sobota 25. prosince 2010

Byla jsem asi moc hodná...

...protože Ježíšek byl moc hodný :) Dostala jsem krásný dárky, moje dárky udělaly radost mým drahým, všichni jsme se přejedli a potom jsme spokojeně usnuli... Tak zase za rok :)

Přikládám lehkou fotodokumentaci :)

A víte co je zítra? Zítra má můj blogísek první narozeniny! :) 

A co u vás? Naštívil vás Ježíšek? :)

Krásný sváteční den přeju!

Alice

Máme strom až do stropu :)

Prostřeno....

:)

Nové šatičky za které děkuji h&m showroomu :)

S Madlenkou :)

Juchů jsou tam dárky!!! :D

Největší radost! :)

Mňam!!!!

12 komentářů:

  1. :-)
    Máte super mega strom. Nebo je na stoličce?

    OdpovědětVymazat
  2. Oli neni je fakt takhle mega :) museli jsme dokonce špičku uříznout :)

    OdpovědětVymazat
  3. máš nádherné šatičky! a přeji krásné svátky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ali,moc Ti ty saticky slusi, a cela jsi moc hezka!
    tak se koukej i nadale drzet zdrave stravy ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. paradni kejta .)) pisu si jako tip na pristi rok, docela dobre vim, komu by uedlala stejne obri radost :)) krasny obr strom! uzasne saticky! a ta sourozenecka fotka natesena je taky skvela :)) uzivej si zbytek svatku!!

    OdpovědětVymazat
  6. ta šunka vypadá úžasně! a tobě to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
  7. Ty brďo, tys dostala megamózní kýtu :D Asi závidím! A ty šaty ti sluší. A výrazy radosti jsou ty nejhezčí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadas prerozkosne! Zda se mi to nebo mas nejake platinovoruzove vlasky? Pokud ano tak bomba!

    OdpovědětVymazat
  9. Chtěla bych se narodit s tvou barvou vlasů:)

    OdpovědětVymazat
  10. krasne saticky , pekne sviatky este :)
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé, tobě to slušelo. A zhubla jsi, viď? Závidím... Já mám pcot, že jen za poslední dva dny jsem nabrala 5 kilo. :/

    Z.

    OdpovědětVymazat
  12. Beátko děkuju :)
    TeSa - děkuju! ty Vánoce mi to teda trochu kazej :D
    Simsalabim děkuju! kejta je fakt super dárek :)
    czech foreigner - a stejně tak úžasně i chutná :)
    Lindi záviď :D
    Nadio děkuju moc! s barvou je to složitější je to červená na odbarvenejch vlasech takže to moc nedrží a vymejvá se to a výsledkem je tohle...
    Danio to já bych taky chtěla! :D
    jj - děkuju!
    Z. děkuju! jo v poslední době jsem zhubla ale i u mě jsou Vánoce ve znamení cpaní se :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.