pátek 26. listopadu 2010

(S)tylové ňuňání....

Ach ach ach! Včerejšek byl tak fájn den :) V showroomu h&m na mě čekal předčasný Ježíšek a to nejkrásnější šatičky! Moc moc děkuju Kátě a Kátě a tak vůbec :) V showroomu mě vyzvedla Evička a jely jsme se probírat záplavou sak do dvackovýho sekáče - Evi se kontrolovala a vybrala si jenom čtyři a já jenom jedno... A protože jsme dočista geniální sáčka se nám nejlíp hodily k šatičkám!

A potom k Evi najíst večeře co-špajz-dá a vyšňořit se do stylu tylu a hurá do city! Už první pán co nás viděl před domem málem zakopnul a tak to pokračovalo dál a dál :) Vyloženě jsem si to užívala a pořád jsem se musela usmívat :) Nafotili jsme nějaké ty hrozně fashion fotenky u svítících výloh a pak jsme zjistili že naplnovaná Lucerna je smrtelníkům nedostupná - dokonce i těm v Lanvinu! Takže jsme vyzvedly muže - Míšáka v rozkošný čepici a Máru s chlupatou kapucí :D a po příliš drahym lokálu pro socku mého typu jsme se rozhodli pro přesun k Evince :) 

A pilo se a kouřilo a poslouchali jsme Damiens a jedli rohlíky a bylo to brutální :) Chlapci od půlnoci odcházeli ale nedařilo se jim to... No nebudu vás obtěžovat podrobnostma... Nejhorší bylo že jsem musela být ve 12 zase pátky v Ústí takže jsem skoro nespala...a ještě jsem zabloudila cestou od Evičky na hlavák... No děs! 

Tak tak nějak a já to jdu dospat! Děkuju všem zúčastněným, především úžasné Evičce! ♥ 

Mějte se stylově! 

Alice

Hezky jsem si je přežehlila :) 

Hrozně ráda se probírám vším tím tylem!

Tyl!

S Václavákem :) (aneb nescházíme se pod koněm ale před showroomem :) )

Vykračujeme si :)

A vlajou mi vlasy!

Míšák v záplavě tylu :D

15 komentářů:

  1. krásne fotky, boli ste super zladené a teraz neviem, ktorej to slušalo viac :) ale myslím, že ste obe hviezdy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ste sa vyfintili! Zbožňujem tyl a vy viete ako ho nosiť! Chcem si z vás odhryznúť!

    OdpovědětVymazat
  3. krasne, tolko tylu :))
    xx

    lesimple.sk

    OdpovědětVymazat
  4. už jsem komentovala u Evičky :) jste víc než úžasné!

    OdpovědětVymazat
  5. Krom toho, že všechny fotky jsou skvělé, moc se mi líbí ta první :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejkrásnější šaty na mých nejoblíbenějších blogových slečnách!

    OdpovědětVymazat
  7. Jak jste nastřídačku sladěné až po boty! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Juuu vy jste úžasnéé! Musel to být fajn večer:)

    OdpovědětVymazat
  9. fuuuu, to ste mali urcite skvely zur! krasne ste, sestry v tylu :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.