neděle 26. prosince 2010

Happy Birthday!

Je to přesně rok co vzniknul tenhle blogísek :) Ani mi to nepříjde hrozně mi to utíká! Tohle je 170 příspěvek :) 

Chtěla bych vám všem co sem chodíte moc poděkovat... Děkuju za každou návštěvu za každý komentář i za každýho sledovatele... Moc to pro mě znamená! Původně jsem si myslela že si to budu psát spíš jenom tak pro sebe ale postupem času je pro mě vaše odezva důležitější a důležitější :) 

Díky tomuhle blogísku jsem poznala několik opravdu výjimečných lidí....za to jsem vážně vděčná... (O to víc že mě původně ani nenapadlo že je to možné...) Dostalo se mi velmi zajímavých možností a to mě taky velmi těší... Doufám že to tak bude i dál :)

Děkuju moc vám všem!

Ták hluboký nádech a hurá do druhého roku existence :)

Mějte se krásně!

Alice

Trocha zasněžených fotek :)

Zima....

Svetřík od Ježíška - f&f, kalhoty h&m showroom...

Ještě jednou děkuju a stay tuned :)

14 komentářů:

  1. jee tak gratuluju :) můj blog slaví v úterý :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. Přeju ti dalších 170 příspěvků a spoustu čtenářů!

    A dodatečně šťastné a veselé ;-)
    Tom

    OdpovědětVymazat
  3. Tak všechno nej do dalšího roku!

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ať se daří stejně dobře jako doposud! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju :) Těším se na další, doufám že léta s tvým blogem :) a ty kalhoty ti sluší více než mně :D A svetr supr čupr!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jéj, tak to gratulujem, Alicka! Budem sa tešiť na ďalšie príspevky! BTW, tá čipková aplikácia na ramenách je de luxe! Veľmi páči!

    OdpovědětVymazat
  7. gratulujem a to tričko je skvelé! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Milý blogísku, všechno nejlepší k narozeninám a do dalších let hodně čtenářů :-) Máme tě rádi!

    OdpovědětVymazat
  9. zelam uspesne dalsie roky!
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Lucy děkuju :) pogratuluju v úterý!
    czech foreigner děkuju!
    Tome děkuju za přání :)
    Nika díky díky :)
    Beátko budu se moc snažit!
    Lindi díky moc :)
    Eva Schön děkuju moc :) a ramenové apilikace zbožňuju Ježíšek se trefil :)
    carmabelle díky a díky :)
    Blanche děkuju moc a já vás taky!
    jj - děkuju!

    OdpovědětVymazat
  11. gratuluji a moc hezký svetr :-)))
    já na svém blogu poslední dobou nějak pokulhávám :(

    OdpovědětVymazat
  12. super zasněžený fotky! a congrats :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mish-a - děkuju :) tak si dej předsevzetí a vrhni se do toho! :)
    Katie děkuju :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.