pátek 3. prosince 2010

Otázky a odpovědi II.

Ano ano a je tady pokračování! :)

Day 16 - The person you miss the most

Míša

Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why

Vanessa Paradis (kvůli Johnnymu samozřejmě :) )

Day 18 - Plans/dreams/goals you have

Konkrétní plány moc nemám... Zato snů spoustu - dobře dostudovat, hrozně moc cestovat, být slavná, mít svělou rodinu, být milována... A tak dál... 

Day 19 - Nicknames you have; why do you have them

Tak asi Alice no :) Aby jste si nemysleli že jsem to vymyslela na vás tak né používám to dýl a normálně se tak představuju... Prostě nemám ráda svoje jméno a nerada ho používám takže Alice :) A pak taky ještě Houba což se mě drží už od základky :) 

Day 20 - Someone you see yourself marrying/being with in the future

No to bych sama ráda věděla... Ale třeba bude všechno krásný a jednoho dne to bude můj Drahý komu řeknu ano :)

Day 21 - A picture of something that makes you happy

(opravdu stará fotky ale mám jí moc ráda :) Drahý + já + tanec!)


Day 22 - What makes you different from everyone else

Všechno :)

Day 23 - Something you crave for a lot

Mandarinky! (moje zimní ovoce jím je po tunách!)

Day 24 - Your fear(s)

Osminohý příšery...a víc to nebudu rozebírat páč už z tý myšlenky je mi nevolno...

Day 25 - What I would find in your bag

Kapesníčky, mobil, klíče, peněženku, zrcátko z Číny, lipstick, lesk, papírky, pár prtýnků a náušnic, jehlu a nit, flešku, cukr, lžičku a velkou spoustu bordelu...

Day 26 - Your favorite memory

Těžko vybrat jednu... Ale třeba - přílet a Ruzyň  čekající Drahý který mě vzal do náruče a líbal a bylo to děsně dojemný :)

Day 27 - Your favorite internet friend

No vy všichni přece! :)

Day 28 - A YouTube video

Day 29 - In this past month, what have you learned

No nic moc ve škole páč tam moc nechodim... Ale - zlepšuju se v šipkách a taky to řízení žejo :) 

Day 30 - Whatever tickles your fancy

Tak asi tak :) Doplňující otázky se budu snažit zodpovídat hned...

Mějte se krásně!

Alice

+ ještě k předchozímu článku... Nečekám že se budu líbit všem ani po tom netoužim :) A opravdu nejsem idiot a nosím jenom věci co se mi líbí a hlavně líbí se mi na mě... Takže ano šatičky se mi na mě líbí jsem v nich šťastná a spokojená :) Můžete s tím nesouhlasit můžete proti tomu protestovat ale to je tak všechno co s tim můžete dělat  a já je budu nosit dál :) 

Jo a díky za včerejší extrémní návštěvnost...ačkoliv jí radši budu mít menší a od lidí co mě mají rádi než vysokou a nenávistnou... :)





2 komentáře:

  1. pekne odpovede a tiez neznasam svoje meno! nikdy ho neprezradim:)
    pekny vikend
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Hey There. I found your blog using msn. This
    is an extremely well written article. I will be sure to bookmark it
    and return to read more of your useful information.
    Thanks for the post. I'll certainly comeback.
    Also visit my web-site - know memes

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.