čtvrtek 23. prosince 2010

Chystání....

Zítra to vypukne :) 

Dneska se všechno chystá... Máme obalený řízky, připravený saláty, uvařenou polívku, nakoupený mňamky teď jdeme zdobit stromeček a do toho pořád uklízíme rovnáme zametáme... Trocha stresu a vyšilování je samozřejmě taky součástí... Ale dneska si půjdeme lehnout celý natěšený :) 

Přeju vám všem krásný Vánoce! Užijte si to :) 

Alice

Točí se točí...teda když jsou zapálený ty svíčky :)

Cukroví čeká na vyrovnání na stojánek... Nejradši mám ořechy, co vy?

Hromady ovoce...miluju mandarinky!

Stavíme betlém...

Jediná věc který jsem neodolala ve slevách - dárek sama sobě :)

13 komentářů:

  1. Taky jsem si nadělila dárek sama sobě a i jsem si ho zabalila pod stromeček:D V Háemku ve slevách jsem si koupila takovou úžasnou volánkovou "vestičku" - láska na první pohled:)

    OdpovědětVymazat
  2. tak to my všecko nachystame az zejtra.. budem mít nabitej program..
    přeju ti aby sis vánoce náležitě užila..a dostala ohroomnou spoustu dárku,milá růžovlásko:))

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se k vám, prosím, chtěla na jedny vánoce nastěhovat :D jsem skladná! A ty boty - těším se až je předvedeš na sobě! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Prave robim salat :). ale ostatne az zajtra!
    pekne vianoce!
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  5. botičky z F&F? :)
    moc pěkný. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Alice, botičky jsou nadherne a mi to neda nez se zeptat, kde jsi je sehnala:)

    OdpovědětVymazat
  7. Peťulka - tu znám ta je skvělá!
    coookies - děkuju moc drdůlkářko a tobě též :)
    Lindi jasně beru tě hned přijeď :) a na botách zatim trénuju nejistou chůzi...
    jj - dobrou chuť :)
    Foly děkuju! :)
    anonym ano přesně tak!
    Dania - už se těšim jak se tim přejim! :)
    Suzie - jsou f&f z paladia ze slev :) a dík :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda, vy máte cukroví. Taky už jsem doma - přeju příjemné svátky s rodinou :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Botičky jsou krásné.
    Veselé Vánoce Alice :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dakujem za follow a keby som nebola tak prezrata tak by som si dala z kolacikov, vyzeraju super :P

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Oli no jo máme osum druhů a je toho spousta :)
    Any děkuju :)
    Suzinqa nemáš zač :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.