sobota 20. listopadu 2010

Šílený týden...

Tenhle týden je pro mě opravdu naplněn šílenstvím... Neustále něco nestíhám nespim nejim nestačim... Totální šílenství zavládlo v úterý...frčela jsem další dvanáctihodinovou párty - od 19 do 7 do rána uplně v kreši... Zažila jsem taky nejplnější véeško - bylo to nacpaný a šílený a upocený... Státní svátek jsem strávila víceméně v posteli - to se fakt hodilo :) Odpoledne jsme koupili květiny a šli jsme je položit na pomník... A večer Koncert pro všechny slušný lidi a potom Harry! 

Ve čtvrtek jsem jela domů za Drahým... A on mě chudáček očekával koupil mi květinu a rakvičky a pařížskou šlehačku a já trubka jsem musela jet s rodiči až do Mělníka fotit! Ach jo chudák Drahý... Focení navíc moc nevyšlo a málem jsem zmrzla... No za dva týdny jedeme na mistrovství ČR tak snad do tý doby ještě něco vymyslíme... Teď teda na ukázku takhle :)

Vznáším se!

No a včera jsem Drahého (a ty rakvičky!) opět nechala na ocet a užila jsem si skvělý večer s děvčaty :) Probraly jsme snad uplně všechno zavzpomínaly na skvělý časy na gymplu naplánovaly další večírky... No užila jsem si to :) 

Pusinky :)

Jako v první třídě :)


Ale dneska už chci klid... Jenom Drahý já a rakvičky a šlehačka :)

Jo a víte co fakt fakt naštve? Mizerný boty od Bati... Grrrrr!!! Včera jsem si vyzvedla peníze za vrácený kozačky... A odpoledne jsem koukala na svoje milovaný růžový bačkůrečky a víte co? Uplně odlepená podrážka... Ach jo mám já to pech! No tak jsem je šla reklamovat...teď mi to budou měsíc zalepovat pak mi je vrátěj já si je vezmu dvakrát a zase se to odlepí... Bezva! No ovšem donucena akutní botovou krizí jsem si musela koupit nové botky :) Jsou červené teplé a pohodlné...a brzo vám je ukážu :)

A co vy? Jak jste oslavili státní svátek? Máte rády rakvičky? A co vaše zkušenosti s Baťašmejdama? 

Mějte se!

Alice

2 komentáře:

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.