středa 1. prosince 2010

Dancing all night long!

Víte mě je prostě líto mít něco ták nádhernýho zavřenýho ve skříni :) To je věta kterou odpovídám když se někdo ptá na moje milovaný šatičky a diví se že v nich chodím tančit do klubu a né jenom jednou za rok na ples... Ale já jsem prostě hodná a chci se o tu krásu dělit :) A ty šaty jsou prostě ták úžasný! Miluju jak na mě všichni koukaj a usmívaj se a chtěj si na ně šáhnou... A tančí se v nich skvěle! Především na Pomádu :)

Takže tak :) Nejradši bych v nich i spala...

Jinak - MILUJU sníh! Jsem nadšená z tý spousty co se na nás valí :) Tady v Ústí napadlo docela dost tak jsem hrozně zvědavá co se asi děje u nás na horách... A o víkendu chci jít lyžovat!!! Juchů!

A co vy a šatičky v zimě? Mě to stejně příjde nejpraktičtější páč když někam jdu tak mám kalhoty celý mokrý skoro po kolena a mrznu ale v sukni nebo šatech tohle nehrozí... (To je má zimní filosofie :) ) A vůbec máte radost z tý bílý krásy? :)

Mějte se a stavějte sněhuláky :)

Alice

Akorát teda škoda že pro pohyb venku jsem si musela vzít jiný boty...

Ráda nořím ruce do tylu!

Plameňák!

39 komentářů:

  1. ej ta fotka s jednou nohou :D jakobys byla po amputaci aaaa

    OdpovědětVymazat
  2. hihi plamenak .))) chtela bych te potkat v klubu takhle v tech satech, osahala bych si te taky .))) krasne, a ta filozofie zimniho pohybu je docela zajimava, asi to zvazim .))

    OdpovědětVymazat
  3. no jo, já bych je asi taky nesundala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nechci být protivná, ale tyhle šaty ti nesluší. Ty mohou snad slušet jen velmi vysoké a velmi štíhlé ženě. Plameňák neplameňák.. spíš oranžovej soudek s nožičkama.

    OdpovědětVymazat
  5. Já si naopak myslím, že ti sluší. Přijde mi, že ti dělají hezkou postavu. A taky, že jde vidět na každé fotce, že je ráda nosíš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí, myslim, že ti sluší a ta jednonohá fotka má mojí absolutní podporu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou přinejmenším podivné, zvláštní střih, nelichotí postavě. Podruhé bych je na sebe nevzala. A ty černé punčocháče, - pěst na oko. Ty jsi se neviděla v kabince v zrcadle jak vypadáš?

    OdpovědětVymazat
  8. kočka! ale z tej jednonohej mám strach ! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, vis ze v tom vypadas tak na 90 kilo? :)

    OdpovědětVymazat
  10. A nejsi nějak divně rostlá, ta černá noha ze sukně ti leze bokem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty saty zatim slusely akorat Ivane Chylkove. Kazdemu jinemu pridaly tak 50kg. Tehle slecne taky.
    A udelejte si neco s vlasama, tohle vam vubec nelichoti. Alespon na techto fotkach.

    OdpovědětVymazat
  12. děkuju za pochvaly slečny :)
    a návštvníkům z Módního pekla - mě se ty šaty líběj a sama sobě se v nich líbim a mám i spoustu dalších pozitivních reakcí...a neočekávám že se budu líbit všem páč to ani možný neni :) a ano v zdcadle jsem se viděla a měla jsem z toho obrovskou radost :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš v tom snad větší ránu než ten růžovej kůň:)))

    OdpovědětVymazat
  14. no vidiš neshodnem se ani na tom koni :D

    OdpovědětVymazat
  15. To nic zlato, to je jen módní elita z nejmenovaného blogu co se ti sem přišla podívat, i mě to včera zvedlo návštěvnost, v tomto případě bohužel :D

    OdpovědětVymazat
  16. jojo ještě že používám google analytics a vypátrala jsem je jinak bych nechápala :) ale nijk zvlášť mě to netrápí - já si tu lásku ukrást nenechám :)

    OdpovědětVymazat
  17. Sorry alice ale tot ne. šaty ti nesluší, dělají tě širší. a to mám tvůj blog jinak moc ráda
    A.

    OdpovědětVymazat
  18. vymenit saty a vlasy a bude to super

    OdpovědětVymazat
  19. A. ok...
    další anonym - jaký by se ti líbily vlasy? a brava kůže to v pohodě? a co zuby líběj? :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mě se líbíš úplně celááááá!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Terez děkuju...fakt...s takovouhle hordou negativních komentářů jem se ještě nesetkala a neni to moc příjemný no...

    OdpovědětVymazat
  22. fiha.. takovy klidecek tady byl... no jo, tak ted jsi uz taky slavna :)) hlavu vzhuru, drz se, princezno ruzovlasko :)

    OdpovědětVymazat
  23. hmm, no to ze nekdo rekne ze saty neslusi, je proste fakt. Tyhle saty proste nejsou delany na normalni postavy, ale pouze na etericke vychrtle postavy.NE na hezke ceske holky. Tak si to tak neber, a priste na sebe oblec nejaky soudnejsi obleco.

    OdpovědětVymazat
  24. Když sama sebou tapetuješ internety, měla bys umět rozdýchat i negativní kritiku. Šaty jsou ohavné, nesluší ti, máš hnusné vlasy a jsi fňukna.

    OdpovědětVymazat
  25. Simsalabim - teda to sem uplně nepotřebovala takovouhle "slávu" :) a děkuju!
    Liliana - prostě fakt? krása styl vkus a tak to ti příjde jako věci který se daj takhle prostě vyjádřit? nepříjde ti to subjektivní? opravdu? mě totiž totálně! nic dalšího nemá cenu dodávat...

    OdpovědětVymazat
  26. a poslední anonym ke mistr světa amoleta :D :D

    OdpovědětVymazat
  27. Anonymní poslední - to co jsi tady vyblila ty, není ani negativní kritika. Kdybys aspoň věděla, co píšeš, neplácala bys tady jen prázdný slova, a uměla bys tu kritiku napsat slušně. Takže jsi jen vyzvracela snůšku keců, která není negativní kritikou, ale tak možná sprostým napadáním. Ubohost.

    OdpovědětVymazat
  28. Alice ty tapetuješ internety? :D Joó ty internéty, to je něco :))
    Tak nevím, jestli je tohle onanie několika osob stále dokola, nebo se ti tu sešlo celé stádo primitivů. Každopádně pěkné, vážení, za takové chování komu čest tomu čest .)

    OdpovědětVymazat
  29. jj, z brava kůže je ok.

    OdpovědětVymazat
  30. Nic proti tobě nemám, ale musím souhlasti s ostatníma.. V takových šatech jsem viděla spoustu i hubených holek a musím říct, že žádně z nich neslušely a nesluší ani tobě.. Je to naprosto nedořešeným střihem a stylizací vrchní části, tvůrce se naivně domníval, že to za něj vyřeší stužka v pase ale omyl.. Je sice hezký, že je to Lanvin, ale pokud je něco hnusně ušité, tak to ani značka nezachrání.. Bohužel HM sázelo na to, že kupující nebude hledět na kvalitu, ale na značku a to se mu minimálně u módních blogerín povedlo.. Dám ti tip, zkus si šaty přepásat širším černým páskem a uvidíš, že budou vypadat mnohem líp :)E.

    OdpovědětVymazat
  31. Tak kdyz si zalozite blog a povolite komentare, tak se nesmite divit, ze vam sem lidi chodi a komentuji. Co clovek, to nazor a nekteri lide proste maji jiny nazor nez vy.
    A ocekavat, ze vam kamaradi a znami uprimne do oci reknou, ze vam ty saty neslusi a nelibite se jim v nich, je naivni. Malo lidi se takhle chova, lidi si vetsinou nechteji nikoho znepratelit, kdyz vidi, jak je dotycny nadseny, tak mu to radeji odkyvaji a mysli si sve, v horsim pripade vas zdrbnou za vasimi zady.
    Nemam nic proti vam ani proti tylovym satum. Vy jste krasna zena a tylove saty miluju nehynouci laskou. Jenze tyhle jsou ty nejhnusnejsi, co jsem kdy videla. Zatim jsem nevidela nikoho, komu by slusely. A ze je pod nima podepsana znacka Lanvin, z toho se fakt na zadek neposadim. Nejohavnejsi je ta telova silonkova cast. Na internetu se daji i s malou davkou snahy najit tisickrat krasnejsi tylove saty za nizsi cenu nez tahle predrazena hruza. Bylo by mi lito utratit sve tezce vydelane penize za tak nekvalitni praci. To bych si je radeji nechala usit od svadleny na miru.

    OdpovědětVymazat
  32. tak to jsem ráda že barva kůže ok :)
    E. na značku až tak nehledím šaty se mi prostě moc líbí... ale s černým páskem jsem to zkoušet rozhodně chtěla tak až to tady třeba uvidíš nemysli si že to je kvůli tobě...
    a další anonym - nedivím se tomu že má někdo jiný názor... divím se zlosti a tomu jak může být někdo tak hnusnej... pozastavuju se nad tim že spousta lidí asi nemá slušný vychování a chová se jako zvěř... a to je to co mi opravdu vadí... a věřit přátelům je naivní? a co věřit v dobro taky naivní? tak to pozor já jsem beznadějnej pravdoláskař tomuhle já se nikdy nepodřídím :) ale děkuju za váš názor a za to že jste se vyjádřila bez zbytečných útoků toho i fakt cenim :) mě se zrovna tyhle opravdu líbí Lanvin-nelanvin...vám ne a to je vaše věc nikdo vám je nenutí - ani ty šaty ani koukání na na tady...

    OdpovědětVymazat
  33. a ještě důležitá poznámka pro všechny co sem přišli zvracet svoje pokleslosti - vpravo nahoře je červenej křížek tak ho zmáčkněte a už se sem nevracejte!!!

    OdpovědětVymazat
  34. Anonym nejsem, občas se sem koukat chodim, tylem jsem absolutně posedlá, ale tohle teda taky pochválit nemůžu... Ještě jsem neviděla žádnou normální holku, která by v těhle nevypadala jako v osmym měsíci těhotenství.

    OdpovědětVymazat
  35. A mě se ty šatičky líbí :) i na Alici :) , jen se mi nelíbí vršek , takže bych z nich doma nůžkami udělala asi korzetovky :D ale to je jen můj názor. Já bych se v nich zase musela pořád točit, jako správná princezna v tylu :D.

    OdpovědětVymazat
  36. Šaty jsou krásné a ty taky! :) Jen se mi nelíbí ta stuha, ten tmavý pásek by byl lepší. :)

    A taky miluju sníh a nemůžu se ho nabažit! :)

    OdpovědětVymazat
  37. Bezega - děkuju :) já už si na ten ršek nějak zvykla nevadí mi... a točej se nádherně!
    Sunny - verze s pásekem bude brzo vyzkoušena :) a děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.