pondělí 27. prosince 2010

Jelínci...

Hrozně jsem i od Ježíška přála něco jelínkatého nebo sobíkatého... Ježíšek se s tím natrápil a stěžoval si že snad nic jelínkatého neexistuje a já už se pomalu smiřovala s představou že pod stromkem nic takového nenajdu... O to větší bylo moje překvapení když jsem otevřela velký měkký balíček a vykouknul na mě jelen :) Je to teda vestička což je pro mě novej druh ošacení ale snad si s tim nějak poradim :) Krásně hřeje a to je důležitý... Ježíšek jí nakonec ulovil v Orsay jestli by to někoho zajímalo...

Jinak - dnešek jsem chtěla strávit na lyžích... Ovšem moje imunita je veškerá žádná nebo co takže chytnu všechno co letí kolem a kašlající sestra je pro mě jako časovaná bomba... A tak ležim v pelechu nemůžu moc mluvit a jsem děsně vytočená protože venku je ták krásně! Grrrr! Jediný co mě zachraňuje je to že Ježíšek naděloval skvělý knihy - trilogii Milénium od Stiega Larssona jsem si už dlouho chtěla přečíst a záměrně jsem se vyhýbala filmům... A doporučuju čte se to krásně :) 

A co vy dostali jste co jste si přáli? A dostali jste knihy? A jaké?

Mějte se a nemaroďte je to otrava...

Alice

Uvázat...

Pózička...

Jelínek :)

18 komentářů:

  1. Ha ! Shodou náhod jsem dostala taky celou trilogii :) A pak knihu o Coco Chanel a Snídani u Tiffanyho :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi slavná!!
    Padla o tobě zmínka na modnipeklo.cz!!

    katherinecz napsal...

    http://2.bp.blogspot.com/_vDPMKSVhpFo/TNMOXY8817I/AAAAAAAAA-M/Idf7jC85hdY/s640/DSC04849.jpg

    http://3.bp.blogspot.com/_3RgrMKClEQ4/TPbLeU8xnPI/AAAAAAAABlE/h23D2YPx9So/s400/DSC_0483.jpg

    Obě slečny/paní nepatří, řekla bych, do kategorie nadváha, v těchto v šatech bych je tipovala na 9 měsíc těhotenství.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná vestička! Já dostala knihu Fashion Now 2 a pak mého milovaného Dostojevského :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vestička je skvostná!:) Já dostala knihu od Haruki Murakamiho, mého oblíbence, a životopis Coco Chanel. Vánoce bez knih pod stromečkem nejsou Vánoce, říkám pořád:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ta vestička je famózní! To jsi musela být hodná :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lindi myslim že to je letos vánoční hit :) a snídani si taky chci přečíst!
    anonym - dyť to je starý a všichni o tom vědí...zívačka :)
    carmabelle - i já!
    czech foreigner - ta fashoin now je super! a dík!
    Terka - tak to souhlasim knihy dostávám hrozně ráda :) a díks!
    Blanche děkuju! byla jsem moc hodná :)

    OdpovědětVymazat
  7. super vestička a ty jsi ji pěkně zmastřila, ikdyž je to nový druh ošacení! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ať žijou jelínci! Dostala jsem jako tradičně kupu knížek, třeba životopis Boba Dylana. Milénium bych si hrozně chtěla přečíst, i když mě bestsellery obvykle dost děsí...

    OdpovědětVymazat
  9. Lili - vůz tahanej jelínkem by se mi líbil :)
    Terez děkuju moc!
    Terko jo jo ať žijou! :) určitě si to přečti bestseler nebstseler je to prostě dost dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já tyhle vesty moc nemusím, ale tahle! A vůbec celý model, sluší, sluší!
    Milénium vřele doporučuji, já už všechny díly přečetla dávno (maminka dělala redaktorku, tak jsem to měla z první ruky). Třetí dokonce v angličtině, protože jsem se nemohla dočkat překladu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. už tři dny zjišťuji, jak dělá jelena došla jsem jen k neurčitému ghrrrrrvůůů! jako milovnice jelena bys mi mohla pomoct :D a vestička je krásná

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky. Moc krásný svetr! :) Já jsem taky chtěla něco s jelínkem a před 2 dny jsem sehnala taky svetr s jelínkem.Mám ho teď na postu. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Any děkuju moc :) já jsem si to taky chlěla přečíst už dobu ale v knihovně na to je pořadník! tak musel zakročit Ježíšek :)
    Beátko já bych to viděla na grrrhhůůůůůggg :D a děkuju :)
    Dasdusha - děkuju moc :) ten co máš ty se mi strašně líbí chci ho taky!

    OdpovědětVymazat
  14. krásný svetřík, jelínek a za ním ten panáček na bobech nebo co to je :) dokonalé!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.