sobota 11. prosince 2010

Párty :)

Ano přátelé už zase párty :) Včera se konal již třetí roční předvánoční Randa párty (Randa = můj gympl) a já jsem se poprvé zúčastnila... A rozhodně toho nelituju :) Bylo to fákt dobrý a příští rok jdu znova! Teda mrzelo mě že nepřišlo víc učitelů páč ty jsem fakt chtěla vidět ale zase jsem si fakt užila svoje bývalé spolužáky :) Mám ty lidi fakt ráda... Hlavně - vim že byli u toho když probíhalo moje nejdivočejší období takže teď už si můžu dovolit cokoliv a nebudou mě nijak soudit :)

Líbila se mi organizace celý akce - probíhaly různý soutěže bylo i lahodný občerstvení měli zařízený že hospoda bude nekuřáck pro ten večer... No můj obdiv :) Nevtipnější bylo když jsem si šla odskočit a když jsem se za chvilku vrátila byla drtivá většina chlapců bez trika! Součást nějaký soutěže no... Každopádně vypadat to takhle v hospodách furt tak tam chodim ještě častějc :D

Celý večer jsem zakončila asi hodinovou procházkou po Jablonci (4 - 5 ráno)... Padal sníh všude byl klid (to jsme narušovali...) všechno bílý a krásně třpytivý no nádhera... Uvědomila jsem si jak moc mám ráda svoje město a tyhle lidi... I když jsme teď všude možně po republice a každej jsme na tom jinak je strašně super se jednou za čas takhle sejít a zavzpomínat si :) A že je na co!

A co vy? Jak vzpomínáte na střední? Scházíte se? A milujete svoje rodný město?

Hezkou neděli!

Alice

Šatičky h&m showroom :)

Červený?

Nebo radši fialový? :D

S milovanou Klárkou :)

Naši chlapici finišují a vyhrávaj soutěž v pití piva :D Tak jsme získali ty skvělý klobouky...




9 komentářů:

  1. :) já svůj gympl milovala , ikdyž né kvůli šílenýmu učení :D a ty lidi mám ráda dodnes a dodnes se scházíme a doufám,že budeme až do důchodu :) musela to být super akce :)

    OdpovědětVymazat
  2. my se scházíme už málo, každý se někam rozutekl, ale je fakt že se mnou prožili také divočinu takže když je vidím tak vzpomínám na spoustu krásných věci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Stran našich srazů - z počátku to bylo velice akční, srazy byly často, všichni dlouho dopředu natěšení. Postupně to upadlo, vídáme se málo, nikomu už se to nechce organizovat. (Škola u nás takové akce nezaštiťuje.)
    Proto užívej, dokud to všechny drží.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle šaty na tobě prostě miluju :)

    OdpovědětVymazat
  5. vždycky jsem na svoje město frflala, měla jsem namířeno do Prahy, nakonec jsem tu zůstala, protože tu mám přítele, a mám svoje město ráda, teď, když padá sníh, tak ještě víc:)

    OdpovědětVymazat
  6. tak jak na to koukám... stejnej gympl, stejný město, stejná hospoda kam chodíme se třídou na srazy... nejsi ty náhodou já.)), dělám si srandu, ale doufám, že jsi si to užila a přesně vim o čem mluvíš, taky te´d lítam všede možně, ale hrozně ráda se vždycky do jablonce vracim...
    Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Bezega - taky doufám že až do důchodu :)
    czech foreigner - a o tom to je :)
    Zu - no u nás se taky drží hlavně to pevný jádro ale ty mám nejradši :)
    Lidni dík...já taky :)
    Terez no jo člověk míní...
    Katko a neznáme se? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Šatičky, boty.., vše.
    Spolužáky jsem už dlouho neviděla, tak si říkám, že bychom taky měli dát nějaký sraz, vždycky je to super zábava (čím to je že si se spolužáky člověk rozumí líp až po škole?)

    OdpovědětVymazat
  9. tak prakticky se asi neznáme.), ale mám pocit, že už jsem tě někde viděla... to víš jablonec je malinkej.))
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.