neděle 19. prosince 2010

Achjo slevy...

Dalo by se čekat že budu mít radost z toho že se můj nejoblíbenější obchod (ano to je h&m) zaplnil červenýma cedulema SLEVA a na oblečení se objevili vysačky hlásající mnohem nižší čísla než normálně... No nemám radost... Je mi z toho hrozně a štve mě to! Nemám totiž ani korunu... A tak ty vytoužený sukně zlevněný na 200 tak zůstanu pro někoho jinýho...a ty šaty a trika taky... A víte co mě vzalo nejvíc? Svetr Star Wars... Je sice pánskej ale byl tam poslední esko a koukám na něj už tak dlouho...a teď je zlevněnej a já si ho stejně nemůžu koupit!!! Sakra...

Tak jsem si ho aspoň zkusila a pak jsem ho tam nechala chudáčka... Ale aspoň jsem ho vyfotila - poprvé tak kabinková fotka na mém blogísku :) 

Já vim že vás moje trapná finanční situace asi nezajímá ale musim si postěžovat... Achjo! Asi budu muset vykrást nějakou banku...no to bych sem ale neměla psát :D A to ještě nemám dárek pro tatího! Asi mu něco nakreslim tyjo...

Ale byli jsme včera lyžovat a bylo to supr a svítilo sluníčko a byla mi děsná zima a měla jsem pravej hospodskej guláš :) (To je něco pozitivního na závěr!)

Tak co existuje ještě někdo koho slevy štvou

Mějte se!

Alice

Star Wars!

Darth Vader!

Úžasnej prostě...

10 komentářů:

  1. taky mám svetr s Darth Vaderem z hm, ale šedej. :D musím říct, že tenhle kuoksek z mého šatníku kluky vždycky zaujme nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  2. nápodobně :( penízky se vykutálely neznámo kam :D

    OdpovědětVymazat
  3. mně také štvou! ale neodolala jsem a něco si přeci jen koupila...a teď budu dlouho o hladu :(

    OdpovědětVymazat
  4. konečně blogísek, který zajímaj i jiný filmy než ďábel nosí pradu! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě naštval výber velikostí. Boyfriend džíny jaké jsem chtěla za 400, ale vešla bych se do nich možná i dvakrát. Aspoň jsem tak nic neutratila, taky na tom nejsem růžově...

    OdpovědětVymazat
  6. no slevy asi stvou nejvic mou skrin... asi praskne :( svetr je paradni, sakra, honem vymysli nejakou vydelecnou cinnost!

    OdpovědětVymazat
  7. Slevy mě letos zastihly zcela nepřipravenou - tedy - finančně. Nepřeju nikomu to dilema, stát v kabince s osmi věcmi, co k smrti chci, ale s penězma jen na jednu a půl :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle svetr můj milovaný má a je super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mikado - no ale já ho nemám! fňuk!
    Bezega - mě teda do dárků tak aspoň že vim :)
    czech foreigner - jojo nový oblečky zasytí víc než chleba :D
    Adéla - no to je u mě tak už dlouho :)
    Any nojono co zbude zbude...
    Simsalabim - napadlo mě vykrást banku :D
    Zu - vidiš já neměla ani na jednu věc!
    Nika - tak to závidim už nejen tobě ale i tvému muži! :D

    OdpovědětVymazat
  10. samo sebou, že m to někdy štve - obzvlášť před vánocema, žejo. to pak to nadšení z výhodný ceny rychle opadne, když mám kupovat dárky skoro pro celý příbuzenstvo!:X

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.