prilezitosti k narazkam, usmej se a jdi dal, reakce budi jen dalsi reakci, tohle preci nemas zapotrebi ,-)
    pojd se jim tise smat ,-))

    OdpovědětVymazat
  12. "..pomluvám nenaslouchej, neboť jsou to jen hlasy nevyrovnaného ega..." = parafráze staroegyptskýho textu :). Lidi s touhou ranit žijou pořád, prostě sme fakt furt jenom zvířata, který mají možnost jakés sebekontroly. A někdo to neustojí. A kouše a rafe a baví ho to.
    Prď na to.
    Když mi bylo asi 10, ráno v sedum třicet zazvonil telefon, a tam se ozval hlas ženy v důchodové věku. Já slušně: Prosíííím, tady XYZŽ! Žena: Ty kráááávo...!

    Chech. Tehdy jsem zůstala jak opařená, sluchátko už dávno hluchý, čumim doblba a přemejšlim, komu jsme svedla manžela, zaparkovala auto na jeho místě, snědla lentilky, ukradla syna, vypálila rybník, sedla na lep. Vzhledem k věku a povaze nikomu nic.

    Čili první kontakt s čistou agresí. Možná prst zapíchla do seznamu zrovna na našem jménu, možná to byl omyl, možná ale fakt lidi šířej svoji temnotu systémem náhodného výběru. Stačí být malá velká tenká tlustá, a máš to. (Hehe, stačí bejt.) Vem si, kolik si Sandra vyslechla na téma huuubenost, aby se pak v jinym komentu na jinym blogu mohla dočíst, že má celulitýdu. A to jsou komenty, které na mě nepůsobí ani moc jako zoufalý zlo, lidi uměj bejt cíleně eště hnusnější. Prostě na to prď. Je jen smutný kino, že tyhle zlý baby budou jednou mít děti, nebo už maj. Jak řiká kamarádka: Je směšný, že na auto potřebuješ řidičák, ale dátě může mít každej. Jinými slovy - ty se tomu zejtra budeš smát, ale další lidi s těmahle zlobama žijou pod jednou střechou. Ou ou.

    V.

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Alice jsi sluníčko, vždycky usměvavá, milá, chytrá a citlivá holka. Navíc máš taky to, co lidi, kteří ti píšou podobný sračky nemají - energii něco tvořit.
    Jsou to jen kreatury, který je potřeba politovat, protože nemají žádnou sebereflexi a nevidí, jak strašně nízký jejich počínaní je a že je založený jen na vlastním neštěstí, který nemaj jak jinak vyventilovat.
    A nezapomeň, že ani úspěch se neodpouští, a spolupráce s H&M úspěch je :)
    Hlavu vzhůru, jsi milionkrát lepší člověk, než každej anonym i podepsanej primitiv, kterej ti sem za posledních pár dní napsal něco 'pěknýho'.

    OdpovědětVymazat
  15. Proč slavíme vánoce jen s našima blízkýma?
    Jen s těma co známe?
    Akce s názvem "vyrobme si vánoce" je na základě toho, že každý z nás vyrobí jeden dáreček a pošle ho někomu dalšímu...
    více informací na http://dotydot.blogspot.com/2010/12/vanocni-akce-vyrobme-si-vanoce.html#comments
    zúčastni se, určitě nebudeš litovat:)

    OdpovědětVymazat
  16. Nějak jsme se sešli s článek na podobné téma :-) K tomu jen člověk může říct nenech se odradit. S větší popularitou přichází větší závist.

    OdpovědětVymazat
  17. děkuju moc ženy drahé! vážím si vaší podpory! ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Alice, neřeš...:) Jsi milá, hodná, chytrá...

    Mně napsal nějaký hrdina, že jsem dementní rozmazlená píča, která utrácí prachy svých rodičů...:D A tak se zasměju, žejo.


    Takže já bych to brala s humorem...a o lidech, kteří maji takovéto potřeby, si myslím svoje. Mindrák je mindrák...;)

    OdpovědětVymazat
  19. Baru díks :) nějak jsem měla potřebu se z toho vypsat... no a to co se objevilo u tebe sem jako fakt nepobrala to musí bejt člověk bez mozku tohle...

    OdpovědětVymazat
  20. Ale to nevadí...:D Třeba jsem píča, co já vím..:D Borec či borka mě zajisté odobně zná...


    Měj se krásně a neřeš takové lidi;)

    A zapomněla jsem napsat, že jsi také krásná, zajímavá a přenádhreně pihovatá ( jsem to ale píča:D)

    OdpovědětVymazat
  21. :D jestli píča tak ale krásná inteligentní a vtipná! :)

    OdpovědětVymazat
  22. co si budem nalhávat, bez "ní" bychom tady nebyli..:D ovšem to už je trochu jiné téma..:DDD

    OdpovědětVymazat
  23. bohajeho to je sakra jiný téma! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.